Gå til innhold

Gift mann som maser og maser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner jeg blir litt oppgitt over menneskeheten. Har en bekjent, som jeg har kjent i noen år, ikke nære venner, men venner av venner. For rundt et år siden begynte han å bli litt mer ivrig på snappinga, ikke noe vulgært, bare hyppigere snaps. 
i samme tiden var jeg på fest med vennene mine der han også var uten kona, henne kjenner jeg forsåvidt ikke, vi har hilst en gang tror jeg. Da merker jeg at han ser på meg og prøver veldig å få kontakt, jeg oppfører meg likt mot han som de andre på festen. Etter dette begynte han å komme med flere kjærlighetserklæringer til meg, og at han og kona skulle skilles, de hadde ikke vært kjærester på mange år og forholdet var dødt etc etc. jeg sa klart fra til han at det var uaktuelt at jeg og han skulle bli bedre kjent før han var skilt og det hadde gått flere mnd etter skilsmissen. Jeg er 0 interessert i gifte menn og orker ikke noe styr. 2024 fortsetter med love bombing fra hans side og at snart er han skilt bla bla.
så i går får jeg høre at joda, han og kona venter barn de! Var vel ikke så dårlig stemning hjemme likavell da si! 
kjenner jeg blir så oppgitt over slik oppførsel. Det går for så vidt greit at det ikke ble oss, men hva er greia med å lyge på den måten der?  

Anonymkode: 5587a...de9

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner jeg blir litt oppgitt over menneskeheten. Har en bekjent, som jeg har kjent i noen år, ikke nære venner, men venner av venner. For rundt et år siden begynte han å bli litt mer ivrig på snappinga, ikke noe vulgært, bare hyppigere snaps. 
i samme tiden var jeg på fest med vennene mine der han også var uten kona, henne kjenner jeg forsåvidt ikke, vi har hilst en gang tror jeg. Da merker jeg at han ser på meg og prøver veldig å få kontakt, jeg oppfører meg likt mot han som de andre på festen. Etter dette begynte han å komme med flere kjærlighetserklæringer til meg, og at han og kona skulle skilles, de hadde ikke vært kjærester på mange år og forholdet var dødt etc etc. jeg sa klart fra til han at det var uaktuelt at jeg og han skulle bli bedre kjent før han var skilt og det hadde gått flere mnd etter skilsmissen. Jeg er 0 interessert i gifte menn og orker ikke noe styr. 2024 fortsetter med love bombing fra hans side og at snart er han skilt bla bla.
så i går får jeg høre at joda, han og kona venter barn de! Var vel ikke så dårlig stemning hjemme likavell da si! 
kjenner jeg blir så oppgitt over slik oppførsel. Det går for så vidt greit at det ikke ble oss, men hva er greia med å lyge på den måten der?  

Stakkars kone...... 

Anonymkode: 3a766...df9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du seriøst overrasket over at en gift mann som prøver seg på deg lyver?

Anonymkode: 83064...c70

• Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner også litt på den følelsen av at det er så mange «gode» menn som slettes ikke er noe gode og det får meg til å tvile litt på menn generelt. 

Jeg vet det er litt urettferdig av meg, men siden jeg ble singel er det faktisk dobbelt så mange gifte menn som har tatt kontakt med meg for å flørte som single menn. Det er helt sykt er det!

Dette er menn som ellers er godt likt, hyggelige og familieorienterte menn. Menn jeg aaaaldri hadde tenkt dette om før de sendte meg flørtende meldinger. Til og med gaver har jeg fått😳 og uønskede dickpicks så klart🤦‍♀️

Anonymkode: 07a9a...3b5

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

M55

TS. Her beskriver du et dårlig eksemplar av en mann 😞 dessverre.
Spesielt at han fortsetter etter å ha fått nei er ille.

Anonymkode: 7262a...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes dette går igjen hver gang jeg er singel. Det å treffe en ny, singel mann er vanskelig – men det skorter ikke på tilbud om sex fra gifte/samboende menn. Blir kvalm og lei meg av det.. er virkelig mannfolk så bedritent illojale?! 😦

Anonymkode: 4454d...866

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du visste han var gift kunne du latt være å snappe med han?

Anonymkode: 3fd71...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har samme holdning som deg, uaktuelt å rote rundt med gifte menn.

Forskjellen på oss er at jeg hadde blokkert han etter første upassende melding. 

Anonymkode: 25da0...e4b

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Om du visste han var gift kunne du latt være å snappe med han?

Anonymkode: 3fd71...067

Nei det kunne jeg overhodet ikke. Jeg snapper med de jeg vil. Når jeg har vært i forhold har det aldri vært noe problem å snappe med opptatte folk, de fleste opptatte folk klarer å la være å flørte nemlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har samme holdning som deg, uaktuelt å rote rundt med gifte menn.

Forskjellen på oss er at jeg hadde blokkert han etter første upassende melding. 

Anonymkode: 25da0...e4b

Poenget her er jeg har aldri vært noe upassende til han på snap. Jeg har svart hyggelig og that’s it. Når han sa at han skulle skilles og om vi derfor skulle møtes sa jeg nei, men når du blir skilt og etter ting er avklart kan vi kanskje i fremtiden bli kjent. Dette sa jeg egentlig mest for å være hyggelig ikke at jeg hadde lyst å bli så veldig kjent med han. 
Jeg skjønner bare ikke hvorfor han lyver sånn…men men han om det 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde samlet bevis, så hadde jeg blokkert ham og latt kona få vite hvordan han holder på. Hun fortjener å få ta et informert valg om hvordan hun ønsker å leve sitt liv.

Anonymkode: 301c2...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har og dårlige erfaringer med gifte og opptatte menn. De aller fleste opptatte menn jeg har møtt, eller vært venner med utenom jobb, har prøvd seg. 

På nettet blir jeg og konstant kontaktet av opptatte menn, om det er datingsider eller Wordfeud, de dukker opp over alt. 

Eksen min var og utro mens jeg satt hjemme med babyen vår. 

Jeg skjønner at de fleste ikke er sånn, men det er bekymringsverdig mange. Og ikke er jeg pen, og over 40, så det er ikke sånn at jeg er noen uimotståelig fristerinne 😅

Anonymkode: 5d999...5d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har og dårlige erfaringer med gifte og opptatte menn. De aller fleste opptatte menn jeg har møtt, eller vært venner med utenom jobb, har prøvd seg. 

På nettet blir jeg og konstant kontaktet av opptatte menn, om det er datingsider eller Wordfeud, de dukker opp over alt. 

Eksen min var og utro mens jeg satt hjemme med babyen vår. 

Jeg skjønner at de fleste ikke er sånn, men det er bekymringsverdig mange. Og ikke er jeg pen, og over 40, så det er ikke sånn at jeg er noen uimotståelig fristerinne 😅

Anonymkode: 5d999...5d1

Ts her. Synd at du opplever dette og det er virkelig ugreit. Jeg har omtrent aldri opplevd dette. Folk sier jeg er pen og attraktiv, men jeg tror jeg er veldig dårlig til å lese hva som er flørting eller ikke. Men denne fyren skrev det svart på hvitt så da var det ikke noe tvil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde sendt loggen til kona.

Anonymkode: 05730...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Poenget her er jeg har aldri vært noe upassende til han på snap. Jeg har svart hyggelig og that’s it. Når han sa at han skulle skilles og om vi derfor skulle møtes sa jeg nei, men når du blir skilt og etter ting er avklart kan vi kanskje i fremtiden bli kjent. Dette sa jeg egentlig mest for å være hyggelig ikke at jeg hadde lyst å bli så veldig kjent med han. 
Jeg skjønner bare ikke hvorfor han lyver sånn…men men han om det 

Du sa dere kunne bli bedre kjent hvis han en gang ble skilt, for å være hyggelig? Du kasta jo selv bensin på bålet her og sa rett ut at du er interessert, bare ikke så lenge han er gift. Ikke gi folk inntrykk av at du vil noe mer for å være hyggelig. 

Anonymkode: 3a766...df9

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Plutselig får de en baby. Han og kona. 

Anonymkode: bee39...e84

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det å treffe en ny, singel mann er vanskelig – men det skorter ikke på tilbud om sex fra gifte/samboende menn. Blir kvalm og lei meg av det.. er virkelig mannfolk så bedritent illojale?! 😦

Min erfaring også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes dette går igjen hver gang jeg er singel. Det å treffe en ny, singel mann er vanskelig – men det skorter ikke på tilbud om sex fra gifte/samboende menn. Blir kvalm og lei meg av det.. er virkelig mannfolk så bedritent illojale?! 😦

Da jeg jobbet for kontakt formidlingen, så var klientellet 90 % gifte menn. Beklager å si det folkens, men forholdene deres er ikke så solid som dere tror

Anonymkode: e2bac...0aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da jeg jobbet for kontakt formidlingen, så var klientellet 90 % gifte menn. Beklager å si det folkens, men forholdene deres er ikke så solid som dere tror

Anonymkode: e2bac...0aa

Da er det jo greit at de kan finne ut av det først som sist. Med mindre det er åpenhet om det i forholdet. I noen tilfeller er det det. 

En mann som uttrykker så tidlig at han skal skille seg når han kommer i kontakt med ei attraktiv dame, tenker med feil hode. Not good 👎

Anonymkode: 787a8...b15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...