Gå til innhold

Saftig sjokoladekake i rundform, oppskrift.

Jytte

Anbefalte innlegg

Skal lage en skikkelig saftig sjokoladekake som ligner på de som bruker være på markedet i farmen. 

Noen som har oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daisy-love skrev (18 timer siden):

Takk. Spurte en venninne som er kokk og hun sa at hun ikke har funnet en eneste oppskrift på sjokoladekake som er virkelig god, men så baker hun en del andre kaker som smaker nydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jytte skrev (9 minutter siden):

Takk. Spurte en venninne som er kokk og hun sa at hun ikke har funnet en eneste oppskrift på sjokoladekake som er virkelig god, men så baker hun en del andre kaker som smaker nydelig. 

Bare hyggelig 😊 Jeg synes også sjokoladekake er litt vrien. Kan ikke fordra en tørr sjokoladekake 😳 Din venninne har garantert prøvd flere enn meg, men jeg har fått noen gode oppigjennom. Vet som sagt ikke om disse er gode da. Er mange gode kaker da 😋

Endret av Daisy-love
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (4 minutter siden):

Bare hyggelig 😊 Jeg synes også sjokoladekake er litt vrien. Kan ikke fordra en tørr sjokoladekake 😳 Din venninne har garantert prøvd flere enn meg, men jeg har fått noen gode oppigjennom. Vet som sagt ikke om disse er gode da. Er mange gode kaker da 😋

Tenkte på at siden de er på Farmen må jo alt som er søtt smake himmelsk, men jeg skal prøve ut en av oppskriftene. Vil helst bestille kake, er litt ute av form for tiden, men får se. Jeg kan jo også jukse med Toro sjokoladepulver (kake), og lage selve kremen... hm... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jytte skrev (1 minutt siden):

Tenkte på at siden de er på Farmen må jo alt som er søtt smake himmelsk, men jeg skal prøve ut en av oppskriftene. Vil helst bestille kake, er litt ute av form for tiden, men får se. Jeg kan jo også jukse med Toro sjokoladepulver (kake), og lage selve kremen... hm... 

Når en ikke har spist søtt på en stund, eller bare har hatt litt kjip mat, så skal det ikke mye til for at noe smaker himmelsk, så godt mulig de er påvirket av det under opptakene av Farmen 🤣😋 

Det er lov å jukse litt i blant, og mange er blitt lurt av Toro, som har mye godt 😊 Ta vare på deg selv og se hva du orker, men fint med hjemmelaget krem hvor en kan slikke bollen 😋🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke farmen-kaka. Men min kokke-venninne skal lage den og teste. Sier fra når hun har gjort det, om den egentlig er så kjempegod og saftig. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texas sjokoladekake med Astrid kokk sin sjokoladekrem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...