Gå til innhold

Spørsmål om temping og Q10

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, 

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg bør gå frem med temping og hvilket termometer jeg bør kjøpe? 

I tillegg - er det noen her som bruker Q10 og Selen? Hvilken type bør jeg kjøpe og hvilken dose bør jeg ta? Har sjekket hos fertilitetsklinikk og det står bra til med mine egg, men jeg vil makse sjansene mine. Det er derimot sinnsykt dyrt med Q10 🥲

Hilsen utålmodig! 

Anonymkode: db873...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker et relativt billig termometer, tror jeg betalte 99kr. Eneste du må passe på er at det har to desimaler. Temp til samme tid hver dag før du står opp, ikke jukse med ønsketenkning, og mål hver dag. 

Jeg måler vaginalt, har flere ganger sovnet og våknet med termometeret i musa om det er helg 😅 mitt termometer fra makesure viser siste måling om jeg trykker en gang på knappen.

Jeg bruker FertilityFriend og er fornøyd med den appen egentlig. Sikkert mange andre gode der ute også. 

Aner ikke med q10, har brukt det og husker ikke noe forskjell.

Anonymkode: 6f36b...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.apotera.no/elexir-pharma-coenzyme-q10-100-mg-kapsler-60-stk?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwkN--BhDkARIsAD_mnIo6AWYwFDmt9zpQQYJa3xedf0Cz5YSmDWccpzTfckggaY_9r00NY2UaAo6DEALw_wcB

Jeg endte på denne som beste price/value etter å ha gjort endel research. Tar 3-4 til dagen. Den er oppløst i olje som er gunstig for opptaket. Apotera er raske med å sende.

Anonymkode: bdcfe...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for svar og tips!! 

Anonymkode: db873...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 14.25):

https://www.apotera.no/elexir-pharma-coenzyme-q10-100-mg-kapsler-60-stk?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwkN--BhDkARIsAD_mnIo6AWYwFDmt9zpQQYJa3xedf0Cz5YSmDWccpzTfckggaY_9r00NY2UaAo6DEALw_wcB

Jeg endte på denne som beste price/value etter å ha gjort endel research. Tar 3-4 til dagen. Den er oppløst i olje som er gunstig for opptaket. Apotera er raske med å sende.

Anonymkode: bdcfe...28c

Til deg og andre; Ser mange anbefaler Q10, men blant annet på Vitus apotek står det at man fraråder gravide å bruke det?

Anonymkode: 6d4c0...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan dessverre ikke vite om det eggene dine er fine før du har hatt egguttak :) Jeg er ganske ung og hadde mer enn nok egg, men det viste seg at kvaliteten var dårlig. Kjøpte Q10 fra Iherb, billigere og større pakker 🌸

Anonymkode: fbf20...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...