Gå til innhold

Fettkuler på magen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en haug av dem under huden på magen. Legen har kjent og er ikke bekymret, men jeg kan ikke fatte at det er normalt. Jeg har også mye problemer med magen generelt, og har intense smerter hver dag. Hvis jeg klemmer  hardt på dem så får jeg ofte blåmerke. Alle er i buken. Jeg får hysterisk anfall, men ingen vil hjelpe. Ender vel med at jeg må gå privat når ingen vil hjelpe. Samme er det med magesmertene. Det er uhyre vondt hver dag, men ingen vil hjelpe. De sier at alt er ok, noe det åpenbart ikke er. 

Noen som har erfaring?

Anonymkode: fa136...7a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har en haug av dem under huden på magen. Legen har kjent og er ikke bekymret, men jeg kan ikke fatte at det er normalt. Jeg har også mye problemer med magen generelt, og har intense smerter hver dag. Hvis jeg klemmer  hardt på dem så får jeg ofte blåmerke. Alle er i buken. Jeg får hysterisk anfall, men ingen vil hjelpe. Ender vel med at jeg må gå privat når ingen vil hjelpe. Samme er det med magesmertene. Det er uhyre vondt hver dag, men ingen vil hjelpe. De sier at alt er ok, noe det åpenbart ikke er. 

Noen som har erfaring?

Hvem er "de"? Har du vært hos flere leger? Blitt undersøk ordentlig? Gastro/koloskopi?

Anonymkode: 569fa...0a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvem er "de"? Har du vært hos flere leger? Blitt undersøk ordentlig? Gastro/koloskopi?

Anonymkode: 569fa...0a5

Gastroskopi, koloskopi, ct og mr. Men har ikke vert inne pga de kulene. Det har gått mer på at jeg har smerter i magen og plager hver dag. De finner aldri noe annet en IBS og reflux, men det har nada med se kulene å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ha en miks av endometriose, lipødem i mageområdet og/eller svettekjertelbetennelse under magen at det er små cyster. eventuelt epidermoide cyster...

Problemet når vi har noe utover normen så sliter helsevesenet med å hjelpe deg og det å gå privat er dyrt. Du har iallfall fått tatt mange tester og prøver. har du vært hos hudlege? Kan man se klumpene utenpå magen? Eller må man kjenne?

Anonymkode: 22ee8...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...