AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Hei tenkte å ta meg en tur til Island om et par uker (på vei tilbake fra USA og Canada, så vil være jetlagged). lurer litt på ting jeg kan finne på. Noen faktorer om meg; kommer til å være jetlagged, så våkner sent/oppe lenge. Liker god mat har ikke bil sertifikat, så all transport må være til fots/kollektiv/evt taxi liker arkitektur, museum. Ikke party-menneske, men kan like en spennende drink. Liker også natur, men siden jeg aldri har vært der før gjør det ikke noe om fokuset kun ligger i Reykjavik (evt korte turer). får inntrykk av at Island er veldig trygt, så ikke så bekymret som solo kvinne! Anonymkode: c9f46...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Dra i svømmehaller i Reykjavik og eventuelt ekskursjoner til varme kilder/blå lagune etc. Hvis du tar kontakt med turistkontoret får du info, de pleier å arrangeres mange turer til alt mulig fra Reykjavik. Rideturer og de kjente natursynene i golden circle er at annet alternativ der det arrangeres mye med utgangspunkt i Reykjavik. Det er også lassevis av museum i Reykjavik om mange tema, kunstmuseer, nasjonalmuseet, fallosmuseum, museum om naturen og dyrene, museum om vikinger og sagatid etc. Anonymkode: 756c1...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Reykjavík er ikke så stort, så se om du finner turer ut av byen. The golden circle er på en måte en turistfelle, men likevel en fin tur. Den blå lagune er stengt grunna vulkanutbrudd, men sky lagoon nærmere Reykjavik er veldig fint. Langt rimeligere er de ulike kommunale badene i sentrum. Bestill hotell og utflukter i god tid. Det kan ellers bli veldig dyrt. Reykjavík er populært året rundt. Anonymkode: 6777f...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Del Skrevet 20. mars Tusen takk for svar Anonymkode: c9f46...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars Jeg ville i alle fall ha planlagt sky lagoon, og en arrangert dagstur rundt golden circle. Når det gjelder jet-lag; har du forsøkt å løse det ved å bare følge tidssonen der du er? Jeg pleier da å ha litt ubehag akkurat når det er natt der jeg kommer fra, ellers er dette beste måten å løse jet-lag på 1-2 dager. Anonymkode: 804ca...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå