AnonymBruker Skrevet 15. mars 2025 #1 Skrevet 15. mars 2025 Vurderer en privat klinikk som tilbyr laser i underlivet , det skal hjelpe mot blant annet urinlekkasje. Men har det noe effekt? Er det noen som har prøvd det? Anonymkode: 7d8d9...ac8
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Skrevet 20. august Kjøpte meg en elektrisk bekkenbunnstrener på apotek1. Den hjalp veldig. Hadde bpde stress og hastcerkinkontinens. Ble bedre allerede etter 2 uker. Nå 6 uker inn i treningen trenger jeg ikke bind lengre og kan avbryte strålen når jeg vil. Anonymkode: 51492...299
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Ja laser hjelper på urinlekkasje. Jeg har tatt totalt 4 behandlinger. Anonymkode: 7d8d9...ac8
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøpte meg en elektrisk bekkenbunnstrener på apotek1. Den hjalp veldig. Hadde bpde stress og hastcerkinkontinens. Ble bedre allerede etter 2 uker. Nå 6 uker inn i treningen trenger jeg ikke bind lengre og kan avbryte strålen når jeg vil. Anonymkode: 51492...299 Hva heter den? Anonymkode: 086a0...4d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå