AnonymBruker Skrevet 4. april #981 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er det noen med enkeltmannsforetak som har fått skattepengene på konto? Anonymkode: c83e1...3c3 Neppe. Anonymkode: ef929...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #982 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen med enkeltmannsforetak som har fått skattepengene på konto? Anonymkode: c83e1...3c3 De begynte med oppgjøret til disse i april, så neppe noen som har fått enda. Første mulighet er onsdag neste uke. I fjor fikk jeg utbetalt 10.04 (jeg har ENK). Anonymkode: 75488...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #983 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De begynte med oppgjøret til disse i april, så neppe noen som har fått enda. Første mulighet er onsdag neste uke. I fjor fikk jeg utbetalt 10.04 (jeg har ENK). Anonymkode: 75488...e6c Takk for svar 😊 Anonymkode: c83e1...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #984 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): De begynte med oppgjøret til disse i april, så neppe noen som har fått enda. Første mulighet er onsdag neste uke. I fjor fikk jeg utbetalt 10.04 (jeg har ENK). Anonymkode: 75488...e6c Samme her. Anonymkode: b82e9...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #985 Del Skrevet 6. april Fikk og sendte inn skattemelding på mandag (31 mars). Ser nå at summen står under "tilgodebeløp" på krav og betalinger. Betyr det at de kommer neste uke da? Siden de har regnet renter på summen allerede, da er vell skatteoppgjøret klart, eller? Ikke fått noen beskjed om selve skatteoppgjøret enda. Står ikke noe under utbetalinger, bare under "tilgodebeløp". Anonymkode: 1dfc0...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #986 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Fikk og sendte inn skattemelding på mandag (31 mars). Ser nå at summen står under "tilgodebeløp" på krav og betalinger. Betyr det at de kommer neste uke da? Siden de har regnet renter på summen allerede, da er vell skatteoppgjøret klart, eller? Ikke fått noen beskjed om selve skatteoppgjøret enda. Står ikke noe under utbetalinger, bare under "tilgodebeløp". Anonymkode: 1dfc0...04d Da får du pengene onsdag. Anonymkode: 75488...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #987 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Da får du pengene onsdag. Anonymkode: 75488...e6c Krysser fingrene for at du har rett. Anonymkode: 1dfc0...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #988 Del Skrevet 7. april Noen som vet om beløpet kan komme opp på «tilgodebeløp» nå, før onsdag? Det er vel ikke utbetaling i påsken, så kommer det ikke nå onsdag så skjer det ingenting før etter påske tror jeg?:) Anonymkode: 53276...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #989 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet om beløpet kan komme opp på «tilgodebeløp» nå, før onsdag? Det er vel ikke utbetaling i påsken, så kommer det ikke nå onsdag så skjer det ingenting før etter påske tror jeg?:) Anonymkode: 53276...be5 Hvis det ikke står noe der nå, så er det lite sannsynlig med utbetaling onsdag denne uken. Da er uken etter påske neste mulighet. Anonymkode: 75488...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #990 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis det ikke står noe der nå, så er det lite sannsynlig med utbetaling onsdag denne uken. Da er uken etter påske neste mulighet. Anonymkode: 75488...e6c Takk for svar☺️ Anonymkode: 53276...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #991 Del Skrevet 7. april Noen med ENK som har fått det opp på krav og betalinger?☺️ Anonymkode: 84ccf...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #992 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen med ENK som har fått det opp på krav og betalinger?☺️ Anonymkode: 84ccf...5e1 Ikke enda. Må vel vente en stund 😕 Anonymkode: b82e9...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emros Skrevet 7. april #993 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke enda. Må vel vente en stund 😕 Anonymkode: b82e9...55a Ifjord kom pengene den 10.4, hadde håp i år også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #994 Del Skrevet 7. april emros skrev (1 time siden): Ifjord kom pengene den 10.4, hadde håp i år også… Samme her! Anonymkode: b82e9...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. april #995 Del Skrevet 9. april Skattemelding 1. april. Så over og leverte med en liten endring samme dag. Skatteoppgjør i dag, 9. april. 0,- kr (beløpet var 20 kr til gode, men beløp under 100,- utbetales ikke) Så jeg gikk i null i år, som jeg prøvde å få til da jeg finjusterte skattekortet mitt i januar i fjor, og det gikk som jeg håpet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #996 Del Skrevet 9. april Fikk mld fra Skatteetaten om at oppgjøret var klart i dag (stod ingenting på krav og utbetalinger i går), og hadde penger på konto i dag. Anonymkode: 46d75...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #997 Del Skrevet 9. april Jeg fikk epost om at skattmelding var i orden og at jeg kunne logge inn og sjekke oppgjøret. Jeg logget inn, men summen var ikke lagt inn noe sted under krav og betalinger, jeg sjekket nettbanken og da hadde pengene blitr satt inn alt. Jeg leverte 27 mars. Anonymkode: 7ea6f...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:21 #998 Del Skrevet fredag kl 08:21 Noen selvstendig næringsdrivende som har sett snurten av pengene fra Skatteetaten? Anonymkode: 84ccf...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:23 #999 Del Skrevet fredag kl 08:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen selvstendig næringsdrivende som har sett snurten av pengene fra Skatteetaten? Anonymkode: 84ccf...5e1 Nei. Er uansett ikke utbetalinger nå før etter påske. Anonymkode: 75488...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:02 #1000 Del Skrevet fredag kl 09:02 Fy fader så lang tid det tar. Jeg og samboeren fikk skattemeldingen andre dagen det var mulig, og leverte samme dag. Får igjen 50 000 som vi skal bruke til å betale en gjeld, og var så glade for at vi derfor skulle ha råd til å gjøre noe hyggelig i påsken. Men verken jeg eller samboeren har fått utbetalt enda. For et skikkelig tilfeldig system det her er. Anonymkode: d17ef...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå