Gå til innhold

Typen ble sint av fingring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda et par som ikke klarer å kommunisere. Enda et par som krangler som et resultat.

Min samboer og jeg har hver vår kropp og hver vår seksualitet. Min seksualitet og orgasme er ikke hennes ansvar. Og hennes er ikke min. Det betyr at jeg fint kan finne på ting på egen hånd uten at jeg MÅ involvere henne, og motsatt.

Dersom jeg velger å onanere ved siden av henne så er dette en invitasjon til å være med. Med en oppfordring til å være med. Men jeg gjør det ikke ved siden av henne om jeg vet at hun er veldig trøtt eller syk og virkelig ikke vil. Da presser jeg min seksualitet på henne. Det er heller ikke greit. Men det er oss.

Han opplever tydeligvis dette annerledes enn deg. Og det er vel lov? Men da må dere prate om dette. I tillegg er det åpenbart noen utfordringer med ulike behov og forventninger i forholdet. Har dere snakket om det eller lar dere det bare skure og gå til det løser seg selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nonstop1 skrev (24 minutter siden):

Jeg er overrasket over hvor mange som ikke synes onanering ved siden av partner er ok her. Men det er vel samtidig helt greit å sette begrensninger når man er i ett forhold hvor partene ikke liker det.

Vi har aldri hatt noen prat om det. Men onanerer akkurat når vi ønsker begge to såfremt vi er alene eller det er bare oss to i rommet. Noen ganger blir det til sex, noen ganger hjelper vi hverandre med stryking og kosing, og noen ganger lukker bare den andre øynene og sovner.

Jeg synes ikke det er noe feil med det i det heletatt. Og ville nok blitt like satt ut som deg ts om min mann hadde reagert som din. Og jeg er den som tar minst initiativ i vårt forhold..

Dere har det mye bedre sammen enn de fleste her da, for dere går i "et".. eller er og lever sammen som to dråper vann.
I samliv er dere kjærester.. i sexlivet er dere som verdens beste venner.. virker ikke det kjent ut for deg?

Det er jo samarbeid som gjør oss trygge.. da må vi også diskutere om alt og ingenting, uten å ta ting ille opp.. Jeg tror på rettferdighet.. er vi begge like flinke til å gi nytelse, kan vi med trygghet si.. woow.. nå er det min tur å få nytelse. Gi og få.. Ikke gi og ta.. som mange tenker.. Ingen bør ta.. I knirkfrie forhold, kommer alltid det å gi etter å ha fått noe.. Dette er egentlig bare takknemlighet for rettferdigheten..

Jo det er hærlig å ha det så ryddig i livet sitt.. svært bekymringsløst.. for bekymringer er faktisk den største faktoren som bremser nytelsen.. Hadde ei klok voksen dame en gang, som sa:
"Behandler du kvinnen som en orgasme, kommer hun aldri å gi slipp på deg"❣️Jo det stemte.. vi trenger å være venner.. god forståelse.. godt samarbeid.. fjerne bekymringer.. Da kommer både kvinner og orgasmer, som perler på en snor🤭
Dette krever minimalt med arbeid.. synd at det finnes latsabber som blir sint på kjæresten sin.. kun av litt berøring av musa under teppenet💭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Himmelen_91 skrev (2 timer siden):

Hvorfor må han det først? Kanskje han er lei av at hah hele tiden må ta initiativ til det? 

Hvis du kan lese så står det at jeg må ta initiativ, det betyr at han ikke tar initiativ. Også skrev jeg at jeg foretrekker at han tar initiativ og det betyr ikke at han må.

Anonymkode: 7b0ab...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Normalt å bli sint av fingring?

Anonymkode: 7b0ab...48d

Like normalt som det er å begynne å fingre ved siden av sin våkne kjæreste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...