AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars Utseendemessig ? Tenker på hunder fra 10 kg og ned. Anonymkode: 2ea8c...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars Boston terrier Anonymkode: 62cea...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Del Skrevet 12. mars Eller fransk bulldog. Eventuelt en blanding mellom disse, frenchton. Carlin pincher er også veldig søt. Anonymkode: 62cea...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars Synes denne klassikeren er aldeles nusselig 😍 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars Bichon frisé Anonymkode: 4b0fd...67d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars Papillon synes jeg er søte. Anonymkode: 77ded...b09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars Og dvergpudler. Der skal sies at jeg ikke ville hatt en så liten rase uansett. Mye trøbbel med tennene og whatnot. Anonymkode: 77ded...b09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars Jack Russel Terrier. ❤️ Anonymkode: 97673...7bd 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Del Skrevet 12. mars Corgie, sheltie, coton de tulear, mops, kleinspitz. Anonymkode: 79474...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars Langhåret chihuahua og Papillon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Del Skrevet 12. mars Person, DSG eller brasiliansk terrier. Anonymkode: 971c7...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 12. mars #12 Del Skrevet 12. mars Mange søte, men Pomeranian er ikke en av dem, synes jeg. Av en eller annen grunn, så kan jeg ikke fordra dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Del Skrevet 12. mars Jack Russell Terrier. Så pen, så selvstendig og så smart. Perfekt størrelse. Anonymkode: f0e8a...c1f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #14 Del Skrevet 12. mars Corgie Anonymkode: 67e8b...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #15 Del Skrevet 12. mars Affenpinscher! Så søte og sjarmerende ♥️ Anonymkode: f3861...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #16 Del Skrevet 12. mars Italiensk mynde Anonymkode: f1e3c...aa5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #17 Del Skrevet 12. mars Papillon og Kleinspitz Anonymkode: 7f427...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #18 Del Skrevet 12. mars Cavalier King Charles Spaniel synes jeg også er helt nydelig. Men jeg ville aldri i mitt liv eid en slik hund. Alt for syk og det er uetisk og korttenkt å eie en, men når det kommer til bare utsende så synes jeg de er helt nydelig. Anonymkode: 7f427...b7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 13. mars #19 Del Skrevet 13. mars Dvergpinscher 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk_Anonym Skrevet 13. mars #20 Del Skrevet 13. mars Chihuahua Langhåret er de fineste jeg ser 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå