AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Er det noen her som har hatt sex med ens datters venninne? Eller som kjenner en som har denne erfaringen? Anonymkode: 292ff...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars Ut fra debatten på Kvinneguiden så har mange unge kvinner opplevd at venninners fedre har vist interesse. Så lenge jeg, som andre fedre som jeg kjenner, har opplevd å bli forsøkt sjekket opp av venninner til døtre så skal det vel være mange tilfeller av sex mellom menn og venninner til deres døtre. Eller er det mannshat som gjør seg gjeldende også på Kvinneguiden? Anonymkode: 292ff...12a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars Dream on. Anonymkode: bbc23...302 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 15.13): Er det noen her som har hatt sex med ens datters venninne? Eller som kjenner en som har denne erfaringen? Anonymkode: 292ff...12a Ekspander Ikke aner jeg hvor gammel du er, eller datteren din, men som mamma til døtre kan jeg ikke si annet enn at jeg gremmes over både tankene dine, at du oppretter en tråd på tankene dine og det faktum at jeg kan sende mine mindreårige jenter på besøk til deg og din datter, uten å være trygg for hvor de oppholder seg og med hvem. Anonymkode: fd15c...bb8 21 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 15.13): Er det noen her som har hatt sex med ens datters venninne? Eller som kjenner en som har denne erfaringen? Anonymkode: 292ff...12a Ekspander Er så sykt takknemlig for at alle fedrene til mine veninner er snille , gode menn. Hadde vært kvalm for livet om noen av de hadde lagt an på meg . 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.24): Ikke aner jeg hvor gammel du er, eller datteren din, men som mamma til døtre kan jeg ikke si annet enn at jeg gremmes over både tankene dine, at du oppretter en tråd på tankene dine og det faktum at jeg kan sende mine mindreårige jenter på besøk til deg og din datter, uten å være trygg for hvor de oppholder seg og med hvem. Anonymkode: fd15c...bb8 Ekspander Jeg har ingen hjemmeværende datter så da kan du være trygg på at dine mindreårige døtre ikke blir utsatt for slike som meg. I den grad slike som meg er problemet. Anonymkode: 292ff...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.24): Ikke aner jeg hvor gammel du er, eller datteren din, men som mamma til døtre kan jeg ikke si annet enn at jeg gremmes over både tankene dine, at du oppretter en tråd på tankene dine og det faktum at jeg kan sende mine mindreårige jenter på besøk til deg og din datter, uten å være trygg for hvor de oppholder seg og med hvem. Anonymkode: fd15c...bb8 Ekspander Du vet at det å være mindreårig tar slutt en gang? Ingen steder har TS nevnt mindreårige, selv om det gjelder dine døtre, blir de voksne en gang. Kanskje de til og med tenner på voksne menn, hvem vet? Anonymkode: 09bb0...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Dette er det jo ingen jenter som har interesse av (dattera di kommer til å hate deg og venninna si om det skulle skje) Aldri møtt en far til ei venninne som er hot. Aldri møtt en mann som er 15 år eldre enn meg og hot 😅 Anonymkode: f49de...34d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.30): Du vet at det å være mindreårig tar slutt en gang? Ingen steder har TS nevnt mindreårige, selv om det gjelder dine døtre, blir de voksne en gang. Kanskje de til og med tenner på voksne menn, hvem vet? Anonymkode: 09bb0...163 Ekspander TS har nevnt mindreårige, så jeg trekker tilbake det. I et tilsvar til deg. Anonymkode: 09bb0...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars Æsj! 🤢 Anonymkode: de407...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars NiceOrNothing skrev (På 16.3.2025 den 16.27): Er så sykt takknemlig for at alle fedrene til mine veninner er snille , gode menn. Hadde vært kvalm for livet om noen av de hadde lagt an på meg . Ekspander Det vet du aldri. Se til saken fra Ullensvang, de mennene i den saken var òg snille, gode menn, inntil bygda ble kjent med den «hemmelige» siden av dem. Det samme gjelder mange, mange andre saker. Selv legen i Frosta skulle være en snill og dyktig lege. Anonymkode: fd15c...bb8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.28): Jeg har ingen hjemmeværende datter så da kan du være trygg på at dine mindreårige døtre ikke blir utsatt for slike som meg. I den grad slike som meg er problemet. Anonymkode: 292ff...12a Ekspander Det er ikke et problem med tanker bare man holder de for seg selv. Anonymkode: c960b...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.36): Det vet du aldri. Se til saken fra Ullensvang, de mennene i den saken var òg snille, gode menn, inntil bygda ble kjent med den «hemmelige» siden av dem. Det samme gjelder mange, mange andre saker. Selv legen i Frosta skulle være en snill og dyktig lege. Anonymkode: fd15c...bb8 Ekspander Fullstendig klar over at det fins rotne epler i alle samfunnslag . Men takknemlig for at ingen av «de» ( fedre til veninner) har lagt an på meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 16.24): Ikke aner jeg hvor gammel du er, eller datteren din, men som mamma til døtre kan jeg ikke si annet enn at jeg gremmes over både tankene dine, at du oppretter en tråd på tankene dine og det faktum at jeg kan sende mine mindreårige jenter på besøk til deg og din datter, uten å være trygg for hvor de oppholder seg og med hvem. Anonymkode: fd15c...bb8 Ekspander Men for å snu det litt på hodet: Er det greit at f.eks. 23 år gamle Bonnie Blue prøver seg på 18-åringer og 19-åringer på ferie da? Det er jo samme greia bare motsatt problemstilling. Endret 16. mars av Serafin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars Serafin skrev (På 16.3.2025 den 16.44): Men for å snu det litt på hodet: Er det greit at f.eks. 23 år gamle Bonnie Blue prøver seg på 18-åringer og 19-åringer på ferie da? Det er jo samme greia bare motsatt problemstilling. Ekspander Du sidestiller fire - fem års aldersforskjell med far og datters venninner, altså 20 - 40 års aldersforskjell? Hva er relevansen? Anonymkode: bbc23...302 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars Er det ingen som har hatt sex med en venninne til ens datter? Eller som vet om slikt? Da er det vel ikke så vanlig dette griseriet som kvinnene på Kvinneguiden er så opptatte av. Kanskje vi menn ikke er så perverse som det blir påstått på Kvinneguiden? Anonymkode: 292ff...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Del Skrevet 16. mars Ja. Faktisk ganske regelmessig. Er skilt på 6 året, er snart 47 år og har ofte sex med ei venninne av min datter, hun er 27 år, min datter er 25 år. Ville overraske meg om min datter fikk vite om det. Var venninna som tok initiativet i sommer, og det er kun deilig sex når vi begge trenger det. Anonymkode: ec136...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 17.08): Ja. Faktisk ganske regelmessig. Er skilt på 6 året, er snart 47 år og har ofte sex med ei venninne av min datter, hun er 27 år, min datter er 25 år. Ville overraske meg om min datter fikk vite om det. Var venninna som tok initiativet i sommer, og det er kun deilig sex når vi begge trenger det. Anonymkode: ec136...7d6 Ekspander Ikke veldig smart å gjøre hvis du ønsker å beholde et godt forhold til din datter. Anonymkode: 292ff...12a 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. mars #19 Del Skrevet 16. mars Det er jo mange søppelfolk der ute som driter i ungene sine, så helt sikkert. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Del Skrevet 16. mars Anonymkode: 2f704...c46 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå