FruK Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars (endret) Er bare på starten av episode 2. Men mange eldre, overvektige kvinner og spesielle menn. (er overvektig selv, så ikke vondt ment, men er jo vant med at det ofte er litt pene slanke mennesker som er med) Litt mer som mannen i gaten. Men gleder meg til å se. Endret 14. mars av FruK 1
Cuntzilla Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Mange spesielle menn ja, det kan du trygt si. Akkurat begynt å se, og jeg ser bare en hel haug med menn som prøver å finne seg sjæl, og som ikke har valgt helt rett måte å gjøre det på. 4 1
MissStiles Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars Sett de 3 første episode og ja, det er en god blanding av mennesker der. Usikker på 2 av parene om de i det hele tatt overlever den ferieturen. 1
Hulderen Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Nå har jeg sett første episode. For en dritt Jakob er, som sier til to kvinner at de er hans nr 1! Det var bra at hun ene oppdaget det. Ola er merkelig. De greiene med den krystallen, det er jo ikke sunt. Jeg syns synd på ham med ADHD, jeg skjønner at å skulle forholde seg til så mange er vanskelig. Hun ene som snakket så pent til ham var veldig fin, men jeg lurer på om ikke hun er litt for moden, at hun ikke vil takle en som ham, selv om jeg tror at hun vil være bra for ham. 4
Queen19 Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars Det virker som at de forsøker å legge opp til mer «amerikansk» drama denne sesongen. Ola bekymrer meg faktisk, han virker ikke helt frisk? Reaksjonen hans da crewet ba han om å holde opp steinen var utrolig spesiell… Jakob, bare måten han snakker på gjør meg irritert 😅 og jeg fatter ikke at Karolin falt for «sjarmen» hans etter greiene med Emmeli, hun er FOR desperat etter familielivet hun lengter etter. Og hva skjer med Oskar? Han bare lukket seg fullstendig etter de kom ut fra kapslene. Wictor og Niklas er de eneste mennene som hittil virker normale. 4
Klump Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars Veldig liten tro på parene i år. Virker å være katastrofe allerede på ferieturen🙈 7
Mollebolle Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars Queen19 skrev (2 timer siden): Det virker som at de forsøker å legge opp til mer «amerikansk» drama denne sesongen. Ola bekymrer meg faktisk, han virker ikke helt frisk? Reaksjonen hans da crewet ba han om å holde opp steinen var utrolig spesiell… Jakob, bare måten han snakker på gjør meg irritert 😅 og jeg fatter ikke at Karolin falt for «sjarmen» hans etter greiene med Emmeli, hun er FOR desperat etter familielivet hun lengter etter. Og hva skjer med Oskar? Han bare lukket seg fullstendig etter de kom ut fra kapslene. Wictor og Niklas er de eneste mennene som hittil virker normale. Synes helt ærlig at Wictor er rimelig snodig han også. Prater om mor og søster hele tiden, lite humor, bare seriøs mine. Håper det løsner etter hvert Ola er så svevende at det er nesten komisk. At han i tillegg henger seg så opp i frisyren til Milly er meget spesielt. Milly er skjønn. Kan være litt mye, men like henne Jakob er bare too much. Altfor intens. Han må roe ned mange hakk. Mye mulig Karolina trekker seg Oscar klarere jeg ikke å plassere helt. Trodde faktisk han var homofil pga faktene. Men, uansett tror ikke han er klar for noe giftemål og forpliktelser. Spennende at Alicia kysser Tim….kanskje blir det bytte, slik som i den engelske versjonen? Niklas er en likandes kar. Han og Karin er nesten for godt til å være sant. Spent på hva som skjer videre med de to. 6
MissStiles Skrevet 16. mars #13 Skrevet 16. mars Klump skrev (3 timer siden): Veldig liten tro på parene i år. Virker å være katastrofe allerede på ferieturen🙈 Spent på om noen kommer så langt som til bryllupet, eller om alle sier nei.
Queen19 Skrevet 16. mars #14 Skrevet 16. mars Mollebolle skrev (38 minutter siden): Synes helt ærlig at Wictor er rimelig snodig han også. Prater om mor og søster hele tiden, lite humor, bare seriøs mine. Håper det løsner etter hvert Jeg hadde faktisk helt glemt dette, men nå som du sier det, så husker jeg at jeg reagerte veldig på at han hele tiden sammenligner Nathalie med både søsteren og moren. 2
Hulderen Skrevet 16. mars #15 Skrevet 16. mars Ola imponerte meg i episode 3. Han var veldig grei mot Oscar. Gjorde ikke noe for å påvirke ham fra å velge Milly, og ville fortsatt ha Milly selv om han var andrevalget hennes.
Ævv Skrevet 16. mars #16 Skrevet 16. mars Jakob wtf 🤢 Denne sesongens Sergio. Han er så ekkel og red flag. 4 1
pistasjenøtt15 Skrevet 16. mars #17 Skrevet 16. mars Mange spesielle menn, eneste mer vanlige er Niklas. Jakob virker som en masete og sleip type. Ola er kjekk, men virker spesiell. Av damene liker jeg best Karolina, Milly og Karin. Syntes synd på Milly når Ola snakket stygt om at hun har kort hår. Syntes også synd på Karolina når Jakob lurte henne. Tror ikke det var lurt av henne å bli sammen med han. Nå ser det jo ut som hun ikke liker han så godt likevel. Tilpass for han. Oskar og Alicia så lovende ut, men nå ser det ut som hun irriterer seg over han. Og Wictor og hun jeg ikke husker hva heter ser ut som de holder på å kjede seg ihjel. Blir spennende å se hva som skjer videre.
Ævv Skrevet 16. mars #18 Skrevet 16. mars (endret) Mollebolle skrev (6 timer siden): Synes helt ærlig at Wictor er rimelig snodig han også. Prater om mor og søster hele tiden, lite humor, bare seriøs mine. Håper det løsner etter hvert Ola er så svevende at det er nesten komisk. At han i tillegg henger seg så opp i frisyren til Milly er meget spesielt. Milly er skjønn. Kan være litt mye, men like henne Jakob er bare too much. Altfor intens. Han må roe ned mange hakk. Mye mulig Karolina trekker seg Oscar klarere jeg ikke å plassere helt. Trodde faktisk han var homofil pga faktene. Men, uansett tror ikke han er klar for noe giftemål og forpliktelser. Spennende at Alicia kysser Tim….kanskje blir det bytte, slik som i den engelske versjonen? Niklas er en likandes kar. Han og Karin er nesten for godt til å være sant. Spent på hva som skjer videre med de to. Er helt enig med Ola om den frisyren. Den er virkelig helt grusom og gjør henne ingen tjenester. Hvorfor, liksom...... Nå ble det mye negativt fra min side her, men jeg ligger her og irriterer meg 😂 Jeg tror at Ola egentlig er en enormt overfladisk og materialistisk person og at det er en veldig god grunn til at han prøver å være svevende og alternativ, fordi det har bitt han i ræva før. Også skinner den overfladiske personligheten igjennom fordi det er den grunnleggende personligheten hans. Endret 16. mars av Ævv 6 1
mammams Skrevet 16. mars #19 Skrevet 16. mars https://www.hant.se/noje/love-is-blind-profilerna-blev-ett-par-ratas-av-netflix/10731078 Han her så jeg såvidt i guttenes område og han fremstår jo som fin og normal, men tydeligvis ikke spennende nok for produksjonen. Antagelig eneste paret i varighet?!
ada@ Skrevet 16. mars #20 Skrevet 16. mars Hadde gledet meg, men ble skuffet. Virker som om produksjonen har vært mer ute etter drama enn happily ever after😔. Tror ikke det blir noe av noen denne gang…. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå