Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker en gammeldags fjærkost jeg. Gjør samme nytten, og trenger ikke byttes ut. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Melder meg inn i fanklubben. Den er fabelaktig i bokhylla.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte sånn for lenge siden, men ga opp fordi jeg syns støv"kluten" ikke satt ordentlig fast i skaftet. Men enig i at det ellers er genialt!

Skrevet

Ok, da har jeg vært å kjøpt meg en slik. Håper den fungere som den skal. Noen burder får prosenter her inne.

Gjest gjest1
Skrevet
De kan jo brukes om igjen. Tror det står at de kan brukes 4-5 ganger og at man bare skal slå støvet ut av dem mellom hver gang.

Aha...kan de det...?! Ser det jo nå (gikk å tittet på pakken). Ja da er det jo kjempegreier!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kjøpte sånn for lenge siden, men ga opp fordi jeg syns støv"kluten" ikke satt ordentlig fast i skaftet. Men enig i at det ellers er genialt!

Kanskje du trykker den for hardt mot det du skal støvtørke?

Ok, da har jeg vært å kjøpt meg en slik. Håper den fungere som den skal. Noen burder får prosenter her inne.

Enig!! :sjarmor:
Gjest Fantus
Skrevet

Swiffer Duster er en utrolig bra oppfinnelse.

Skrevet

:ler: Kanskje vi skal høre om vi får dele en prosent eller så....

Gjest Gjest
Skrevet

Opplevde det samme til jeg fant ut at det var jeg som ikke hadde tredd den godt nok innpå skaftet.

Gjest Lattermild
Skrevet
Kjøpte min første pakning med Swiffer Duster i dag. 

Har nå prøvd den, og det ble kjærlighet ved første blikk. :hjerter_rundt:

Den høres bra ut ja :D

Noen som kan fortelle hvordan den tar kattehår?

Skrevet

Støvtøk går som en lek med Swiffer Duster. Trodde ikke jeg noengang kom til å si at støvtørk gikk fort, enkelt og greit!

Skrevet

Får man forresten kjøpt refillpakker? Bare fillene? Blir mange skaft etterhvert. Blir for dumt å ha en i hvert rom også. Ikke for det, ungene skal få hver sin pakke på rommene sine. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Trodde ikke jeg noengang kom til å si at støvtørk gikk fort, enkelt og greit!

Enig - dette er utrolig.

Får man forresten kjøpt refillpakker? Bare fillene? Blir mange skaft etterhvert. Blir for dumt å ha en i hvert rom også. Ikke for det, ungene skal få hver sin pakke på rommene sine. ;)

Hun som tipset meg om dette, sa at det er fem duster i den pakka med håndtak - og seks duster i refillpakka. Så iflg henne, er det mulig å slippe en stor samling av håndtak.
Skrevet
Hun som tipset meg om dette, sa at det er fem duster i den pakka med håndtak - og seks duster i refillpakka.  Så iflg henne, er det mulig å slippe en stor samling av håndtak.

Supert! Takk skal du ha!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett slike refillpakker enda jeg har saumfart flere dagligvarebutikker.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har faktisk ikke sett slike refillpakker enda jeg har saumfart flere dagligvarebutikker.

De finnes for jeg så dem hos min venninne. Etterspør dem, så kanskje butikken tar dem inn. :)
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vil også ha!!! Løpe og kjøpe!!! :ler:

Skrevet

Henger meg på fanklubben! Jeg kjøpte en før jul, og siden da har det vært en lek å fjerne støvet i stereobenken! JIPPIIII!!! :hoppe:

Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg bruker en gammeldags fjærkost jeg. Gjør samme nytten,

nei det gjør den ikke. Har sånn kost jeg og, men den er ikke som duster'n. ;)

Elsker Swiffer Duster jeg og.

:hjerter:

Skrevet

Slenger meg med her.

Eeeeelsker Swiffer Duster :hjerter:

Støvtørkingen går som en lek, blir flittig brukt, og helt super i bilen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...