AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Utseendemessig ? Tenker på hunder fra 10 kg og ned. Anonymkode: 2ea8c...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Boston terrier Anonymkode: 62cea...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Eller fransk bulldog. Eventuelt en blanding mellom disse, frenchton. Carlin pincher er også veldig søt. Anonymkode: 62cea...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Synes denne klassikeren er aldeles nusselig 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Bichon frisé Anonymkode: 4b0fd...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Papillon synes jeg er søte. Anonymkode: 77ded...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Og dvergpudler. Der skal sies at jeg ikke ville hatt en så liten rase uansett. Mye trøbbel med tennene og whatnot. Anonymkode: 77ded...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Jack Russel Terrier. ❤️ Anonymkode: 97673...7bd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Corgie, sheltie, coton de tulear, mops, kleinspitz. Anonymkode: 79474...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Langhåret chihuahua og Papillon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Person, DSG eller brasiliansk terrier. Anonymkode: 971c7...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Mange søte, men Pomeranian er ikke en av dem, synes jeg. Av en eller annen grunn, så kan jeg ikke fordra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Jack Russell Terrier. Så pen, så selvstendig og så smart. Perfekt størrelse. Anonymkode: f0e8a...c1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Corgie Anonymkode: 67e8b...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Affenpinscher! Så søte og sjarmerende ♥️ Anonymkode: f3861...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Italiensk mynde Anonymkode: f1e3c...aa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Papillon og Kleinspitz Anonymkode: 7f427...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden Cavalier King Charles Spaniel synes jeg også er helt nydelig. Men jeg ville aldri i mitt liv eid en slik hund. Alt for syk og det er uetisk og korttenkt å eie en, men når det kommer til bare utsende så synes jeg de er helt nydelig. Anonymkode: 7f427...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Dvergpinscher 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk_Anonym Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Chihuahua Langhåret er de fineste jeg ser 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå