Gå til innhold

Gift mann som maser og maser

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da jeg jobbet for kontakt formidlingen, så var klientellet 90 % gifte menn. Beklager å si det folkens, men forholdene deres er ikke så solid som dere tror

Anonymkode: e2bac...0aa

Hva i alle dager er kontakt formidlingen?

Anonymkode: 3fd71...067

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

jeg sa klart fra til han at det var uaktuelt at jeg og han skulle bli bedre kjent før han var skilt og det hadde gått flere mnd etter skilsmissen. Jeg er 0 interessert i gifte menn og orker ikke noe styr.

Her valgte du åpenbart riktig strategi.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanskelig å ikke ha kontakt med gifte menn. Faktisk bare å ikke ha kontakt med dem.. 

Hvis de ikke tar hintet så er det veldig effektivt å si at du kan kontakte kona. 

Du snappet med han og snakke om fremtiden når han er skilt. Så ikke kom her og klag på kontakten, dette var du med på 

Anonymkode: b172d...32c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men, hvem i alle dager snapper med gifte menn? Jeg har ALDRI lagt til eller godtatt menn jeg vet er i forhold på sosiale medier, det er jo veldig rart. Med unntak av svigerfar og svigerbror. Også skriver du attpåtil til han at dere kan møtes når han skiller seg? Da flørter du jo! Du oppfordrer han, når han da allerede har dårlig moral vil han selvsagt ta dette som en invitasjon. Rart at du ikke ser det selv. Jeg hører konstant kvinner klager over menn, men kanskje dere bør slutte å selv legge opp til kontakt med denne typen menn? 

Anonymkode: c6609...8da

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Men, hvem i alle dager snapper med gifte menn? Jeg har ALDRI lagt til eller godtatt menn jeg vet er i forhold på sosiale medier, det er jo veldig rart. Med unntak av svigerfar og svigerbror. Også skriver du attpåtil til han at dere kan møtes når han skiller seg? Da flørter du jo! Du oppfordrer han, når han da allerede har dårlig moral vil han selvsagt ta dette som en invitasjon. Rart at du ikke ser det selv. Jeg hører konstant kvinner klager over menn, men kanskje dere bør slutte å selv legge opp til kontakt med denne typen menn? 

Anonymkode: c6609...8da

Jeg har hatt flere kompiser som er gift, har vært naturlig å snappe med venner og bekjente 🤷‍♀️At de ikke klarer å oppføre seg ligger 100 % på dem. At han tar det som en invitasjon at hun skriver at det er uaktuelt å treffe ham med mindre han har vært singel i mange måneder, er jo helt idiot av ham. Hun sa hun ikke var interessert i gifte menn, det må jo være nok til å få ham til å slutte. 

Anonymkode: 5d999...5d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ALLE gifte menn er i ferd med å skille seg uansett. Men «ingen» gjør det. De skal bare skaffe seg en elskerinne for å sprite opp tilværelsen.  

Anonymkode: 6b772...c1c

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

...... han og kona skulle skilles, de hadde ikke vært kjærester på mange år og forholdet var dødt etc etc. jeg sa klart fra til han at det var uaktuelt at jeg og han skulle bli bedre kjent før han var skilt og det hadde gått flere mnd etter skilsmissen. Jeg er 0 interessert i gifte menn og orker ikke noe styr. 2024 fortsetter med love bombing fra hans side og at snart er han skilt bla bla.
så i går får jeg høre at joda, han og kona venter barn de! Var vel ikke så dårlig stemning hjemme likavell da si! 
kjenner jeg blir så oppgitt over slik oppførsel. Det går for så vidt greit at det ikke ble oss, men hva er greia med å lyge på den måten der?  

Anonymkode: 5587a...de9

Du sa jo her at du ikke har problem med en partner som er ute og flørter selv om den er gift, så standaren din er jo ikke akkurat skyhøy - dette la han nok merke til. 

Anonymkode: 924b1...e0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du sa jo her at du ikke har problem med en partner som er ute og flørter selv om den er gift, så standaren din er jo ikke akkurat skyhøy - dette la han nok merke til. 

Anonymkode: 924b1...e0b

Her sa jeg klart ifra at det er uaktuelt for meg å drive på med en gift mann. Denne mannen var ikke ute etter et fremtidig forholdt til meg. Han ville ha seg en elskerinne mens han var gift. Istederfor å være ærlig på dette ( noe jeg ikke er interessert i selfølgelig) lyger han, snakker dårlig om kona si, lyger om at forholdet er dødt og at skillsmissepapirene skal signeres snart og bæm!!!! De skal ha baby. 
det er ikke mitt ansvar at han driver å flørter på snap. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er det en aldri så liten update i saken. Fikk akkurat melding fra min gifte venn som kunne fortelle meg at han ble tvunget av kona til å ha sex med henne for å gjøre henne gravid. Hvis ikke skulle hun sørge for at han aldri så barna sine igjen. Han forslo at jeg og han skulle ut nå å ta et glass vin i all hemmelighet for han trengte en venn som han sa.

altså for et opplegg. Jeg tror han selfølgelig ikke, men nå har jeg en følelse av at han har noen litt uheldige trekk, psykopatiske trekk. Han er blokkert over alt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da er det en aldri så liten update i saken. Fikk akkurat melding fra min gifte venn som kunne fortelle meg at han ble tvunget av kona til å ha sex med henne for å gjøre henne gravid. Hvis ikke skulle hun sørge for at han aldri så barna sine igjen. Han forslo at jeg og han skulle ut nå å ta et glass vin i all hemmelighet for han trengte en venn som han sa.

altså for et opplegg. Jeg tror han selfølgelig ikke, men nå har jeg en følelse av at han har noen litt uheldige trekk, psykopatiske trekk. Han er blokkert over alt 

Uansett om det er sant eller ikke, vil man virkelig ikke være en del av dene røren der

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trilili skrev (1 time siden):

Uansett om det er sant eller ikke, vil man virkelig ikke være en del av dene røren der

Nei, makan til shitshow!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, for et naut 😄

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har hatt flere kompiser som er gift, har vært naturlig å snappe med venner og bekjente 🤷‍♀️At de ikke klarer å oppføre seg ligger 100 % på dem. At han tar det som en invitasjon at hun skriver at det er uaktuelt å treffe ham med mindre han har vært singel i mange måneder, er jo helt idiot av ham. Hun sa hun ikke var interessert i gifte menn, det må jo være nok til å få ham til å slutte. 

Det er mange  som synes det er givende å snappe med gifte menn. Ego boost å føle seg mer attraktiv enn kona.

Anonymkode: 3469c...caa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er mange  som synes det er givende å snappe med gifte menn. Ego boost å føle seg mer attraktiv enn kona.

Ja dem om det. Personlig er det ikke mye givende ego boost  å være pervomagnet. Eneste jeg tar selvkritikk på her er at jeg burde blokkert han med en gang. Og kona i denne saken her er meget attraktiv så vidt jeg husker 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 19.39):

Kjenner jeg blir litt oppgitt over menneskeheten. Har en bekjent, som jeg har kjent i noen år, ikke nære venner, men venner av venner. For rundt et år siden begynte han å bli litt mer ivrig på snappinga, ikke noe vulgært, bare hyppigere snaps. 
i samme tiden var jeg på fest med vennene mine der han også var uten kona, henne kjenner jeg forsåvidt ikke, vi har hilst en gang tror jeg. Da merker jeg at han ser på meg og prøver veldig å få kontakt, jeg oppfører meg likt mot han som de andre på festen. Etter dette begynte han å komme med flere kjærlighetserklæringer til meg, og at han og kona skulle skilles, de hadde ikke vært kjærester på mange år og forholdet var dødt etc etc. jeg sa klart fra til han at det var uaktuelt at jeg og han skulle bli bedre kjent før han var skilt og det hadde gått flere mnd etter skilsmissen. Jeg er 0 interessert i gifte menn og orker ikke noe styr. 2024 fortsetter med love bombing fra hans side og at snart er han skilt bla bla.
så i går får jeg høre at joda, han og kona venter barn de! Var vel ikke så dårlig stemning hjemme likavell da si! 
kjenner jeg blir så oppgitt over slik oppførsel. Det går for så vidt greit at det ikke ble oss, men hva er greia med å lyge på den måten der?  

Så hyggelig at han og kona skal ha barn da! Størst av alt er kjærligheten.

Anonymkode: 955b7...177

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Stakkars damer om dette stemmer. 

Anonymkode: 787a8...b15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ikke det det handler om! Er du en bedratt kone kanskje? 

Anonymkode: 6b772...c1c

AnonymBruker
Skrevet

Han der er jo så dum at det hadde ikke spilt noen rolle om han var skilt heller. 
«Ingen hjemme» der i gården. Blokker fyren, og bestem deg for å være mere kritisk ang menn som søker kontakt 

Anonymkode: 16784...732

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 22.24):

Nei det kunne jeg overhodet ikke. Jeg snapper med de jeg vil. Når jeg har vært i forhold har det aldri vært noe problem å snappe med opptatte folk, de fleste opptatte folk klarer å la være å flørte nemlig. 

Joda, men når det viser seg at personen i andre enden mangler moral og er illojal mot sin partner, blir deg opp til deg å fjerne deg fra ligninga ved å blokkere. 

Jeg hadde sendt alt sammen til kona og bedt om unnskyldning for at jeg fortsatte dialogen etter at han prøvde seg første gangen...

Anonymkode: 865da...ef4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Gratulerer, du lærte til slutt.

Det er IKKE ditt ansvar at gifte menn flørter med deg, men det sier noe om moral og tankesett å si at man er tilgjengelig når de blir single..

Håper du finner en av dem som ikke flørter på snap.

Anonymkode: 865da...ef4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...