Gå til innhold

Jeg elsker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpte min første pakning med Swiffer Duster i dag.

Har nå prøvd den, og det ble kjærlighet ved første blikk. :hjerter_rundt:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker også denne. Støvtørking er faktisk moro nå!

Skrevet

:ler:

Må huske det til den dagen jeg flytter på hybel. "Gjest elsket SwifferDuster, den må jeg skaffe meg." Kjekt med anbefalinger, vet du. Her hjemme holder jeg meg fremdeles til støvsugeren. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, jeg og, for den kommer til overalt ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg elsker også denne. Støvtørking er faktisk moro nå!

Jaaaaaaaaaaaaaa - nå skal jeg tørke støv hver dag - nesten - kanskje sånn hver uke iaf. :ler:

:ler:

Må huske det til den dagen jeg flytter på hybel. "Gjest elsket SwifferDuster, den må jeg skaffe meg." Kjekt med anbefalinger, vet du. Her hjemme holder jeg meg fremdeles til støvsugeren. ;)

Nei - er ikke sånn til å bruke på gulvet. Er sånn som du bruker istedenfor støvfilla. Sett moppeuhyret på et ministativ og løp rundt og klask den ned der det er støv. Dytt den innimellom bøker og tv-styr - og den drar støvet med seg.

Mitt liv blir aldri det samme.

:hjerter::ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, jeg og, for den kommer til overalt ;)

Ja, det er jo helt genialt. Før måtte jeg lirke en flik av støvfilla inn på de trangeste plasser - nå dytter jeg dusten der og støvet forsvinner. :ler:
Skrevet

Hva bruker dere på gulvene da?

*sette seg ned for å notere*

Gjest Gjest
Skrevet
Hva bruker dere på gulvene da?

*sette seg ned for å notere*

Der bruker jeg foreløpig støvsuger og våtmopp. Må få mer system på det senere - skal komme tilbake hvis jeg finner på noe lurt der. Nå har jeg nok med å elske dustern. :ler:

Den er genial!!

Skrevet
Nå har jeg nok med å elske dustern. :ler:

Bruk beskyttelse. Høres ut som den har vært borti litt av hvert. :ler:

Skrevet

Den er kjempebra! Nå får man tørket støv på null komma niks (men tørker jeg støv noe oftere av den grunn.....) :sjenert::rodme:).

Skrevet

Bilde? Vet ikke hva dette er. :sjenert:

Skrevet

Jeg er med i fanklubben :ler: . Faktisk har jeg nettopp "swiffet" meg gjennom stua.

Skrevet

Kikket innom siden det var linket til bare for gøy...og....nå vet jeg hvordan jeg skal få vekk støvet i bilen ;) .

Skrevet

Ja, swiffer duster er genial, har planer om å swiffe litt i dag faktisk.

Skrevet

Liker også denne :-D Genial mot brødsmuler.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

:tommel:

Jeg er også kjempefan, "debuterte" tidligere i uken og fikk endelig støvtørket ordentlig i stereohyllen osv. :)

Men det blir jo ganske dyrt da, gjør det ikke? Mener jeg betalte ca 50,- for 5 (6?) stk? :forvirret:

Endret av Titta
Skrevet

De kan jo brukes om igjen. Tror det står at de kan brukes 4-5 ganger og at man bare skal slå støvet ut av dem mellom hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...