Gå til innhold

Bæsje i Bleie fetisj

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sett tråder om det tidligere, å jeg må bare si at jeg digger det selv, tar på meg bleie helt frivillig og driter den full, og går hele dagen med dritbleie. Er nok ekkelt for folk flest, men digger det å bæsje bleia full og være ute blandt folk som i butikker eller andre steder og folk kommenterer drittlukten og butikkansatte spør meg "har du bæsja?" Får beskjed om å forlate stedet, men for all del la dritbleia være på:)

Anonymkode: 64ad3...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sett tråder om det tidligere, å jeg må bare si at jeg digger det selv, tar på meg bleie helt frivillig og driter den full, og går hele dagen med dritbleie. Er nok ekkelt for folk flest, men digger det å bæsje bleia full og være ute blandt folk som i butikker eller andre steder og folk kommenterer drittlukten og butikkansatte spør meg "har du bæsja?" Får beskjed om å forlate stedet, men for all del la dritbleia være på:)

Så bra for deg 🙂🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi. Denne er nok ikke så vanlig, men det er lov å tenne på hva man vil :)

Anonymkode: 5eff6...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Himmelen_91 skrev (2 minutter siden):

Så bra for deg 🙂🙂 

Jo takk:) sku gjerne hatt noe over Bleia da, so den ikke lekker:) og Bæsjen holder seg i Bleia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja sant:) enten liker man det eller so liker man det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, nå MÅ folk gi seg med denne patetiske "aksepten" sin, der alt av perversiteter er lov og bejublet. Det er seriøst ikke lov å tenne på hva man vil når en del av den tenninga innebærer at man stikker ut i samfunnet og involverer ufrivillige mennesker i fetisjen sin. 

(Hvis det er sant da, noe jeg ikke tror det er. Dette er en runketråd. Men budskapet gjelder!)

Anonymkode: 1b69c...fed

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva gjør du med brukte bleier tho.

Anonymkode: f3afd...5c8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Æsj, så ekkelt🤮. Syk fetisj… 😳

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, nå MÅ folk gi seg med denne patetiske "aksepten" sin, der alt av perversiteter er lov og bejublet. Det er seriøst ikke lov å tenne på hva man vil når en del av den tenninga innebærer at man stikker ut i samfunnet og involverer ufrivillige mennesker i fetisjen sin. 

(Hvis det er sant da, noe jeg ikke tror det er. Dette er en runketråd. Men budskapet gjelder!)

Nja. Jeg syns det må være lov å tenke hva man vil. Å utøve det er jo noe annet og krever en frivillig likesinnet så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nja. Jeg syns det må være lov å tenke hva man vil. Å utøve det er jo noe annet og krever en frivillig likesinnet så klart.

Altså, vedkommende som sitter og runker til denne tråden akkurat nå legger det jo frem som om han har utøvd det. Og det er ikke greit! 

Ikke all kink trenger å løftes frfreog bejubles, noe kan man holde kjeft om, og dette er en av de tingene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ønske jeg var like dristig. Tør foreløpig kun å tisse i bleia offentlig selv.

Anonymkode: ff80c...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, vedkommende som sitter og runker til denne tråden akkurat nå legger det jo frem som om han har utøvd det. Og det er ikke greit! 

Ikke all kink trenger å løftes frfreog bejubles, noe kan man holde kjeft om, og dette er en av de tingene.

Hvorfor er du så party pooper? Jeg tenner på akkurat det samme, tør bare ikke gå så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke ok å presse sin seksualitet på andre mennesker, til deres ubehag. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaa ok. Jeg kan være enig i at dette nok er en tulletråd som egentlig ikke trenger oppmerksomhet. Samtidig er jeg veldig imot tankepoliti-tendenser og å skambelegge. Lignende fantasier vet vi jo at eksisterer og at noen har, og det må jo være greit. Men, jeg ville aldri kunnet være sammen med noen som trengte å utøve dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skulle ønske jeg var like dristig. Tør foreløpig kun å tisse i bleia offentlig selv.

Skjønner at det virke skremmende, det gjør det til meg også, sier ikke at det er greit å bæsje i bleia offentlig, men må allikevel bare si at det var utrolig pirrende når man blir kommentert med att jeg har bæsja meg ut og gjort noe som ikke er greit lissom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er du så party pooper? Jeg tenner på akkurat det samme, tør bare ikke gå så langt.

Er ikke det i grunn, har skjedd noen ganger, men ikke ofte da jeg skjønner at det ikke er greit lissom, men kjenner heldigvis noen få som samtykker til att jeg bæsjer i bleia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (10 minutter siden):

Er ikke ok å presse sin seksualitet på andre mennesker, til deres ubehag. 

Det er helt sant, har skjedd noen ganger att jeg har vært offentlig med bleia full av bæsj, men prøver å være alene eller ilag med folk som samtykker til det kun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du andre tenner på det da? Akk som blottere tror damer blir kåte av det? For det er nesten overgrepsaktig å påtvinge andre sin egen sexualitet. Du vil jo bare fremstå ekkel og ekstremt syk. Hva du gjør hjemme bryr meg ikke men offentlig er dette svært kvalmt

Anonymkode: 58f68...0fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God bedring. 

Anonymkode: 5b6d3...f41

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...