AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Menn og kvinner som blir seksuelt stimulert av at hun har sex med andre menn: Del deres fantasier og opplevelser om temaet. Anonymkode: 1c0d7...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telemark91 Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Deilig når hun må slikkes ren etter grov bruk av andre 🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 18.49): Menn og kvinner som blir seksuelt stimulert av at hun har sex med andre menn: Del deres fantasier og opplevelser om temaet. Anonymkode: 1c0d7...5f1 Ekspander Har ingen opplevelser å dele.... enda, men fantaserer ofte om at hun har sex med en kjekk/pen yngre og velutrustet gutt/mann mens jeg ser på eller kanskje får være med. Jeg ønsker ikke å få orgasme men holdes på "pinebenken" lenge og får slikke under og etter samleiet hun har hatt. Anonymkode: 155d9...ee8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Hun er nok ei såkalt "Hotwife", som gjerne åpner sugeluka til andre menn🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Oppfordrer ofte samboer til å få seg kuk hos andre menn. Hun setter pris på helt uforpliktende sex Anonymkode: 88750...d2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Telemark91 skrev (På 16.3.2025 den 19.35): Deilig når hun må slikkes ren etter grov bruk av andre 🤩 Ekspander Fy faen🤮🤮 Anonymkode: 76ee8...806 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 8.39): Oppfordrer ofte samboer til å få seg kuk hos andre menn. Hun setter pris på helt uforpliktende sex Anonymkode: 88750...d2f Ekspander Snille og kloke menn vet å please damen👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Vi har en avtale om at det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars Både hun og jeg tenner på at hun har sex med andre menn, men på en annerledes måte enn i et typisk hot wife - cuckold forhold. I vårt forhold er jeg mer bull enn jeg er cuckold når vi inkluderer andre menn. Sist gang hun hadde sex med en annen mann dro hun alene på sexklubb med den andre mannen et par timer før jeg dukket opp. Etter at jeg kom til klubben fortsatte hun og den andre mannen å oppføre seg som et par, mens jeg kom inn som en bull slik par tar inn en bull i en trekant. Og slik jeg er bull i trekanter med andre par. Anonymkode: 1c0d7...5f1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars Telemark91 skrev (På 16.3.2025 den 19.35): Deilig når hun må slikkes ren etter grov bruk av andre 🤩 Ekspander ÆSJ- hun har hatt sex med noen som har hatt sex med andre igjen ..dvs. kanskje 100 tilsammen...ekkelt!! Anonymkode: 6560c...c4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 18.31): Både hun og jeg tenner på at hun har sex med andre menn, men på en annerledes måte enn i et typisk hot wife - cuckold forhold. I vårt forhold er jeg mer bull enn jeg er cuckold når vi inkluderer andre menn. Sist gang hun hadde sex med en annen mann dro hun alene på sexklubb med den andre mannen et par timer før jeg dukket opp. Etter at jeg kom til klubben fortsatte hun og den andre mannen å oppføre seg som et par, mens jeg kom inn som en bull slik par tar inn en bull i en trekant. Og slik jeg er bull i trekanter med andre par. Anonymkode: 1c0d7...5f1 Ekspander ÆSJ HOREKJERRING Anonymkode: 6560c...c4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 8.39): Oppfordrer ofte samboer til å få seg kuk hos andre menn. Hun setter pris på helt uforpliktende sex Anonymkode: 88750...d2f Ekspander Håper hun ikke får AIDS da!!! Hva tenker folk med?? Anonymkode: 6560c...c4f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 18.36): ÆSJ HOREKJERRING Anonymkode: 6560c...c4f Ekspander Det er ikke på noe tidspunkt snakk om prostitusjon. Skjerp deg! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 18.37): Håper hun ikke får AIDS da!!! Hva tenker folk med?? Anonymkode: 6560c...c4f Ekspander AIDS? Er du fortsatt i 1990 eller? Utsagn som dette bare forsterker mitt inntrykk om at folk flest her inne er ekstremt gammel. Anonymkode: 88750...d2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 21. mars #15 Del Skrevet 21. mars Bamseklemmer skrev (På 17.3.2025 den 12.40): Snille og kloke menn vet å please damen👏 Ekspander ....og som gjør at velutrustede bamser får nyte godt av damen(e) helt uforpliktende selvsagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #16 Del Skrevet 21. mars 911 skrev (På 21.3.2025 den 13.47): ....og som gjør at velutrustede bamser får nyte godt av damen(e) helt uforpliktende selvsagt. Ekspander Stakkars damer. Anonymkode: 7ce2b...799 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 21. mars #17 Del Skrevet 21. mars Telemark91 skrev (På 16.3.2025 den 19.35): Deilig når hun må slikkes ren etter grov bruk av andre 🤩 Ekspander «når hun må slikkes ren» 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Del Skrevet 21. mars Inceler og femcels går helt amok her i dag 🤣 Anonymkode: 3540e...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #19 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 15.41): Inceler og femcels går helt amok her i dag 🤣 Anonymkode: 3540e...813 Ekspander Noen går ihvertfall amok 😆😆😆 Anonymkode: 7ce2b...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #20 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 18.49): Menn og kvinner som blir seksuelt stimulert av at hun har sex med andre menn: Del deres fantasier og opplevelser om temaet. Anonymkode: 1c0d7...5f1 Ekspander Dama har 2-3 faste elskere og får lov å gjøre hva hun vil sålenge jeg kan reclame ho etterpå😎 Anonymkode: 47e3d...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå