AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #21 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så spontantitet er utelukket? Alt må planlegges på forhånd? Anonymkode: a7137...896 Avklares på forhånd betyr ikke nødvendigvis å spørre hver gang, men at man en eller annen gang har snakket om hva som er greit og ikke. For MIN del kunne hun ha onanert når som helst med meg ved sin side. Jeg hadde syntes det var fint. Hun hadde ikke trengt å spørre på forhånd. Anonymkode: 59801...c87 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #22 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde foretrukket at han runka ved siden av meg i senga. Anonymkode: a7137...896 Det sier du bare for å rettferdiggjøre din handling. Anonymkode: 22f38...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #23 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det sier du bare for å rettferdiggjøre din handling. Anonymkode: 22f38...4fd Absolutt ikke. Finnes ikke noe mer sexy enn en mann som runker og tar på seg selv. Tenner meg helt vilt. Anonymkode: a7137...896 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #24 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Finnes ikke noe mer sexy enn en mann som runker og tar på seg selv. Tenner meg helt vilt. Anonymkode: a7137...896 Ville du fremdeles syntes det samme om du ikke fikk bli med på leken? Anonymkode: 22f38...4fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #25 Del Skrevet 21 timer siden Hvis jeg onanerer når han er ved min side så vil han jo bli med på det. Ønsker jeg kun å onanere selv så gjør jeg det når jeg er alene. Jeg synes hvert fall det er rart at du onanerer og ikke ønsker sex når han er i samme rom som deg da. Anonymkode: e768e...04f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #26 Del Skrevet 21 timer siden Jeg hadde også blitt sur hvis min partner hadde tatt seg en runk ved siden av meg, synes det bare er en veldig merkelig ting å gjøre, og faktisk også litt respektløst. Det å kose seg med seg selv er helt normalt, enten man har partner eller ikke, men det er da virkelig ikke noe å gjøre ved siden av sin lysvåkne partner? Sorry, er på din samboers side her… Anonymkode: 24894...80b 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #27 Del Skrevet 21 timer siden Må man lage så big deal av alt da. Jeg blir litt matt. Jeg syns dette var veldig uskyldig Anonymkode: 411fd...390 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 21 timer siden #28 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde også blitt sur hvis min partner hadde tatt seg en runk ved siden av meg, synes det bare er en veldig merkelig ting å gjøre, og faktisk også litt respektløst. Det å kose seg med seg selv er helt normalt, enten man har partner eller ikke, men det er da virkelig ikke noe å gjøre ved siden av sin lysvåkne partner? Sorry, er på din samboers side her… Anonymkode: 24894...80b Kanskje hun var kåt. Å onanere så tar det kanskje 5 min å nå orgasme. Skal enn ha sex så går det fort en time. Nei en må kose seg både alene og i sammen tenker eg. Nyt kosen med personen etter dei har kommet, det er alltid godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #29 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville du fremdeles syntes det samme om du ikke fikk bli med på leken? Anonymkode: 22f38...4fd Da hadde jeg onanert på egenhånd. Hadde likt å bli inkludert, hjelpe til o.l. Hvis ikke det var en mulighet så hadde jeg lekt med meg selv. Anonymkode: a7137...896 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #30 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må man lage så big deal av alt da. Jeg blir litt matt. Jeg syns dette var veldig uskyldig Anonymkode: 411fd...390 Samme her. Anonymkode: a7137...896 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #31 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vi har vært sammen i to år. Det har blitt mindre og mindre sex, litt synd egentlig. Jeg liker best at mannen tar initiativ, men har vært nødt å gjøre det for at det skal bli noe i det hele tatt. Hadde ikke hatt noe imot om han tok over fingringen og at det kunne blitt til sex, men i stedet blir han sint. Ts Anonymkode: 7b0ab...48d Det at du er lei av å ta initiativet "hele tiden", er det noe du har formidlet til ham flere ganger tidligere uten (tilfredsstillende?) endring fra hans side? - Hos oss er jeg(kvinne) den med lavest lyst. Om mannen hadde lagt seg til å runke ved siden av meg, vel vitende om at jeg var våken, hadde jeg opplevd det som en slags passiv-aggressiv "straff". Og det hadde hatt motsatt effekt mtp lyst og initiativ fra min side. Om temaet "onanere ved siden av våken partner" hadde blitt snakket om i fredstid, derimot ... Gjøres det med en invitasjon til å bli med? Og hvis man ikke ønsker å involveres i seansen(som man jo blir når man er våken og ser/hører alt), hvordan gi respektfull tilbakemelding på det? Og sånne ting ... Da hadde jeg kanskje følt meg trygg nok til å kanskje ønske å "overta" eller at vi onanerer sammen. Anonymkode: 43952...ebb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #32 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis jeg onanerer når han er ved min side så vil han jo bli med på det. Ønsker jeg kun å onanere selv så gjør jeg det når jeg er alene. Jeg synes hvert fall det er rart at du onanerer og ikke ønsker sex når han er i samme rom som deg da. Anonymkode: e768e...04f Det må faktisk være lov det også uten at man skal bli kritisert for det. Svært så mange hårsåre i denne tråden. Anonymkode: a7137...896 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #33 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I natt la jeg meg ved siden av typen, jeg orket ikke ta initiativ til sex så i stedet fingret jeg meg selv. Han må ha hørt det for plutselig gikk han ut av rommet og tok med dyna. Jeg spurte hva problemet hans var men fikk bare en dør slengt og han ville ikke snakke. På morgenen ignorerte han meg med å se alle andre plasser enn på meg. Jeg spurte igjen om han kan si hva problemet er. Etter litt mas fikk jeg ut av han at han hadde denne reaksjonen pga at jeg fingret meg selv. Jeg sa jeg ville fingre meg fordi at jeg ikke orker sex alltid og er også lei av at det er jeg som må ta initiativ til sex oftest. At han fikk en reaksjon på det syns jeg er merkelig, jeg syns jeg burde ha lov å ta på meg selv uten å få reaksjoner og surhet neste dag. Fikk ut av han at han tror jeg fantaserer om andre enn han og at han føler seg ikke velkommen. Han syns og det er vanskelig å sove når han merker at jeg fingrer. Fortalte og at jeg ikke fantaserer om andre men at jeg skal la vær. Jeg har aldri hatt dette problemet før så vet ikke om jeg skal le eller gråte, noen flere som har opplevd noe lignende? Normalt å bli sint av fingring? Anonymkode: 7b0ab...48d Ærlig talt, jeg hadde absolutt reagert som typen din. Hvorfor i all verden skal du ligge å fingre ved siden av han? Anonymkode: 909a0...1e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #34 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ville du fremdeles syntes det samme om du ikke fikk bli med på leken? Anonymkode: 22f38...4fd Er jo ikke opp til meg å bestemme det. Det må man respektere syns jeg. Anonymkode: a7137...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #35 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri hatt dette problemet før så vet ikke om jeg skal le eller gråte, noen flere som har opplevd noe lignende? Normalt å bli sint av fingring? Anonymkode: 7b0ab...48d Le. Lite annet å gjøre. Nei. Har aldri hatt dette problemet før. Ikke i nærheten. Noe av det dummeste jeg har lest😅. Føler med deg 🙈 Anonymkode: 0d8c3...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #36 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg hadde foretrukket at han runka ved siden av meg i senga. Anonymkode: a7137...896 Samme. Er jo bare hyggelig om partner er komfortabel med å onanere i egen seng, selvom jeg ligger der. Anonymkode: 0d8c3...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20 timer siden #37 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, utrolig spesielt av deg å begynne med det ved siden av han. Anonymkode: 510ca...45b Jeg vil si det er veldig vanlig og ikke noe å ta på vei for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #38 Del Skrevet 20 timer siden Ts her Det var absolutt ikke noe passiv aggressivt eller annen baktanke rundt fingringen, hadde bare rett og slett lyst å fingre enten han var der eller ikke. For meg blir det mest naturlig å fingre i senga, har ikke like lyst å fingre i stuen eller kjøkkenet. Hadde heller ikke hatt noe imot om han ville hjulpet meg med fingringen. Syns bare det er rart han fikk en negativ reaksjon da det ikke var min intensjon å få han sint. Men folk er forskjellige og har blitt enig om at jeg ikke skal fingre, får la den gro igjen.. Anonymkode: 7b0ab...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #39 Del Skrevet 20 timer siden Soft mann skrev (10 minutter siden): Kanskje hun var kåt. Å onanere så tar det kanskje 5 min å nå orgasme. Skal enn ha sex så går det fort en time. Nei en må kose seg både alene og i sammen tenker eg. Nyt kosen med personen etter dei har kommet, det er alltid godt 5 minutter? Tar meg ca 15 sekunder å fikse meg en orgasme når jeg onanerer. Hadd jeg hatt en partner som ikke taklet at jeg kan ha lyst på en kjapp orgasme, uten at jeg nødvendigvis vil ha sex, så er han ikke en partner for meg. I praksis ikke et problem da. Har aldri hatt en partner som ikke har syntes det bare er koselig. Anonymkode: 0d8c3...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20 timer siden #40 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Merkelig du syns dette er normal oppførsel. Det ER normal oppførsel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå