Gå til innhold

Gift mann som maser og maser

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 9.50):

ALLE gifte menn er i ferd med å skille seg uansett. Men «ingen» gjør det. De skal bare skaffe seg en elskerinne for å sprite opp tilværelsen.  

Anonymkode: 6b772...c1c

Skjønner ikke hvorfor damer fortsatt blir så overrasket over at gifte menn er utro eller er ivrig på å finne ei å være det med. Kanskje se realiteten i øynene og ikke ta på seg de rosa brillene med en gang man havner i forhold/flytter sammen/blir gift/får barn.

Anonymkode: da4a8...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 19.57):

Er du seriøst overrasket over at en gift mann som prøver seg på deg lyver?

Anonymkode: 83064...c70

Husker da jeg var gift og ute på byen. Kom i prat med fin dame, men det som var litt merkelig var at dama gikk vekk ganske fort. Kan det ha hatt en sammenheng med at jeg fortalte ganske tidlig at jeg var gift og hadde to barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor damer fortsatt blir så overrasket over at gifte menn er utro eller er ivrig på å finne ei å være det med. Kanskje se realiteten i øynene og ikke ta på seg de rosa brillene med en gang man havner i forhold/flytter sammen/blir gift/får barn.

Anonymkode: da4a8...bef

Det er jo liksom en del av pakka når man blir kjæreste/gift/samboer og begge er enige om å være eksklusive. Og da bør det ligge tillit i bunnen, ellers er det ikke noe poeng. Klart man da blir overrasket og lei seg om en mann er utro, for det er jo stikk i strid med avtalen dem imellom. Det er jo og en del menn som ikke er utro, så det er ikke sånn at det er hovedregelen. Selv om det føles sånn ut noen ganger.

Anonymkode: 5d999...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (1 time siden):

Husker da jeg var gift og ute på byen. Kom i prat med fin dame, men det som var litt merkelig var at dama gikk vekk ganske fort. Kan det ha hatt en sammenheng med at jeg fortalte ganske tidlig at jeg var gift og hadde to barn?

Nei, ikke hvis hun var dame. Det var nok en mann skal du se, de oppfører seg slik, det vet alle på KG :) Det høres ikke ut som du gikk glipp av stort.

En observasjone jeg har lurt på om jeg har gjort er i sammenhenger der jeg har vært helt annerledes og "uaktuell" i sammenhengen, feks dumpe borti bryllup eller galla-fest i arbeidsklær og svart i trynet. Ofte gir det en annen kontakt med damer og jeg har lurt på om de slapper mer av fordi jeg (tilsynelatende..) er så uaktuell at de ikke trenger "passe seg", være kostbare, gjøre seg til som vanlig overfor de kule gutta som kommer seilende med tunga på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...