Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med denne? Har bestilt en, siden de oppgir fornøyd-garanti. Men finner kun sponset reklame ved googling. Jeg har «mustasje» på overleppe og hår på haka som jeg de siste årene har nappet 5-6 ganger i året. Men det er et ork og et tiltak og det tar tid. Så nå har jeg bestilt en slik og venter nå på levering. Funker den som lovet? 

Anonymkode: 54fae...e33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg også gjerne vite, har sett mange reklamer, men ingen jeg kjenner til har prøvd den.

Anonymkode: c381e...84a

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: Fikk den endelig levert denne uken. Så langt veldig fornøyd. Der jeg tidligere brukte 2-3 kvelder/økter på å nappe bort det meste, tok denne nå alt på 5 minutter fort og gæli. Bittelitt rød på overleppa men det blir jeg også ved napping. Så om den fungerer så godt også neste gang så er den faktisk verdt de 2K den kostet for å slippe smerten ved å nappe ett og ett hår. For første gang på 15-20 år fikk jeg bort alle hårene på haka. Men jeg kommer til å forholde meg pinnehardt til forbrukerkjøpslovens 2 årige reklamasjonstid om det skulle oppstå problemer med den 😆

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 6.43):

Oppdatering: Fikk den endelig levert denne uken. Så langt veldig fornøyd. Der jeg tidligere brukte 2-3 kvelder/økter på å nappe bort det meste, tok denne nå alt på 5 minutter fort og gæli. Bittelitt rød på overleppa men det blir jeg også ved napping. Så om den fungerer så godt også neste gang så er den faktisk verdt de 2K den kostet for å slippe smerten ved å nappe ett og ett hår. For første gang på 15-20 år fikk jeg bort alle hårene på haka. Men jeg kommer til å forholde meg pinnehardt til forbrukerkjøpslovens 2 årige reklamasjonstid om det skulle oppstå problemer med den 😆

Hvordan går det nå? Vurderer å kjøpe en men er usikker på om det er verdt det eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
@laide^ skrev (22 timer siden):

Hvordan går det nå? Vurderer å kjøpe en men er usikker på om det er verdt det eller ikke.

Veldig ruskete annonsering. Kommer opp mye ræl på Facebook etter jeg sjekket den, og også rare anmeldelser.

Men funker den bedre enn andre epilatorer? 

Anonymkode: 45ae8...844

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
@laide^ skrev (På 25.5.2025 den 20.54):

Kjøpte du epilatoren, og hva er i så fall erfaringen din?

Anonymkode: 87e8f...3ac

AnonymBruker
Skrevet

Ikke meg du spør men:

Jeg har nå fått den, og klarer ikke å se kvaliteten i den. Kan hugge til, og ta et hår, men dette var skrøpelige saker.

Prøvde den på dun på armen, og da brukte den veldig lang tid. Bare på en flekk på 0,5*0,5

Finnes det noen lignende produkter? Som fungerer bedre? For denne går i retur

Anonymkode: 45ae8...844

• Liker 1
AnonymBruker
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 22.45):

Denne var ikke dum. Etter å ha lest litt anmeldelser, virker det som at alle disse ansikts-epilatorene lider av samme problemer: at det er litt svak motor og at de varer en tid for så å gå i stykker. Men alt i alt virker det som denne til Braun har bedre tilbakemeldinger enn Alvaskin sin. 

Anonymkode: 87e8f...3ac

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 7.43):

Har samme erfarings om deg, mine lyse ansiktshår (som IPL-en til Alvaskin ikke klarte å fjere da de er for lyse), er nå borte, og jeg trenger kun å bruke den annenhver ellr hver tredje uke. kjempefornøyd med denne lille dingsen, absolutt verdt pengene for å slippe å nappe hårene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...