AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #41 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da hadde jeg onanert på egenhånd. Hadde likt å bli inkludert, hjelpe til o.l. Hvis ikke det var en mulighet så hadde jeg lekt med meg selv. Anonymkode: a7137...896 Trenger liksom ikke å være vanskeligere en som så😊 Ufattelig hva folk klarer å problematisere. Ikke rart det er mange dysfunksjonelle seksuelle relasjoner der ut🙈💁🏼♀️ Anonymkode: 0d8c3...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21 timer siden #42 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det sier du bare for å rettferdiggjøre din handling. Anonymkode: 22f38...4fd Hvorfor spør du når du senere påstår at det ene alternativet er løgn. Du vil jo ikke vite, du vil bare bekrefte din egen mistenksomhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diafragma Skrevet 21 timer siden #43 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her Det var absolutt ikke noe passiv aggressivt eller annen baktanke rundt fingringen, hadde bare rett og slett lyst å fingre enten han var der eller ikke. For meg blir det mest naturlig å fingre i senga, har ikke like lyst å fingre i stuen eller kjøkkenet. Hadde heller ikke hatt noe imot om han ville hjulpet meg med fingringen. Syns bare det er rart han fikk en negativ reaksjon da det ikke var min intensjon å få han sint. Men folk er forskjellige og har blitt enig om at jeg ikke skal fingre, får la den gro igjen.. Anonymkode: 7b0ab...48d Uff. Kjedelig for deg å føle at han ikke har lyst (på deg) også. Kan det være noen grunn til at han føler det slik da, utover at du fingra? At han bærer på en eller annen følelse om å føle seg oversett? Nå fisker jeg jo bare, men det virker som om det ligger noe mer «bak» at han blir sint, var min tanke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #44 Del Skrevet 21 timer siden Jeg kunne ha begynt å gjøre det i senga ved siden av mannen min. Og vice versa. Men: Når man gjør det i samme seng/rom, er det en slags invitasjon til at den andre parten kan delta hvis han/hun vil. Ihvertfall i min bok. Så hvis han hadde begynt å runke i senga hadde jeg ikke reagert negativt. Men hvis jeg så viste ham interesse og han snudde ryggen til, hadde jeg blitt sur. Anonymkode: 61724...bbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21 timer siden #45 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ville du fremdeles syntes det samme om du ikke fikk bli med på leken? Anonymkode: 22f38...4fd Det er INGEN som ikke har fått bli med på denne leken. Ingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #46 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men folk er forskjellige og har blitt enig om at jeg ikke skal fingre, får la den gro igjen.. Tror dere bør snakke sammen, jeg (mann) har vært litt i dine sko og så forskjellig seksualitet kan bli et problem. Ang. onani, du får ta deg en runde når senga er ledig. Anonymkode: 59801...c87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21 timer siden #47 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om mannen hadde lagt seg til å runke ved siden av meg, vel vitende om at jeg var våken, hadde jeg opplevd det som en slags passiv-aggressiv "straff". Det er ikke det. Han er bare vanlig kåt og gjør noe med det. Hvorfor er det vanskelig å forstå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diafragma Skrevet 21 timer siden #48 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kunne ha begynt å gjøre det i senga ved siden av mannen min. Og vice versa. Men: Når man gjør det i samme seng/rom, er det en slags invitasjon til at den andre parten kan delta hvis han/hun vil. Ihvertfall i min bok. Så hvis han hadde begynt å runke i senga hadde jeg ikke reagert negativt. Men hvis jeg så viste ham interesse og han snudde ryggen til, hadde jeg blitt sur. Anonymkode: 61724...bbc Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #49 Del Skrevet 21 timer siden Huff, tenker at det kanskje er litt mye og litt rart om partner har lagt seg for å sove også begynner man på et soloshow på sia.. hadde ikke sovna da for å si det mildt og om dere i tillegg hadde prata om at det er lite sex for tia..da hadde jeg blitt fornærma.. kommer veldig an på settingen om det der blir oppfatte som greit eller ikke... her hjemme har vi aldri gjort noe lignende.. altså veit godt at kjæresten runker selv innimellom og har ingenting i mot det, men å bli holdt våken av det når jeg prøver å sove.. neitakk Anonymkode: 6b38b...32e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #50 Del Skrevet 21 timer siden For min del er det tre ting som er pussig ved tilfellet deres: 1 - at det ikke skal være greit at du fingrer og koser deg i hans nærvær. Jeg ser ikke problemet hans. Så raus bør han være mot deg at du bør kunne fingre i fred i din egen seng. 2 - at han ikke kjenner på lyst selv når du legger deg så til rette for det, eller at han ikke kjenner på at han har lyst til å gi deg en hånd og være med på det. 3 - at han faktisk ble irritert, gikk og la seg på et annet rom, laget et stort problem av det og begynte å surke i ettertid som om at du gjorde noe imot han. Konklusjonen min er at han reagerte virkelighetsfjernt. Men folk er vel forskjellige. Og dere er tydeligvis veldig forskjellige på seksualitet. Spørsmålet er om dere er for forskjellige. Anonymkode: 3e011...972 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #51 Del Skrevet 21 timer siden Snok1 skrev (16 minutter siden): Det er ikke det. Han er bare vanlig kåt og gjør noe med det. Hvorfor er det vanskelig å forstå? I et sunt forhold der begge er trygge nok på seg selv og hverandre til at begge er inneforstått med at det ikke er noe mer enn å ivareta sine behov? Ikke vanskelig å forstå i det hele tatt, vil jeg tro. I vårt forhold har vi en del bagasje, både felles pg fra tidligere forhold. Vi har hatt mange krangler og samtaler rundt denne forskjellen, og til slutt blir hele greia et sårt punkt for begge. Han blir mer frustrert og desperat, og presser på ved å spille på samvittighet eller skam/skyld, jeg føler meg enda mer utilstrekkelig enn jeg allerede gjorde, noe som igjen er døden for nettopp den lekenheten og lysten til å utforske og nyte som han han savner. Anonymkode: 43952...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20 timer siden #52 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Det var absolutt ikke noe passiv aggressivt eller annen baktanke rundt fingringen, hadde bare rett og slett lyst å fingre enten han var der eller ikke. For meg blir det mest naturlig å fingre i senga, har ikke like lyst å fingre i stuen eller kjøkkenet. Hadde heller ikke hatt noe imot om han ville hjulpet meg med fingringen. Syns bare det er rart han fikk en negativ reaksjon da det ikke var min intensjon å få han sint. Men folk er forskjellige og har blitt enig om at jeg ikke skal fingre, får la den gro igjen.. Anonymkode: 7b0ab...48d Inviterte du han på å delta da? For meg ville dette være litt av greia. Når man ligger ved siden av hverandre ville jeg tenkt på det som en selvfølge at man forsøkte å involvere den andre. Ville først og fremst prøvd å få til sex. Sammen. Jeg hadde følt meg utelatt om partner brått begynte å onanere uten å gjøre det minste initiativ til å få meg med. Helt uavhengig av hvor mye eller lite sex dere har ellers, så ville det såret. Sitter man sammen og har lyst på noe å drikke, så spør man den andre om han/hun også har lyst på noe. Smører man seg en skive og partner er på kjøkkenet, så spør man om han/hun også har lyst på en. Drar man på butikken fordi man er så godtesugen, så spør man om man skal ta med noe til den andre også. Jeg synes du droppa ballen her. Jeg tror også dere har en del å snakke om ... både om denne hendelsen og sex, forhold, og slike ting generelt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #53 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Det var absolutt ikke noe passiv aggressivt eller annen baktanke rundt fingringen, hadde bare rett og slett lyst å fingre enten han var der eller ikke. For meg blir det mest naturlig å fingre i senga, har ikke like lyst å fingre i stuen eller kjøkkenet. Hadde heller ikke hatt noe imot om han ville hjulpet meg med fingringen. Syns bare det er rart han fikk en negativ reaksjon da det ikke var min intensjon å få han sint. Men folk er forskjellige og har blitt enig om at jeg ikke skal fingre, får la den gro igjen.. Anonymkode: 7b0ab...48d Jeg hadde aldri godtatt noe onaneringsforbud fra en mann, men onanere gjør jeg når jeg er alene. Anonymkode: efe11...c7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20 timer siden #54 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I et sunt forhold der begge er trygge nok på seg selv og hverandre til at begge er inneforstått med at det ikke er noe mer enn å ivareta sine behov? Ikke vanskelig å forstå i det hele tatt, vil jeg tro. I vårt forhold har vi en del bagasje, både felles pg fra tidligere forhold. Vi har hatt mange krangler og samtaler rundt denne forskjellen, og til slutt blir hele greia et sårt punkt for begge. Han blir mer frustrert og desperat, og presser på ved å spille på samvittighet eller skam/skyld, jeg føler meg enda mer utilstrekkelig enn jeg allerede gjorde, noe som igjen er døden for nettopp den lekenheten og lysten til å utforske og nyte som han han savner. Anonymkode: 43952...ebb Og dette gir deg rett til å dømme TS? Hva er det jeg ikke forstår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 19 timer siden #55 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Når jeg begynner å fingre meg selv i senga ved siden av mannen min, får jeg garantert tilbud om bistand, på samme måte som jeg gjerne tilbyr meg å hjelpe til hvis han starter å runke. Det trenger ikke være noe mer enn litt stryking av innside lår, slikking av ballene, litt lett stryking over scrotum og anus, så kommer han som en rakett. Det er unaturlig for meg å ligge passiv og unaturlig for oss å ikke ønske at den andre involverer seg. Det vil si, hvis jeg er dritforbanna på han tilbyr jeg ingenting, men sjansene for at han i det klimaet begynner å runke er mikroskopiske😂 Endret 18 timer siden av Langline 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16 timer siden #56 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): 5 minutter? Tar meg ca 15 sekunder å fikse meg en orgasme når jeg onanerer. Hadd jeg hatt en partner som ikke taklet at jeg kan ha lyst på en kjapp orgasme, uten at jeg nødvendigvis vil ha sex, så er han ikke en partner for meg. I praksis ikke et problem da. Har aldri hatt en partner som ikke har syntes det bare er koselig. Anonymkode: 0d8c3...542 15sekunder😳er det mulig?? da hadde eg gjort det ofte🤭 som du sier, så er det jo bare koselig🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #57 Del Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): I natt la jeg meg ved siden av typen, jeg orket ikke ta initiativ til sex så i stedet fingret jeg meg selv. Han må ha hørt det for plutselig gikk han ut av rommet og tok med dyna. Jeg spurte hva problemet hans var men fikk bare en dør slengt og han ville ikke snakke. På morgenen ignorerte han meg med å se alle andre plasser enn på meg. Jeg spurte igjen om han kan si hva problemet er. Etter litt mas fikk jeg ut av han at han hadde denne reaksjonen pga at jeg fingret meg selv. Jeg sa jeg ville fingre meg fordi at jeg ikke orker sex alltid og er også lei av at det er jeg som må ta initiativ til sex oftest. At han fikk en reaksjon på det syns jeg er merkelig, jeg syns jeg burde ha lov å ta på meg selv uten å få reaksjoner og surhet neste dag. Fikk ut av han at han tror jeg fantaserer om andre enn han og at han føler seg ikke velkommen. Han syns og det er vanskelig å sove når han merker at jeg fingrer. Fortalte og at jeg ikke fantaserer om andre men at jeg skal la vær. Jeg har aldri hatt dette problemet før så vet ikke om jeg skal le eller gråte, noen flere som har opplevd noe lignende? Normalt å bli sint av fingring? Anonymkode: 7b0ab...48d Menn som ikke sier et ord, blir sint og slamrer i dører, har bare seg selv å takke. Det kommer neppe fordi du TS onanerte, det kommer av hans seksuelle usikkerhet og manglede seksuell forståelse.. Og det kommer så tydelig frem av hans reaksjon og svar.. For å bevise min påstand: Er det virkelig mulig å bli sint av en kjæreste som onanerer, hvis mannen er trygg og har seksuell forståelse? Nei svaret er låst og forseglet av en del brukere her, som ser på dette som positivt.. "Jeg har ikke hatt noe mot dette" "Dette hadde tent meg" osv.. Jeg er i samme båt.. og tenker.. Ok, hun onanerer.. skal jeg da forstyrre henne? eller skal jeg innby meg selv? Eller skal jeg bare høre på, og klemme pikken lydløst til jeg selv kommer? Uansett hva jeg velger å gjøre.. så er det "God morgen kjære" hun alltid vil høre🥰 Men det er ikke lett for usikre menn.. den eneste vei er å bli sint og slamre med dører, for verken du eller han blir klok av det.. Jeg synes du kan le inni deg selv TS.. Hele essensen av å ha sex krever litt samarbeidsvilje og forståelse. Du er neppe fortjent med en surpomp, som nekter deg nytelse i din egen seng❣️ Endret 14 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 13 timer siden #58 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er overrasket over hvor mange som ikke synes onanering ved siden av partner er ok her. Men det er vel samtidig helt greit å sette begrensninger når man er i ett forhold hvor partene ikke liker det. Vi har aldri hatt noen prat om det. Men onanerer akkurat når vi ønsker begge to såfremt vi er alene eller det er bare oss to i rommet. Noen ganger blir det til sex, noen ganger hjelper vi hverandre med stryking og kosing, og noen ganger lukker bare den andre øynene og sovner. Jeg synes ikke det er noe feil med det i det heletatt. Og ville nok blitt like satt ut som deg ts om min mann hadde reagert som din. Og jeg er den som tar minst initiativ i vårt forhold.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 13 timer siden #59 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har vært sammen i to år. Det har blitt mindre og mindre sex, litt synd egentlig. Jeg liker best at mannen tar initiativ, men har vært nødt å gjøre det for at det skal bli noe i det hele tatt. Hadde ikke hatt noe imot om han tok over fingringen og at det kunne blitt til sex, men i stedet blir han sint. Ts Anonymkode: 7b0ab...48d Hvorfor må han det først? Kanskje han er lei av at hah hele tiden må ta initiativ til det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #60 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ts her Det var absolutt ikke noe passiv aggressivt eller annen baktanke rundt fingringen, hadde bare rett og slett lyst å fingre enten han var der eller ikke. For meg blir det mest naturlig å fingre i senga, har ikke like lyst å fingre i stuen eller kjøkkenet. Hadde heller ikke hatt noe imot om han ville hjulpet meg med fingringen. Syns bare det er rart han fikk en negativ reaksjon da det ikke var min intensjon å få han sint. Men folk er forskjellige og har blitt enig om at jeg ikke skal fingre, får la den gro igjen.. Anonymkode: 7b0ab...48d Det var vel det han oppfattet da, at det ikke spille noen rolle for deg om han var der eller ikke. Du var seksuell uten å kommunisere med ham. Det er spesielt rart når han har lavest lyst, og dermed er minst tilbøyelig til å tenke, oi så gøy med sex, jeg blir med jeg... Anonymkode: cfac6...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå