AnonymBruker Skrevet 12. mars 2025 #21 Skrevet 12. mars 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har aldri vært sammen med en som har hatt behov for det, så helt vanlig er det nok ikke. Høres litt slitsomt ut. Anonymkode: d3fc1...438 Så fordi du ikke har vært sammen med en, så er det ikke helt vanlig. Hvor mange har du egentlig vært sammen med? Det er vel mer enn 2 millioner menn her i landet... Siden du snakker for alle, så bør du nok ha pløyd over minst 30 % av dem. Anonymkode: 2aa9a...8d2 1
Rosa Gnom Skrevet 12. mars 2025 #22 Skrevet 12. mars 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Inspirert av tråden under her med ei som onanerte mens typen lå i senga. Typen min runker hver kveld før han sovner. Er det rart? Han mener selv han ikke får sove uten. Jeg trodde det var helt vanlig? Anonymkode: 8a006...615 Det er helt vanlig. Om du mener at du burde inkluderes i det er noe helt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2025 #23 Skrevet 12. mars 2025 Rosa Gnom skrev (10 minutter siden): Det er helt vanlig. Om du mener at du burde inkluderes i det er noe helt annet. Det er ikke vanlig å ligge ved siden av partneren sin å onanere alene. Ts påstår at sexlivet er bra, og da stusser jeg veldig på hvorfor hun ikke tar del i aktiviteten. Høres bare utrolig merkelig ut. Anonymkode: 4d67c...083 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2025 #24 Skrevet 12. mars 2025 Typen er orgasmeavhengig og må minst ha 5-6 orgasmer daglig, men oftest flere. Han onanerer seg lett til 3-4 orgasmer på rappen før han sovner. Han har stort sett blank tyntflytende sædveske. Anonymkode: de1c7...fff 1
feliek54 Skrevet 12. mars 2025 #25 Skrevet 12. mars 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Inspirert av tråden under her med ei som onanerte mens typen lå i senga. Typen min runker hver kveld før han sovner. Er det rart? Han mener selv han ikke får sove uten. Jeg trodde det var helt vanlig? Anonymkode: 8a006...615 Han burde ha førstevalg å kose med deg om du ønsker det. Jeg syns det er lit rart. men en orgasme gjør en mer trøtt
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2025 #26 Skrevet 12. mars 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du bør vurdere å gjøre der slutt, får predatorvibber av de som er så avhengig av orgasmer for å få sove. Anonymkode: f285a...42a Slike holdninger til noe som er naturlig gir alvorlig røde flagg. Anonymkode: 72c3d...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2025 #27 Skrevet 12. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke vanlig å ligge ved siden av partneren sin å onanere alene. Ts påstår at sexlivet er bra, og da stusser jeg veldig på hvorfor hun ikke tar del i aktiviteten. Høres bare utrolig merkelig ut. Anonymkode: 4d67c...083 Det høres ut som du er litt usikker på deg selv. Anonymkode: f124a...77a 2
Rosa Gnom Skrevet 12. mars 2025 #28 Skrevet 12. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke vanlig å ligge ved siden av partneren sin å onanere alene. Ts påstår at sexlivet er bra, og da stusser jeg veldig på hvorfor hun ikke tar del i aktiviteten. Høres bare utrolig merkelig ut. Anonymkode: 4d67c...083 Trådtittelen er om samboer runker før han sovner, noe som er helt normalt. Om man driver å runker ved siden av folk som ikke samtykker kan det vel nesten gå som overgrep. Det er noe helt annet og veldig merkelig ja. 1
stigbjarne Skrevet 12. mars 2025 #29 Skrevet 12. mars 2025 AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.26): Hva har dette med det å gjøre? Anonymkode: 0c0e2...95b Man kan trekke sammenheng mellom at menn har mindre sedceller en for 30 år siden ( å er mi dre fertile). Det kan komme av at folk sitter hjemme å runker til kukken blir slap hvær dag opptil fler ganger om dagen. Før når man gjorde testen ejakulerte man kansje 3 ganger i uka eller noe sånt. Jeg vet ikke helt om alt stemmer har dratt disse talka ut av ræva for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2025 #30 Skrevet 12. mars 2025 Jeg runker stort sett hver kveld. Det er bare digg. Nå er jeg dessverre singel, men jeg prøvde å skjule etter beste evne før vi gikk fra hverandre. Hun hadde helt annen seksualitet enn meg. TS., ligger du ved siden av ham? Syns du det er fint, gjesp eller kjipt? Anonymkode: d6f54...9ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå