Grüner Skrevet 27. april #42 Skrevet 27. april (endret) Mistenksom skrev (47 minutter siden): Spent på oppdateringer derfra etter hvert 😊 https://www.tv2.no/underholdning/slik-gar-det-med-parene-i-dag-holdt-forholdet-skjult/17681832/ Det er «som forventet» allerede slutt mellom Lirie og Mathias, Jenny og Patrick… Tror aldersforskjellen vil by på problemer for Camilla og Nicklas etter hvert: hun nærmer seg 30 og begynner nok å bli klar for å slå seg til ro, mens han er så vidt over 20 og har nok ikke rast fra seg helt ennå. Endret 27. april av Grüner
Tantemor Skrevet 28. april #43 Skrevet 28. april Vet finalen var på tv for bare få dager siden, men når var innspillingen faktisk ferdig? Var greit at Lirie og Mathias røk før finalen, hadde ikke tro på de etter at Mathias dummet seg ut med å "skjelle henne ut" for å ikke gi mer seriøst inntrykk av de foran de nye. Leit at Malin og Martin røk ut før finalen, de kunne i likhet med Thale og Mats vunnet. Greit nok at Kamilla og Niklas vant, og de er jo like forelsket ennå. Litt rart med aldersforskjellen enest. Hvor lenge holder det? Unner de all lykke uansett ja 🫠 Leit Jenny og Patrik stoppet romansen sin, syntes de passet sammen. Meeen dumme meg må likevel si noe så ekkelt (slemt) at jeg tror Jenny nøt mest å vise seg frem 🤫 Koselig å lese at Thale og Mats skal flytte sammen. De er så søte sammen 🥰
Snurrevipp Skrevet 28. april #45 Skrevet 28. april Ble litt sjokket over at det var M som " droppet" Lirie. Trodde det skulle være omvendt for han virket mer invistert . De 2 siste parene har jeg troen på. Malin og Martin også selv om vi ikke fikk sett de så mye. Husker nesten ikke at Martin snakket i det hele tatt. Og Malin gav verdens minste susser. 1
anonymLala Skrevet 29. april #46 Skrevet 29. april Tantemor skrev (På 28.4.2025 den 15.01): Vet finalen var på tv for bare få dager siden, men når var innspillingen faktisk ferdig? Var greit at Lirie og Mathias røk før finalen, hadde ikke tro på de etter at Mathias dummet seg ut med å "skjelle henne ut" for å ikke gi mer seriøst inntrykk av de foran de nye. Leit at Malin og Martin røk ut før finalen, de kunne i likhet med Thale og Mats vunnet. Greit nok at Kamilla og Niklas vant, og de er jo like forelsket ennå. Litt rart med aldersforskjellen enest. Hvor lenge holder det? Unner de all lykke uansett ja 🫠 Leit Jenny og Patrik stoppet romansen sin, syntes de passet sammen. Meeen dumme meg må likevel si noe så ekkelt (slemt) at jeg tror Jenny nøt mest å vise seg frem 🤫 Koselig å lese at Thale og Mats skal flytte sammen. De er så søte sammen 🥰 6 års alderforskjell er ikke så mye. Virker som Nicklas har alt på stell tidlig (hus, jobb osv), mens Camilla for så vidt også har det, men bør kanskje få lappen på plass osv før de tenker på evnt barn? De planlegger visst flytte sammen så ser ikke helt problemet. Kvinner lever lenger enn menn i gjennomsnitt og, så en aldersforskjell sånn sett kan være gunstig om det blir de to:)
Grüner Skrevet 2. mai #47 Skrevet 2. mai anonymLala skrev (På 29.4.2025 den 17.36): 6 års alderforskjell er ikke så mye. Virker som Nicklas har alt på stell tidlig (hus, jobb osv), mens Camilla for så vidt også har det, men bør kanskje få lappen på plass osv før de tenker på evnt barn? De planlegger visst flytte sammen så ser ikke helt problemet. Kvinner lever lenger enn menn i gjennomsnitt og, så en aldersforskjell sånn sett kan være gunstig om det blir de to:) Hadde de vært 32 og 38 hadde forskjellen virket mindre siden de hadde vært mer på samme sted i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå