Gå til innhold

Den dårligste unnskyldningen

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Million skrev (På 13.3.2025 den 20.27):

En felles venninne av meg og en venninne til, ringte og sa hun ikke kom hjem til meg på venninnekvelden vår (samme kveld, vi to andre var allerede tilstede) fordi hun hadde "kranglet med typen". 
Det var visst helt umulig da å dra til noen og ha det hyggelig.

Ja, det er vel en meget god grunn?

Hvem vil være sosial når man er lei seg eller sint?

Burde hun heller kommet og ødelagt stemninga ved å være sur eller nedstemt? 

Dersom alkohol var innblandet, ville det bare forsterket allerede negative følelser..? 

Anonymkode: a3188...a9c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er vel en meget god grunn?

Hvem vil være sosial når man er lei seg eller sint?

Burde hun heller kommet og ødelagt stemninga ved å være sur eller nedstemt? 

Dersom alkohol var innblandet, ville det bare forsterket allerede negative følelser..? 

Anonymkode: a3188...a9c

Jeg vet i alle fall for min egen del, så er det siste jeg hadde villet, være å sitte hjemme den kvelden og glo på det sure trynet til typen. Hadde fått opp farten og kommet meg over til venninnene i stedet, for å snakke om noe hyggeligere.

Nei, det var ikke alkohol involvert, verken hjemme hos henne eller hos meg den kvelden. 

Jeg må tilstå at detaljene fra en hendelse over 30 år tilbake i tid er litt uskarpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En venninne ville ikke komme i begravelsen til kjæresten min for da ville hun tenke på han hun var ulykkelig avstandsforelsket i.

Anonymkode: f719f...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man leser noe av dette, er det på tide å innføre ordentlig oppdragelse og skikk og bruk. Ærlig talt, ikke komme i dåpen, ikke blitt bedt i dåp…det er mangel på folkeskikk. 

Anonymkode: 5374c...164

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri forstått vitsen med å komme med unnskyldninger,for det forandrer ingenting om man har en god eller dårlig unnskyldning. 

"Jeg kommer ikke", "jeg bryter forholdet","jeg kan ikke bli med på møtet". Det holder for meg, unnskyldninger går inn ene øret og ut det andre. 

Anonymkode: ec9d5...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...