AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Inspirert av tråden under her med ei som onanerte mens typen lå i senga. Typen min runker hver kveld før han sovner. Er det rart? Han mener selv han ikke får sove uten. Jeg trodde det var helt vanlig? Anonymkode: 8a006...615
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Nei, det er ikke rart. Det er en helt normal variasjon av seksualitet. Anonymkode: 02692...d40 4
Perfume Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Det er vel like rart som det ikke er rart.. Noen gjør det, andre ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Jeg har aldri vært sammen med en som har hatt behov for det, så helt vanlig er det nok ikke. Høres litt slitsomt ut. Anonymkode: d3fc1...438 6
Diskulis Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Ikke rart men kanskje noe hyppigere enn snittet? Hender typen sliter med å sovne og da hjelper en utløsning, enten det er runk eller sex. Men det kan også gå flere kvelder uten utløsning, uten at det er noe problem. Hvis man har blitt avhengig, og laget seg en knytning mellom utløsning og søvn, kan jo det være upraktisk i noen situasjoner… 😅 Men er det aldri et tema å sjekke om sex står på menyen, før han runker i vei? For jeg får så og si alltid lyst på sex når han er kåt. Så i praksis blir det runking om han er alene, og sex om vi legger oss sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars Du bør vurdere å gjøre der slutt, får predatorvibber av de som er så avhengig av orgasmer for å få sove. Anonymkode: f285a...42a 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7 Skrevet 11. mars Har gjort det hver kveld før jeg sovner så lenge jeg kan huske. Beste sovemedisinen. Anonymkode: c6360...342 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars #8 Skrevet 11. mars Ikke rart fertiliteten tilmennene går til helvette i disse åra.... Anonymkode: 61e7a...f2d
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så bra for han 👏👏👏 Anonymkode: 1a888...358 Det er jo verdens beste sovemedisin. Vi gjør det også ofte, begge to, sammen eller bare den ene. Vi er helt åpne om det for hverandre. Har jobber som medfører mange hotellnetter, og da er jo dette normalen for oss. Anonymkode: b0657...ade 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #11 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ikke rart fertiliteten tilmennene går til helvette i disse åra.... Anonymkode: 61e7a...f2d Hva har dette med det å gjøre? Anonymkode: 0c0e2...95b
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ikke rart fertiliteten tilmennene går til helvette i disse åra.... Anonymkode: 61e7a...f2d Han er i 40 årene, så fertiliteten er jeg ikke bekymret for. Vi er ferdig med å produsere barn, nå er sex bare for glede. Anonymkode: 8a006...615 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Skrevet 12. mars Jeg gjør det som singel. Dame. Slapper mye bedre av etterpå og sovmer lettere. Er da ikke så rart. Anonymkode: 83860...b54 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #14 Skrevet 12. mars Gjør han dette for seg selv eller i senga når dere begge er der? Eller gjør dere det kanskje sammen? Så lenge sexlivet ikke blir dårligere av det så er det ikke noe problem. Anonymkode: 64af6...d25
Snok1 Skrevet 12. mars #15 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Inspirert av tråden under her med ei som onanerte mens typen lå i senga. Typen min runker hver kveld før han sovner. Er det rart? Han mener selv han ikke får sove uten. Jeg trodde det var helt vanlig? Anonymkode: 8a006...615 Han har god kardiovaskulær helse. He’s a keeper! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #16 Skrevet 12. mars Hvorfor ikke bare ha sex ? Anonymkode: 5505a...318 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #17 Skrevet 12. mars Hvorfor har dere ikke sex i stedet? Jeg hadde aldri klart å holde fingrene av fatet hvis han drev seksuell aktivitet ved siden av meg. Hadde blitt fornærmet hvis han ikk hadde involvert meg. Anonymkode: 4d67c...083 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #18 Skrevet 12. mars Å gjøre det i fellesskap enten sammen eller ved siden av hverandre, eller ved at den ene koser samtidig tenker jeg er helt greit, men ikke om den ene bare gjør det for seg selv, da føles det som over en grense av hva som burde være privat. Anonymkode: 968b5...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #19 Skrevet 12. mars Lar du han ligge alene og runke uten å tilby en munn i det minste? Anonymkode: d99fb...02b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #20 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Lar du han ligge alene og runke uten å tilby en munn i det minste? Anonymkode: d99fb...02b Er jo han som er dust som ligger og runker ved siden av henne. Han burde invitert henne med, eller gjort det et annet sted. Anonymkode: 4d67c...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå