AnonymBruker Skrevet 15. mars 2025 #21 Skrevet 15. mars 2025 Kanskje kan man ta det gradvis? At dere avtaler at i starten så holder det med blikkkontakt, eller et blunk. Eller noe annet som annerkjenner lærerens "god morgen" - og når dette går bra, så stepper dere opp litt. Jeg rives litt mellom - dette må hun tåle, og - her må lærer ta hensyn - men kanskje er mellomtingen en god ide - hun må tåle noe, jobbe med noe, utvikle seg, mens læreren også tar hensyn. Anonymkode: 0368a...f14
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2025 #22 Skrevet 15. mars 2025 Foreldrene til stesønnen min curlet hele barneskolen slik som dette. Stakkars, han ble jo lei seg om han måtte gjøre ting han ikke ville, så da måtte alle tilpasse seg barnet og aldri omvendt. Ble validert i hjel på ting som dette. Nå nærmer han seg tenårene og det har eskalert fullstendig ute av kontroll, angst, skolevegring, osv osv. Jeg er HELT overbevist om at dette var et normalt barn med nervøs predisposisjon som heller enn å bli gitt gradvis mestringsstøtte ble validert ihjel til han ble psykiatrisk pasient. Anonymkode: 355f8...18a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå