AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Tror dere rottehalen kommer tilbake? At den gjør en revansje? Håper du rottehalen kommer tilbake? Eller var det en slags måte å ta avskjed med hockeysveisen på? Anonymkode: 98110...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Den er stuck i redneck land, ikke snakk om den da kommer den igjen Anonymkode: e4598...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Vel, det er mye som kommer tilbake, så hvorfor ikke rottehalen? Kanskje den vil se litt annerledes ut enn på åttitallet, for sånn er det gjerne når ting kommer tilbake i motebildet. Men det kan godt hende vi ser den igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Skal aldri sei aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Haha, det har jeg ikke sett på lenge! 😃 Jeg var tenåring på 80-tallet da rottehale var vanlig blant ungdom. Selv hadde jeg en liten rottehale midt bak i nakken. Den pleide jeg å flette, og pynte med sløyfe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Plutselig kommer den tilbake som at hockeysveisen er gjenfødt som Mullet. Er populært nå på flere av skolene (barneskole og ungdomsskole) rundt her Anonymkode: d2d69...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars Håper da virkelig ikke det tåpelige elementet kommer tilbake. Anonymkode: 1a115...6ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Tror den kommer tilbake i en litt annen form ja. På siden istedenfor midt bak kanskje? Hehe, ser det for meg 😂 Anonymkode: 00ee2...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå