AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars Jeg gifter meg neste år og har to søstre. Er veldig usikker om jeg skal invitere de i utdrikningslaget eller ei. Hvor vanlig er det å ha med familie/søsken? Forstår jo at det kommer an på relasjonen, men er det en no brainer og helt selvfølgelig å ha med søstrene sine? Det blir jo selvsagt en litt annen fest om mine søstre er med, selv om det uansett blir gøy. De er 6 og 8 år eldre enn meg. Vi har barn alle sammen. Møtes jevnlig, da som regel med barn. Takk for innspill! Anonymkode: ee2f6...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars Jeg tror jeg hadde blitt ganske satt ut om jeg ikke hadde blitt invitert i min søsters utdrikningslag, og hun ville stått øverst på min gjesteliste om det ble aktuelt. Så sant man har noenlunde normalt fungerende familieforhold vil jeg si at det er en selvfølge og en no-brainer, ja. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Del Skrevet 12. mars Hvis dere har en god relasjon hadde det for meg vært en selvfølge. Alle utdrikningslag jeg har vært med i har søstre vært invitert. Anonymkode: 27ea8...d5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg gifter meg neste år og har to søstre. Er veldig usikker om jeg skal invitere de i utdrikningslaget eller ei. Hvor vanlig er det å ha med familie/søsken? Forstår jo at det kommer an på relasjonen, men er det en no brainer og helt selvfølgelig å ha med søstrene sine? Det blir jo selvsagt en litt annen fest om mine søstre er med, selv om det uansett blir gøy. De er 6 og 8 år eldre enn meg. Vi har barn alle sammen. Møtes jevnlig, da som regel med barn. Takk for innspill! Anonymkode: ee2f6...c0f Hva slags søstre har du egentlig? Noen som ikke har sett deg i fylla før? 😄 Anonymkode: 71290...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags søstre har du egentlig? Noen som ikke har sett deg i fylla før? 😄 Anonymkode: 71290...99c Vi har jo drukket ett par glass vin sammen, selvfølgelig. De har imidlertid ikke sett meg direkte full, nei. Jeg blir ikke det så ofte heller, men vil tro det er en god sjans i eget utdrikningslag 😅 Anonymkode: ee2f6...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Del Skrevet 12. mars Høres veldig rart ut å ha en relasjon med søstre hvor de ikke står øverst på listen! SELVSAGT ville min søster blitt invitert til dette, noe annet ville vært utenkelig. Anonymkode: 5d143...2de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Del Skrevet 12. mars Takk for raske svar og innspill! Jeg vil jo egentlig invitere dem, samtidig som jeg begynte å tenke på om det ble et annerledes utdrikningslag av den grunn .. Anonymkode: ee2f6...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars Jeg forstår faktisk hva du føler på. Jeg har en utmerket relasjon med min søster. Men hun er noen år yngre, og hun har aldri vært en del av mitt sosiale liv med andre. Ikke la andre fortelle deg hva som er naturlig, og ikke. Det er noe du selv må føle på. Anonymkode: d8ffe...8ea 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Del Skrevet 12. mars Det er vanlig å ha med søstre. Det er egentlig mindre vanlig å selv invitere. Tradisjonell forloveroppgave. Anonymkode: 1d41b...b52 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars Og så er det jo typisk KG å komme med "amerikanske" svar, da mange har levd mer via film, enn det virkelige liv 😅 Bruden lager listen over hvem som bør med, selvfølgelig. Selv om forlover arrangerer. Man inviterer ikke alt av slekt, svigerfamilie, med mer. Men den nærmeste omgangskretsen av venninner. Anonymkode: d8ffe...8ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Del Skrevet 12. mars Hvorfor planlegger du ditt eget utdrikningslag? Er det normalt? Jeg skal ikke i bryllupet en gang (de skal ha et lite og privat et, greit for meg jeg liker ikke bryllup), men holder på å planlegger et for ei venninne. Hennes søster som er hovedpersonen bak men jeg og to til hjelper til med planleggingen. Bruden vet så klart ingenting. Hvem som skal være med kommer an på relasjonen. Har du en dårlig relasjon til noen så skal de så klart ikke inviteres. Anonymkode: 3a6a5...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Del Skrevet 12. mars Men da må jeg nesten spørre.. skal man da også invitere svigerinne (min manns søster)? Ts Anonymkode: ee2f6...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor planlegger du ditt eget utdrikningslag? Er det normalt? Jeg skal ikke i bryllupet en gang (de skal ha et lite og privat et, greit for meg jeg liker ikke bryllup), men holder på å planlegger et for ei venninne. Hennes søster som er hovedpersonen bak men jeg og to til hjelper til med planleggingen. Bruden vet så klart ingenting. Hvem som skal være med kommer an på relasjonen. Har du en dårlig relasjon til noen så skal de så klart ikke inviteres. Anonymkode: 3a6a5...1e6 Jeg planlegger ikke mitt eget utdrikningslag, men forlover har spurt om søstrene mine er naturlig å invitere i et utdrikningslag. Jeg har ikke en dårlig relasjon til søstrene mine, som sagt. Ts Anonymkode: ee2f6...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #14 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg planlegger ikke mitt eget utdrikningslag, men forlover har spurt om søstrene mine er naturlig å invitere i et utdrikningslag. Jeg har ikke en dårlig relasjon til søstrene mine, som sagt. Ts Anonymkode: ee2f6...c0f Har du en god relasjon til dem så inviterer du dem om du vil. Samme med svigersøster. Anonymkode: 3a6a5...1e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #15 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men da må jeg nesten spørre.. skal man da også invitere svigerinne (min manns søster)? Ts Anonymkode: ee2f6...c0f Hvis dere har et normalt godt forhold, så ja, jeg synes hun bør inviteres. Hvis du inviterer dine søstre. Har du kvaler, ville jeg bare kjørt venninner og ikke noe familie i det hele tatt. Anonymkode: 71290...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #16 Del Skrevet 13. mars Jeg hadde mine søstre og svigerinne i mitt utdrikningslag, og jeg i mine søstres utdrikningslag, det la absolutt ikke noen demper på festen for noen av oss 😄 Anonymkode: 866e5...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #17 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men da må jeg nesten spørre.. skal man da også invitere svigerinne (min manns søster)? Ts Anonymkode: ee2f6...c0f Det er normalt, vil jeg si. Du bestemmer vel selv hvor stort utdrikningslaget er og det setter vel noen begrensninger. Men brudens og brudgommens søstre pleier å være høyt på listen hos de fleste. Anonymkode: f8c62...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 13. mars #18 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er veldig usikker om jeg skal invitere de i utdrikningslaget eller ei. Er det ikke forloveren din som inviterer til utdrikningslaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 13. mars #19 Del Skrevet 13. mars Var du invitert i deres? Jeg er nærnere mine søsken i alder, men for meg er det åpenbart at de skulle inviteres! Det varierer vell fra familie til fmilie hva som er naturlig vill jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 13. mars #20 Del Skrevet 13. mars Begge mine brødre var i mitt utdrikningslag. Den ene var forøvrig også forloveren min. Jeg var også i deres utdrikningslag. For meg/ oss var dette helt naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå