AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Når jeg lå på barsel for en måned siden så syns jeg de hadde så god kaffe i kantina på barselavdelingen. Noen som vet hvilken type kaffe de bruker på kaffemaskinene sine? Dette var på Lillehammer sykehus. Kanskje noen her som jobber der og kan fortelle meg det? Aldri smakt så god svart kaffe før og skulle gjerne hatt en kopp med det nå i perioden med en nyfødt og litt søvn Anonymkode: a8985...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars De hadde friele før i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars Sørlandet sykehus i Kristiansand bruker Ali kaffe med koffein, og Evergood når det er uten koffein. Vært det i flere år nå. Aner ikke hva de har på andre sykehus da. Anonymkode: 25bca...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Del Skrevet 13. mars Det er ulike innkjøps avdelinger ved ulike sykehus så det er nok ikke nasjonalt. Det sykehuset jeg tilhører har Ali som er helt forferdelig. Anonymkode: ce5c7...92f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. mars #5 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ulike innkjøps avdelinger ved ulike sykehus så det er nok ikke nasjonalt. Det sykehuset jeg tilhører har Ali som er helt forferdelig. Anonymkode: ce5c7...92f TS skriver jo Lillehammer sykehus da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 8.53): Når jeg lå på barsel for en måned siden så syns jeg de hadde så god kaffe i kantina på barselavdelingen. Noen som vet hvilken type kaffe de bruker på kaffemaskinene sine? Dette var på Lillehammer sykehus. Kanskje noen her som jobber der og kan fortelle meg det? Aldri smakt så god svart kaffe før og skulle gjerne hatt en kopp med det nå i perioden med en nyfødt og litt søvn Anonymkode: a8985...727 Jeg har vært inne og ut av dette sykehuset i mange år og de har alltid brukt Friele. Anonymkode: e6336...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Sykehuset innlandet bruker Friele. Anonymkode: 14dae...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Sykehuset innlandet bruker Friele. Anonymkode: 14dae...f07 Takk! Er det bønner de bruker på kaffemaskinene sine? Anonymkode: a8985...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk! Er det bønner de bruker på kaffemaskinene sine? Anonymkode: a8985...727 Seriøst? Du tror de kverne kaffe?? Det er frossen sirup som tines opp og tilsettes vann. Ikke noe gourmetgreier. Anonymkode: d994c...4e9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Takk! Er det bønner de bruker på kaffemaskinene sine? Anonymkode: a8985...727 Nei kjære deg det er et konsentrat man setter inn i kaffe maskinen Friele her også, hilsen sthf sykehus sørøst Anonymkode: ceb98...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars Frossent konsentrat som stappes tint inn i en maskin. Smaker høgg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå