AnonymBruker Skrevet 24. mars #521 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannen min fikk nettopp sin nå, kl. 12.36 🤗 Han fikk igjen ca. 8000 🙂 Anonymkode: d189a...5b7 Ektefeller lignes sammen, så da fikk vel du din også? Vi har alltid fått samtidig. Anonymkode: 1eeb5...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #522 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ektefeller lignes sammen, så da fikk vel du din også? Vi har alltid fått samtidig. Anonymkode: 1eeb5...5d0 Dro den vel litt langt da jeg kalte han mannen min. Vi er bare samboere og har to voksne barn sammen 🙈 Så nei, har ikke fått enda Anonymkode: d189a...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #523 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen skattemelding i dag heller. Og jeg skjønner ikke hvorfor vinduet til Skatteetaten på å få utsendt skattemeldingen er fra 13. mars til 4 april. Greit nok at det å publisere skattemelding for ALLE på samme dag førte til serverkrasj, men hvorfor trenger de nå 22 dager?? Kunne de ikke brukt 5 eller maks 14 dager? At det går an å gjøre utsendelse av skattemeldingen så frustrerende som Skatteetaten har gjort. Jeg får sponk av dem hvert eneste år. Anonymkode: 066d1...814 Nå husker jeg ikke helt hvordan det var før, men da den kom på samme dag for alle, måtte ikke alle vente til ut i april? Så ingen venter lenger nå enn de gjorde før, man kan bare være heldig å få den tidligere enn man gjorde den gang. I tillegg krasjet jo systemene, så man måtte vente. Alle leverte da også inn ganske likt, og det tok veldig lang tid før pengene var utbetalt, i motsetning til nå hvor de fleste får det ganske fortløpende. Mulig jeg bare husker feil, men synes dagens løsning virker bedre. Det eneste kjipe er at flere melder om at de aldri fikk melding, men at det var klart likevel, slik at andre igjen sjekker hver dag i frykt for å være en av de som ikke har fått beskjed. Anonymkode: 4ad96...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #524 Del Skrevet 24. mars Når man har fond gående trodde jeg at det ikke medførte skatt før man selger? På rentefondet må jeg skatte av 70.000,- som gir meg en god slump i restskatt. Da kunne man like gjerne ha høyrentekonto liksom.. Anonymkode: 949fe...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 24. mars #525 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): noen som har fått meldingen i dag? spør for en venn:) Anonymkode: 04021...238 Jeg har fortsatt ikke fått skattemelding, sjekket akkurat nå:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. mars #526 Del Skrevet 24. mars ...."ikke klar".......... grrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #527 Del Skrevet 24. mars Hm... Skjønner ingen ting. Leverte skattemeldig torsdag forrige uke. Tilgode ca 18300. Har for øvrig ikke fått mail eller sms om at skattemelding var klar. Gikk inn igjen på siden nå og gikk inn på krav og betalinger. Der står det på beløp til gode: Opphaveleg beløp til gode - 19100 Hvorfor står det minus. Og hvorfor er beløpet større enn det stod i skattemeldingen. Får jeg plutselig smell? Ståt ingen ting på krav. Anonymkode: 23ec9...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #528 Del Skrevet 24. mars Da har min skattemelding kommet. Sjekket den for 1 time siden. Ingen sms eller epost-varsel om det enda... Anonymkode: 78278...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #529 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da har min skattemelding kommet. Sjekket den for 1 time siden. Ingen sms eller epost-varsel om det enda... Anonymkode: 78278...ee4 lucky Anonymkode: 04021...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #530 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hm... Skjønner ingen ting. Leverte skattemeldig torsdag forrige uke. Tilgode ca 18300. Har for øvrig ikke fått mail eller sms om at skattemelding var klar. Gikk inn igjen på siden nå og gikk inn på krav og betalinger. Der står det på beløp til gode: Opphaveleg beløp til gode - 19100 Hvorfor står det minus. Og hvorfor er beløpet større enn det stod i skattemeldingen. Får jeg plutselig smell? Ståt ingen ting på krav. Anonymkode: 23ec9...606 Minus på krav og utbetaling tilsier at det er minus hos etaten som betales ut. Anonymkode: 04021...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #531 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Minus på krav og utbetaling tilsier at det er minus hos etaten som betales ut. Anonymkode: 04021...238 Det var godt å høre. Fikk panikk her nå. Anonymkode: 23ec9...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 24. mars #532 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hm... Skjønner ingen ting. Leverte skattemeldig torsdag forrige uke. Tilgode ca 18300. Har for øvrig ikke fått mail eller sms om at skattemelding var klar. Gikk inn igjen på siden nå og gikk inn på krav og betalinger. Der står det på beløp til gode: Opphaveleg beløp til gode - 19100 Hvorfor står det minus. Og hvorfor er beløpet større enn det stod i skattemeldingen. Får jeg plutselig smell? Ståt ingen ting på krav. Anonymkode: 23ec9...606 + renter så det blir litt større 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #533 Del Skrevet 24. mars NakenPanda skrev (3 minutter siden): + renter så det blir litt større Betyr det at oppgjøret er klart allerede? Anonymkode: 23ec9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 24. mars #534 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Betyr det at oppgjøret er klart allerede? Anonymkode: 23ec9...606 Antagelig, men den er nok i køen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. mars #535 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hm... Skjønner ingen ting. Leverte skattemeldig torsdag forrige uke. Tilgode ca 18300. Har for øvrig ikke fått mail eller sms om at skattemelding var klar. Gikk inn igjen på siden nå og gikk inn på krav og betalinger. Der står det på beløp til gode: Opphaveleg beløp til gode - 19100 Hvorfor står det minus. Og hvorfor er beløpet større enn det stod i skattemeldingen. Får jeg plutselig smell? Ståt ingen ting på krav. Anonymkode: 23ec9...606 Det er minus for skatteetaten. Blir pluss for deg De har kanskje regnet ut noe du ikke visste om? Derfor det ble noen hundrelapper ekstra? Renter til gode evt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #536 Del Skrevet 24. mars Fikk skattemeldingen nå. Jeg får igjen 32 000, men mannen fikk baksmell på 2 500kr. Så da får jeg ikke oppgjøret før juni😞 Anonymkode: f8f5d...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #537 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fikk skattemeldingen nå. Jeg får igjen 32 000, men mannen fikk baksmell på 2 500kr. Så da får jeg ikke oppgjøret før juni😞 Anonymkode: f8f5d...f2a mulig Anonymkode: 04021...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #538 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fikk skattemeldingen nå. Jeg får igjen 32 000, men mannen fikk baksmell på 2 500kr. Så da får jeg ikke oppgjøret før juni😞 Anonymkode: f8f5d...f2a Fikk du e-post? Anonymkode: 991d3...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #539 Del Skrevet 24. mars Synes det har vært kø på Skatteetaten i hele dag. Må vente i 1 min hver gang jeg skal logge meg inn Anonymkode: 1b2f3...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #540 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det har vært kø på Skatteetaten i hele dag. Må vente i 1 min hver gang jeg skal logge meg inn Anonymkode: 1b2f3...3b5 Hva jobber du med, siden du må logge inn flere ganger om dagen? Anonymkode: f29e7...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå