AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Skrevet 17. mars Ser etter barnehage minsten kan begynne i. Er det noen her som har erfaring med denne barnehagen? Er vel kanskje som å finne nåla i høystakka å spør her men prøver fordeom. Anonymkode: 77e1d...41f
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Skrevet 17. mars Har ingen personlig erfaring men har en kollega og en venninne som begge har hatt barn der og de var så misfornøyde, de byttet så raskt de fikk plass et annet sted. Det var slurv ved bleieskift barnet hadde aldri hatt noe eksem og plutselig så fikk barnet det hele tiden for det gikk med våt bleie hele dagen, bleia var alltid full når kollegaen min hentet. Det var mye ringing og mas om de kunne hente barna tidligere for det var lite folk på grunn av ferie og sykdom. Lite informasjon ved henting og levering. Barna var skrubbsultne, selv de gangene de ble hente rett etter måltid osv. Var mye rart og lite forbedring til tross klager fra flere foreldre. Anonymkode: 14af2...b87
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 18.50): Har ingen personlig erfaring men har en kollega og en venninne som begge har hatt barn der og de var så misfornøyde, de byttet så raskt de fikk plass et annet sted. Det var slurv ved bleieskift barnet hadde aldri hatt noe eksem og plutselig så fikk barnet det hele tiden for det gikk med våt bleie hele dagen, bleia var alltid full når kollegaen min hentet. Det var mye ringing og mas om de kunne hente barna tidligere for det var lite folk på grunn av ferie og sykdom. Lite informasjon ved henting og levering. Barna var skrubbsultne, selv de gangene de ble hente rett etter måltid osv. Var mye rart og lite forbedring til tross klager fra flere foreldre. Anonymkode: 14af2...b87 Oisann bra du sa i fra.... så på annmeldelser der var det bare to dårlige om det du beskriver og positive, og fant til å med to avisartikler om at det har vært problem med mobbimg blant ansatte i barnehagen. Tror jeg går for en annen 😅 Anonymkode: 77e1d...41f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oisann bra du sa i fra.... så på annmeldelser der var det bare to dårlige om det du beskriver og positive, og fant til å med to avisartikler om at det har vært problem med mobbimg blant ansatte i barnehagen. Tror jeg går for en annen 😅 Anonymkode: 77e1d...41f Og ingen positive annmeldelser sku det stå. Anonymkode: 77e1d...41f
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 18.50): Har ingen personlig erfaring men har en kollega og en venninne som begge har hatt barn der og de var så misfornøyde, de byttet så raskt de fikk plass et annet sted. Det var slurv ved bleieskift barnet hadde aldri hatt noe eksem og plutselig så fikk barnet det hele tiden for det gikk med våt bleie hele dagen, bleia var alltid full når kollegaen min hentet. Det var mye ringing og mas om de kunne hente barna tidligere for det var lite folk på grunn av ferie og sykdom. Lite informasjon ved henting og levering. Barna var skrubbsultne, selv de gangene de ble hente rett etter måltid osv. Var mye rart og lite forbedring til tross klager fra flere foreldre. Anonymkode: 14af2...b87 Har hatt barn i denne barnehagen x antall år. Jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Men det er en stor barnehage, vi har kanskje vært heldige med avdelingene barna våre gikk i. Anonymkode: 6f678...b38 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Kan jeg spørre hvilken avdeling barna har gått i? Fikk selv utdelt denne barnehagen, synes i utgangspunktet den så veldig fin ut, men er urovekkende det dere skriver over. Anonymkode: a5873...21e
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hvilken avdeling barna har gått i? Fikk selv utdelt denne barnehagen, synes i utgangspunktet den så veldig fin ut, men er urovekkende det dere skriver over. Anonymkode: a5873...21e Ikke så lett da avdelingene har byttet navn de seneste årene. Anonymkode: 6f678...b38
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Har vært og sett barnehagen nå, og ble skikkelig positivt overraska. Lokalene er moderne og fine, og uteområdet har masse kjekke leker. Det ligger sentralt, men samtidig litt for seg selv og omringet av natur. Har også snakket med noen som har barn der, og de virker veldig fornøyde og trives godt. Anonymkode: a5873...21e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Jeg har to barn i denne barnehagen og er veldig fornøyd. Ikke opplevd noe slik som beskrevet over. Syns de ansatte er omsorgsfulle og gode med barna. Anonymkode: 202db...e4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå