Hu i Svingen Skrevet 11. mars 2006 #21 Skrevet 11. mars 2006 Jeg bruker en gammeldags fjærkost jeg. Gjør samme nytten, og trenger ikke byttes ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #22 Skrevet 11. mars 2006 Melder meg inn i fanklubben. Den er fabelaktig i bokhylla.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #23 Skrevet 11. mars 2006 Jeg kjøpte sånn for lenge siden, men ga opp fordi jeg syns støv"kluten" ikke satt ordentlig fast i skaftet. Men enig i at det ellers er genialt!
Lillesøster Skrevet 11. mars 2006 #24 Skrevet 11. mars 2006 Ok, da har jeg vært å kjøpt meg en slik. Håper den fungere som den skal. Noen burder får prosenter her inne.
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #25 Skrevet 11. mars 2006 De kan jo brukes om igjen. Tror det står at de kan brukes 4-5 ganger og at man bare skal slå støvet ut av dem mellom hver gang. ← Aha...kan de det...?! Ser det jo nå (gikk å tittet på pakken). Ja da er det jo kjempegreier!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #26 Skrevet 11. mars 2006 Jeg kjøpte sånn for lenge siden, men ga opp fordi jeg syns støv"kluten" ikke satt ordentlig fast i skaftet. Men enig i at det ellers er genialt! ← Kanskje du trykker den for hardt mot det du skal støvtørke? Ok, da har jeg vært å kjøpt meg en slik. Håper den fungere som den skal. Noen burder får prosenter her inne.← Enig!!
Gjest Fantus Skrevet 12. mars 2006 #27 Skrevet 12. mars 2006 Swiffer Duster er en utrolig bra oppfinnelse.
Cata Skrevet 12. mars 2006 #28 Skrevet 12. mars 2006 Ok, da har jeg vært å kjøpt meg en slik. Håper den fungere som den skal. Noen burder får prosenter her inne. ← Kanskje vi skal høre om vi får dele en prosent eller så....
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #29 Skrevet 12. mars 2006 Jeg kjøpte sånn for lenge siden, men ga opp fordi jeg syns støv"kluten" ikke satt ordentlig fast i skaftet. Men enig i at det ellers er genialt! ← Opplevde det samme til jeg fant ut at det var jeg som ikke hadde tredd den godt nok innpå skaftet.
Gjest Lattermild Skrevet 12. mars 2006 #30 Skrevet 12. mars 2006 Kjøpte min første pakning med Swiffer Duster i dag. Har nå prøvd den, og det ble kjærlighet ved første blikk. ← Den høres bra ut ja :D Noen som kan fortelle hvordan den tar kattehår?
Annie Skrevet 13. mars 2006 #31 Skrevet 13. mars 2006 Støvtøk går som en lek med Swiffer Duster. Trodde ikke jeg noengang kom til å si at støvtørk gikk fort, enkelt og greit!
Annie Skrevet 13. mars 2006 #32 Skrevet 13. mars 2006 Får man forresten kjøpt refillpakker? Bare fillene? Blir mange skaft etterhvert. Blir for dumt å ha en i hvert rom også. Ikke for det, ungene skal få hver sin pakke på rommene sine.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #33 Skrevet 13. mars 2006 Trodde ikke jeg noengang kom til å si at støvtørk gikk fort, enkelt og greit! ← Enig - dette er utrolig. Får man forresten kjøpt refillpakker? Bare fillene? Blir mange skaft etterhvert. Blir for dumt å ha en i hvert rom også. Ikke for det, ungene skal få hver sin pakke på rommene sine. ← Hun som tipset meg om dette, sa at det er fem duster i den pakka med håndtak - og seks duster i refillpakka. Så iflg henne, er det mulig å slippe en stor samling av håndtak.
Annie Skrevet 13. mars 2006 #34 Skrevet 13. mars 2006 Hun som tipset meg om dette, sa at det er fem duster i den pakka med håndtak - og seks duster i refillpakka. Så iflg henne, er det mulig å slippe en stor samling av håndtak. ← Supert! Takk skal du ha!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #35 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har faktisk ikke sett slike refillpakker enda jeg har saumfart flere dagligvarebutikker.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #36 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har faktisk ikke sett slike refillpakker enda jeg har saumfart flere dagligvarebutikker. ← De finnes for jeg så dem hos min venninne. Etterspør dem, så kanskje butikken tar dem inn.
Floja Felíz Skrevet 14. mars 2006 #38 Skrevet 14. mars 2006 Henger meg på fanklubben! Jeg kjøpte en før jul, og siden da har det vært en lek å fjerne støvet i stereobenken! JIPPIIII!!!
Gjest Catwoman Skrevet 14. mars 2006 #39 Skrevet 14. mars 2006 Jeg bruker en gammeldags fjærkost jeg. Gjør samme nytten, ← nei det gjør den ikke. Har sånn kost jeg og, men den er ikke som duster'n. Elsker Swiffer Duster jeg og.
Cola;) Skrevet 14. mars 2006 #40 Skrevet 14. mars 2006 Slenger meg med her. Eeeeelsker Swiffer Duster Støvtørkingen går som en lek, blir flittig brukt, og helt super i bilen også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå