AnonymBruker Skrevet 15. mars #61 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er uansett en slags mannehat hvor poenget et å fortelle menn på 50 at det er galt av dem å ha en yngre kjæreste, og at de uansett ikke er noe kjærestemateriale. Anonymkode: f5440...df2 Så det er mannehat å kalle menn gubbete? Da må det vel også være kvinnehat når menn i horder skriker om at kvinner over 25 er utbrukte, gamle, stygge og verdiløse? Eller? Anonymkode: b25d6...bf2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #62 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det er mannehat å kalle menn gubbete? Da må det vel også være kvinnehat når menn i horder skriker om at kvinner over 25 er utbrukte, gamle, stygge og verdiløse? Eller? Anonymkode: b25d6...bf2 TS her: Det er ingen som har skreket om at kvinner over 25 er ubrukte, gamle, stygge og verdiløse på denne debatten. Dette kvinnehatet du snakker om har i hvert fall ikke dukket opp her. Min unge kone, som jeg har vært sammen med i snart 10 år, er over 25 år gammel og fortsatt den mest attraktive kvinnen jeg vet om. Som jeg mener at kvinner i slutten av tenårene i snitt er de mest attraktive og dermed de jeg tenner mest på. Tenner mest på uten at det gir seg annet utslag enn en god følelse som jeg holder for meg selv. Anonymkode: 44b72...585 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 15. mars #63 Del Skrevet 15. mars Kanskje ikke helt samme sak, men typen er jo også der at han tenner på «unge jenter» uten at det er noe som blir praktisert annet enn at vi leker litt med det. Jeg er to år eldre enn ham og vi er vel ikke direkte unge lenger selv om vi liker å tro vi er ungdommelige av oss😳 Og selv om jeg har runder 40 for noen år siden kan jeg både te meg og vise meg som ung, det være seg både med hår, sminke og look, mulig en fetish kanskje? Det blir gjerne litt age play og lek rundt det og vi har dey både gøy og fint😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #64 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): TS her: Det er ingen som har skreket om at kvinner over 25 er ubrukte, gamle, stygge og verdiløse på denne debatten. Dette kvinnehatet du snakker om har i hvert fall ikke dukket opp her. Min unge kone, som jeg har vært sammen med i snart 10 år, er over 25 år gammel og fortsatt den mest attraktive kvinnen jeg vet om. Som jeg mener at kvinner i slutten av tenårene i snitt er de mest attraktive og dermed de jeg tenner mest på. Tenner mest på uten at det gir seg annet utslag enn en god følelse som jeg holder for meg selv. Anonymkode: 44b72...585 Det var en generell kommentar, og ikke ment direkte til noen. Bare en observasjon. Vi kvinner får latterlig mye dritt slengt etter oss, og om vi våger å reagere på det så er vi overfølsomme, irrasjonelle og hysteriske. Men så snart en kvinne biter tilbake og gir igjen med samme mynt, så stemples det med en gang som mannehat. Det sagt, for egen del har alt mas om verdiløse kvinner over 25 ført til at jeg velger et liv fritt for menn heretter. Jeg ser ingen grunn til å nedverdigende meg selv ved å være sårbar for en mann som egentlig ikke vil ha meg, men hadde valgt en jentunge i slutten av tenårene om han fikk sjansen. Da holder jeg min verdiløse 40-årige kropp og sinn for meg selv og lever lykkelig med det. Om mange nok kvinner velger på samme måte så kan dere ikke lenger sutre over at dere blir valgt bort og ikke får pult, dere har skapt situasjonen helt selv. Anonymkode: b25d6...bf2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #65 Del Skrevet 15. mars Trolltunge skrev (13 timer siden): ...hvorfor skal eldre menn som tenner på mye yngre kvinner settes i en særstilling der akkurat deres seksualitet aksepteres, selv om dette er den seksualiteten som virkelig plager og skader altfor mange? Misunnelig kalles vi voksne kvinner når vi påpeker hvor ugreit det er at eldre menn trykker sin seksualitet nedover unge kvinner.... Eldre menn som tenner på svært unge kvinner gjør det. Som ENESTE gruppe i samfunnet. (utover mennesker som ikke kan forventes å forstå samfunnsregler) Så hvorfor skal denne gruppen menn ha rett til å oppføre seg på måter som absolutt ingen andre mennesker tillater seg?... Samfunnet tolerer ikke som i synes dette er flott. Men ei lita gruppe menn er plagsomme med overganger til overgrep, og mange menn er glade i å spre info om alt de er interessert i som viktig, inkludert seksuell tiltrekning, uten sosiale antenner/omtanke. Det er ikke sånn at det blir lettere å unngå press om man blir over 25, heller, for selv om de spesifikt hebefile mister interessen, er det plenty av andre som vil yte press og blir rasende om de ikke får vilja si. Og litt for mange folk, les menn, tror ikke på at andre menn driver på med bak samfunnets rygg. Nok mye fordi de prater om sin tiltreking så harmonisk og varmt, og oppriktig ikke har sosiale evner nok til å skjønne hvor uønsket det er med oppmerksomheten. Menn som plager unge kvinner er bare ei lita grein på det store treet menn som generelt plager kvinner med sin seksualitet. Som ikke er alle menn, men ikke liten minoritet, heller. Anonymkode: da3ea...f53 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #66 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samfunnet tolerer ikke som i synes dette er flott. Men ei lita gruppe menn er plagsomme med overganger til overgrep, og mange menn er glade i å spre info om alt de er interessert i som viktig, inkludert seksuell tiltrekning, uten sosiale antenner/omtanke. Det er ikke sånn at det blir lettere å unngå press om man blir over 25, heller, for selv om de spesifikt hebefile mister interessen, er det plenty av andre som vil yte press og blir rasende om de ikke får vilja si. Og litt for mange folk, les menn, tror ikke på at andre menn driver på med bak samfunnets rygg. Nok mye fordi de prater om sin tiltreking så harmonisk og varmt, og oppriktig ikke har sosiale evner nok til å skjønne hvor uønsket det er med oppmerksomheten. Menn som plager unge kvinner er bare ei lita grein på det store treet menn som generelt plager kvinner med sin seksualitet. Som ikke er alle menn, men ikke liten minoritet, heller. Anonymkode: da3ea...f53 Hvem er det som bestemmer om denne oppmerksomheten er uønsket da? Anonymkode: cc5b0...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #67 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvem er det som bestemmer om denne oppmerksomheten er uønsket da? Anonymkode: cc5b0...012 Hvem tror du? Anonymkode: da3ea...f53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 15. mars #68 Del Skrevet 15. mars Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep, brukerforfølgelse, diskriminerende ytringer, spam, avsporing, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd, brudd på underforumets retningslinjer og tilhørende svar. Enkelte innlegg i tråden ble splittet til et eget emne. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #69 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem tror du? Anonymkode: da3ea...f53 Alle andre enn de det gjelder virker det som, etter og ha lest kommentarene her. Anonymkode: cc5b0...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. mars #70 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samfunnet tolerer ikke som i synes dette er flott. Men ei lita gruppe menn er plagsomme med overganger til overgrep, og mange menn er glade i å spre info om alt de er interessert i som viktig, inkludert seksuell tiltrekning, uten sosiale antenner/omtanke. Det er ikke sånn at det blir lettere å unngå press om man blir over 25, heller, for selv om de spesifikt hebefile mister interessen, er det plenty av andre som vil yte press og blir rasende om de ikke får vilja si. Og litt for mange folk, les menn, tror ikke på at andre menn driver på med bak samfunnets rygg. Nok mye fordi de prater om sin tiltreking så harmonisk og varmt, og oppriktig ikke har sosiale evner nok til å skjønne hvor uønsket det er med oppmerksomheten. Menn som plager unge kvinner er bare ei lita grein på det store treet menn som generelt plager kvinner med sin seksualitet. Som ikke er alle menn, men ikke liten minoritet, heller. Anonymkode: da3ea...f53 Helt enig med deg, og på sett og vis kan jeg jo forstå at menn som ikke plager kvinner ikke ønsker å forholde seg til dette, erkjenne at dette er et så stort problem, eller tro på det, men dette er et såpass stort samfunnsproblem at det er helt nødvendig at menn også kommer på banen og fordømmer dette. Som jeg skrev tidligere, kvinner som blir ødelagt av menn blir ødelagt for menn, og menn burde helt faktisk være rasende på menn som bedriver slikt. Ikke benekte og snu ryggen til at dette helt faktisk er et altfor stort problem. Klare og våge å lytte til det kvinner betror dem, i rl og på nettet, og ikke ta det som løgn. Selv om de selv ikke gjør slikt. Jeg kunne aldri trakkasere menn seksuelt eller begå overgrep, men når menn forteller om slike opplevelser er aldri min reaksjon at de lyver, eller overdriver. Jeg lytter, lærer og får bedre forståelse for hva menn kan oppleve. Jeg har fått livshistorien blant annet til en ung flyktning som kom til Norge, som tenåring og uten språk, og det var et sjokk for meg i forhold til hvor mange godt voksne kvinner som utnyttet den sårbarheten den situasjonen var. Jeg klarer ikke å identifisere meg med de kvinner som da mer eller mindre brukte ham som sexleketøy, men jeg KAN lytte og få innsikt i noe jeg personlig ikke kunne relatere meg til, og det gjorde jeg. Istedenfor å avvise det jeg ble fortalt ble jeg heller lettere sjokkert OG nysgjerrig på hvor vanlig slikt var, og den åpne nysgjerrigheten (Istedenfor å påstå løgn/overdrivelse.) har medført at flere menn har fortalt meg historier som sjokkerer og ryster meg, og som har gitt meg betydelig bedre innsikt i at det finnes fæle ulver blant kvinner også. Å ikke snu ryggen til har absolutt gjort meg klokere. Man kan velge det også, istedenfor å benekte, avvise, kalle det løgn/overdrivelser. Dette mener jeg menn også bør velge for å bedrer kunne bidra til å få bukt med dette problemet. For det er så absolutt menns problem også. Ikke bare gjelder det deres mødre, søstre og døtre, med mer, men kvinner ødelagt av menn blir ødelagt for gode menn også, og relasjonen mellom kvinner og menn blir preget av disse dårlige erfaringer kvinner gjør seg. Ja de som går etter svært yngre kvinner er bare en gruppe som påfører kvinner for mye ubehag, og det er ikke bare de yngste kvinner som blir påført plager og skader i sin seksualitet og relasjon til menn, men de yngste er de mest sårbare. Man er bedre stilt angående å takle ting når man er noe mer moden. Å bli ødelagt helt i sin knopp, før man overhodet har fått blomstre opp til en selvbevisst kvinne, er mer destruktivt enn å oppleve ubehag etter den blomstringen, og med positive opplevelser "i boka" før man må takle slikt. Når første opplevelser med menn er traumatiske blir ikke relasjon og trygghet på menn noen gang helt bra igjen. Man lærer frykt før man lærer glede. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #71 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle andre enn de det gjelder virker det som, etter og ha lest kommentarene her. Anonymkode: cc5b0...012 Lol. Alle andre er folk som har opplevd det. Anonymkode: 6db8f...01b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #72 Del Skrevet 15. mars Dette gjelder de aller fleste menn. Helt normalt. Anonymkode: 00736...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 15. mars #73 Del Skrevet 15. mars Jeg merker godt aldersforskjellen på meg og damene som sjekker meg opp når jeg er ute for å danse. Nå må det sies at min opplevelse er formet av at jeg ikke drikker og kun går ut for å danse og flørte. Stort sett hver gang blir jeg prøvd sjekket opp av damer på halve min alder, men det er alltid alkohol med i bildet. En partner med høy promille er jo utrolig litt tiltrekkende for en avholdsmann. På engelsk var det en standup-komiker som sa at den beste måten å miste interessen for en 20- åring, er å prate med en. Det skjer mye på 20-25 år. Men det ER hyggelig og litt bekreftelse i at damer/jenter 19- 25 liker det de ser når jeg danser. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 15. mars #74 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.22): Håper du ikke har egne barn og prøver deg på vennene deres… Anonymkode: f807b...597 Dette er så usjarmerende…. Den gangen jeg var ung og semi-kjekk, (nå er jeg halvgammel og utdatert) så hadde en god kompis en mor som ikke helt hadde grenser…. Denne moren var 25 år eldre enn oss så midt i 40 åra, røyka rød 3 og luktet gammel rødvin… hun prøvde seg rett som det var på kompisene til sønnen sin. etter en noe fuktig bytur våknet jeg med denne dama stående halvnaken over sofaen jeg krasjet på…. Ulekkert… hun endte til slutt opp med en kompis av den andre sønnen sin, som er 20 år yngre enn henne, og det siste jeg hørte så var de fortsatt sammen…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breeze Skrevet 15. mars #75 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.12): Jeg tenner mer på unge kvinner enn på de litt eldre. Kvinner på min egen alder tenner jeg ikke på i det hele tatt. Er det flere som har det slik som meg? Anonymkode: 44b72...585 Hos meg er det helt motsatt, tenner mer på eldre kvinner for dem er mer modne og erfarne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #76 Del Skrevet 15. mars Å se seg selv i speilet som en eldre mann kan være greit. Ta en skikkelig kikk, se på hvor gammel og preget du er blitt av alderen. Du er ikke ung og attraktiv lenger selv. Hvorfor skal noen som er ung og attraktiv bli pådyttet deg? Du er forstyrra mentalt. Unge kvinner forelsker seg i unge menn. Attraktive mennesker forelsker seg i attraktive mennesker. Eldre menn har ingen verdi for unge kvinner. Eldre menn har dårlig sperm som gir usunne barn, aborter og uhelse. Eldre menn har utspilt sin rolle, har lite levd liv igjen. Se på Gene Hackman og kona som døde før han, 30 år yngre enn han. Hun endte opp som en hospice wife. Hun fikk ødelagt livet sitt. Ungdommen er til for ungdommen. Unge kvinner og unge menn er til for hverandre. Hvis du som eldre mann ikke tenner på eldre kvinner, så kan jeg love deg at de eldre kvinnene ikke tenner på deg heller. Ingen tenner på eldre menn. Noen skadeskutte mennesker er nok ute etter pengene deres, hvis dere har noe, men ingen VIL HA DERE. Ingen forelsker seg i en eldre mann eller føler tiltrekning mot en eldre mann. Eldre menn er uinteressante. Anonymkode: 66ec3...391 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #77 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å se seg selv i speilet som en eldre mann kan være greit. Ta en skikkelig kikk, se på hvor gammel og preget du er blitt av alderen. Du er ikke ung og attraktiv lenger selv. Hvorfor skal noen som er ung og attraktiv bli pådyttet deg? Du er forstyrra mentalt. Unge kvinner forelsker seg i unge menn. Attraktive mennesker forelsker seg i attraktive mennesker. Eldre menn har ingen verdi for unge kvinner. Eldre menn har dårlig sperm som gir usunne barn, aborter og uhelse. Eldre menn har utspilt sin rolle, har lite levd liv igjen. Se på Gene Hackman og kona som døde før han, 30 år yngre enn han. Hun endte opp som en hospice wife. Hun fikk ødelagt livet sitt. Ungdommen er til for ungdommen. Unge kvinner og unge menn er til for hverandre. Hvis du som eldre mann ikke tenner på eldre kvinner, så kan jeg love deg at de eldre kvinnene ikke tenner på deg heller. Ingen tenner på eldre menn. Noen skadeskutte mennesker er nok ute etter pengene deres, hvis dere har noe, men ingen VIL HA DERE. Ingen forelsker seg i en eldre mann eller føler tiltrekning mot en eldre mann. Eldre menn er uinteressante. Anonymkode: 66ec3...391 Dette var dystert... Anonymkode: cc5b0...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 15. mars #78 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å se seg selv i speilet som en eldre mann kan være greit. Ta en skikkelig kikk, se på hvor gammel og preget du er blitt av alderen. Du er ikke ung og attraktiv lenger selv. Hvorfor skal noen som er ung og attraktiv bli pådyttet deg? Du er forstyrra mentalt. Unge kvinner forelsker seg i unge menn. Attraktive mennesker forelsker seg i attraktive mennesker. Eldre menn har ingen verdi for unge kvinner. Eldre menn har dårlig sperm som gir usunne barn, aborter og uhelse. Eldre menn har utspilt sin rolle, har lite levd liv igjen. Se på Gene Hackman og kona som døde før han, 30 år yngre enn han. Hun endte opp som en hospice wife. Hun fikk ødelagt livet sitt. Ungdommen er til for ungdommen. Unge kvinner og unge menn er til for hverandre. Hvis du som eldre mann ikke tenner på eldre kvinner, så kan jeg love deg at de eldre kvinnene ikke tenner på deg heller. Ingen tenner på eldre menn. Noen skadeskutte mennesker er nok ute etter pengene deres, hvis dere har noe, men ingen VIL HA DERE. Ingen forelsker seg i en eldre mann eller føler tiltrekning mot en eldre mann. Eldre menn er uinteressante. Anonymkode: 66ec3...391 Har du en dårlig dag eller tung periode, og trenger å komme hit for å bearbeide litt ved å «provosere»? Vi forstår og ønsker deg bare det beste videre 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. mars #79 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å se seg selv i speilet som en eldre mann kan være greit. Ta en skikkelig kikk, se på hvor gammel og preget du er blitt av alderen. Du er ikke ung og attraktiv lenger selv. Hvorfor skal noen som er ung og attraktiv bli pådyttet deg? Du er forstyrra mentalt. Unge kvinner forelsker seg i unge menn. Attraktive mennesker forelsker seg i attraktive mennesker. Eldre menn har ingen verdi for unge kvinner. Eldre menn har dårlig sperm som gir usunne barn, aborter og uhelse. Eldre menn har utspilt sin rolle, har lite levd liv igjen. Se på Gene Hackman og kona som døde før han, 30 år yngre enn han. Hun endte opp som en hospice wife. Hun fikk ødelagt livet sitt. Ungdommen er til for ungdommen. Unge kvinner og unge menn er til for hverandre. Hvis du som eldre mann ikke tenner på eldre kvinner, så kan jeg love deg at de eldre kvinnene ikke tenner på deg heller. Ingen tenner på eldre menn. Noen skadeskutte mennesker er nok ute etter pengene deres, hvis dere har noe, men ingen VIL HA DERE. Ingen forelsker seg i en eldre mann eller føler tiltrekning mot en eldre mann. Eldre menn er uinteressante. Anonymkode: 66ec3...391 Vel jeg vil helt reelt ha min etterhvert eldre mann. Jeg har elsket ham på alle måter i over 20 år, og der virker temmelig usannsynlig at jeg bare slutter med det. Det sagt ville jeg ikke hatt en ny eldre mann om min mann skulle gå bort. Da vil jeg ikke ha mann. Jeg innser at jeg et blitt for gammel og satt til å tilpasse meg å passe sammen med et nytt menneske. Jeg er ikke lenger fleksibel nok til det, selv om jeg fremdeles er ung, nysgjerrig og leken på mange måter. Må på en måte være litt deilig å være mann 40- 50+ og fremdeles ha troen på at man er like god som ny. 😄 (Min mann mener også det, men jeg lever med ham. Han er svært sprek for alderen rent fysisk. Det er det! 😉) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #80 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.12): Jeg tenner mer på unge kvinner enn på de litt eldre. Kvinner på min egen alder tenner jeg ikke på i det hele tatt. Er det flere som har det slik som meg? Anonymkode: 44b72...585 Hilsen sterk kvinne 45? Anonymkode: 3d18a...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå