AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Jeg lurer veldig på om dere «eldre» kvinner, 50-60 pluss, fantaserer om å ha sex med yngre menn? Altså å bli tatt som om dere var 20-30 år yngre igjen. Og hva slags sex liker egentlig dere damer i den aldersgruppen? Er det i stor grad «vanlig» sex, eller er det oralsex, fetisher osv i like stor grad som hos oss yngre? M36 Anonymkode: 9a817...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DinGudinne Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars De fleste av oss ,liker vel det samme som dere yngre vil jeg tro 😉 Før tenkte jeg ikke på yngre i det hele tatt, det har snudd nå. Men ikke prøvd ennå da 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars Grunn til at jeg liker yngre er at de ser bedre ut. Er mer sjarmerende, og har fortsatt ett positivt syn på livet. Og mange er mye hyggeligere enn eldre menn, men det er nå min smak da. Jeg er hekta på yngre menn i militæruniform. Dvs fra rundt 30 og oppover. Liker menn i uniform. Autoritært, barskt og viser styrke. K57 Anonymkode: 9de07...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars Jeg syns yngre menn er altfor ivrige. Blir skremt av det. Ikke noe for meg. Trenger en erfaren, varm og tålmodig mann. Anonymkode: 961f5...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Nei bevares, jeg "blir tatt" mye bedre nå som jeg er voksen kvinne med god og voksen partner, så savner absolutt ikke å være 20 år eller å "bli tatt" som da jeg var 20 år. Helt ærlig var sex en gedigen skuffelse frem til jeg nærmet meg 30 år. Deretter har det bare blitt bedre og bedre. Skjønner ikke hva jeg skulle savne. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 18.16): Jeg lurer veldig på om dere «eldre» kvinner, 50-60 pluss, fantaserer om å ha sex med yngre menn? Altså å bli tatt som om dere var 20-30 år yngre igjen. Og hva slags sex liker egentlig dere damer i den aldersgruppen? Er det i stor grad «vanlig» sex, eller er det oralsex, fetisher osv i like stor grad som hos oss yngre? M36 Anonymkode: 9a817...d88 Selv er jeg straks femti og ligger med en som er noe yngre enn meg. Deilig sex jeg ikke visste eksisterte før jeg møtte denne karen. Jeg liker et variert repertoar av sex fra misjonær i ulike varianter til oral, anal, lett bdsm og mye mer. Anonymkode: bf490...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 11. mars #7 Del Skrevet 11. mars Fantaserer og praktiserer. Dvs vil ikke bli tatt som om jeg var 20-30, vi bli tatt og ta som den jeg er nå, med den tryggheten og kjennskapen jeg har til egen kropp nå. Har også utviklet meg mht hva jeg liker nå sammenlignet med før. Tør å utforske mer nå, sub/dom, blindfold, tau… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. mars #8 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 18.16): Jeg lurer veldig på om dere «eldre» kvinner, 50-60 pluss, fantaserer om å ha sex med yngre menn? Altså å bli tatt som om dere var 20-30 år yngre igjen. Og hva slags sex liker egentlig dere damer i den aldersgruppen? Er det i stor grad «vanlig» sex, eller er det oralsex, fetisher osv i like stor grad som hos oss yngre? M36 Anonymkode: 9a817...d88 Jeg kan opplyse at aldersforskjell er en fetish.. Når du har forstått dette eller har samme fetishen.. så skjønner du hvorfor eldre damer himler med øynene etter unge menn.. Fetishen gir kvinnene forsterket nytelse.. så du må minst mette damen, ellers blir det ikke flere ganger.. Dette kravet har jeg hørt fra mange PRO Hotwifes👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 12. mars #9 Del Skrevet 12. mars Langline skrev (14 timer siden): Fantaserer og praktiserer. Dvs vil ikke bli tatt som om jeg var 20-30, vi bli tatt og ta som den jeg er nå, med den tryggheten og kjennskapen jeg har til egen kropp nå. Har også utviklet meg mht hva jeg liker nå sammenlignet med før. Tør å utforske mer nå, sub/dom, blindfold, tau… Men tiltrekkes du av unge menn, fremfor menn på egen alder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars Coachshinny skrev (5 timer siden): Men tiltrekkes du av unge menn, fremfor menn på egen alder? Ja, men ikke utelukkende fordi de er yngre, det må være et flørtende blikk, en sjarme og en åpenbar intelligens der også. I tillegg til en seksuell innuendo. Jeg blir tiltrukket av menn på egen alder også, hvis alle disse «kvalifikasjonene» er på plass. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 18.16): Jeg lurer veldig på om dere «eldre» kvinner, 50-60 pluss, fantaserer om å ha sex med yngre menn? Altså å bli tatt som om dere var 20-30 år yngre igjen. Og hva slags sex liker egentlig dere damer i den aldersgruppen? Er det i stor grad «vanlig» sex, eller er det oralsex, fetisher osv i like stor grad som hos oss yngre? M36 Anonymkode: 9a817...d88 Sliten mus bli tatt hardt som f.... Anonymkode: ae40f...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 12. mars #12 Del Skrevet 12. mars Langline skrev (1 time siden): Ja, men ikke utelukkende fordi de er yngre, det må være et flørtende blikk, en sjarme og en åpenbar intelligens der også. I tillegg til en seksuell innuendo. Jeg blir tiltrukket av menn på egen alder også, hvis alle disse «kvalifikasjonene» er på plass. Skjønner deg, unge menn er ofte flørtende og høy seksuell libido. Kan fort klare mange orgasmer før de er utkjørte. Hihi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 12. mars #13 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Grunn til at jeg liker yngre er at de ser bedre ut. Er mer sjarmerende, og har fortsatt ett positivt syn på livet. Og mange er mye hyggeligere enn eldre menn, men det er nå min smak da. Jeg er hekta på yngre menn i militæruniform. Dvs fra rundt 30 og oppover. Liker menn i uniform. Autoritært, barskt og viser styrke. K57 Anonymkode: 9de07...a50 De har fått renset hodet, og fått vekk barnsligheter, og har blitt trent opp disiplin. Det er kun i militær menn får anledning til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. mars #14 Del Skrevet 12. mars Tråden er ryddet for brudd på underforumets retningslinjer, tull og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #15 Del Skrevet 13. mars Trolltunge skrev (På 11.3.2025 den 18.34): Nei bevares, jeg "blir tatt" mye bedre nå som jeg er voksen kvinne med god og voksen partner, så savner absolutt ikke å være 20 år eller å "bli tatt" som da jeg var 20 år. Helt ærlig var sex en gedigen skuffelse frem til jeg nærmet meg 30 år. Deretter har det bare blitt bedre og bedre. Skjønner ikke hva jeg skulle savne. Helt enig! Men så ser jeg også at jeg bryr meg mindre og mindre om alder, og det gjelder alle veier. Vil ikke si at jeg har en fetish for yngre menn, men har blitt kjent med menn gjennom jobb som er mye yngre enn meg, som jeg synes er bra menn uavhengig av alder. Bare basert på utseende ville det ikke vært interessant. Anonymkode: 9a72f...03e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #16 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 18.31): Grunn til at jeg liker yngre er at de ser bedre ut. Er mer sjarmerende, og har fortsatt ett positivt syn på livet. Og mange er mye hyggeligere enn eldre menn, men det er nå min smak da. Jeg er hekta på yngre menn i militæruniform. Dvs fra rundt 30 og oppover. Liker menn i uniform. Autoritært, barskt og viser styrke. K57 Anonymkode: 9de07...a50 Ikke noe galt i det du skriver. Men rart å tenke på at hadde en mann skrevet noe lignende om yngre damer så hadde han møtt en shitstorm uten like hvor han hadde blitt kalt de mest nedsettende ting som går an å tenke seg. Man skal ikke så inderlig vel, tåle den urett som ikke rammer deg selv. Anonymkode: de26b...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 13. mars #17 Del Skrevet 13. mars DinGudinne skrev (På 11.3.2025 den 16.50): De fleste av oss ,liker vel det samme som dere yngre vil jeg tro 😉 Før tenkte jeg ikke på yngre i det hele tatt, det har snudd nå. Men ikke prøvd ennå da 😊 Hvor gammel er du da ? Og hvilken aldersgruppe " frister " deg mest ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord_ Skrevet 15. mars #18 Del Skrevet 15. mars DinGudinne skrev (På 11.3.2025 den 16.50): De fleste av oss ,liker vel det samme som dere yngre vil jeg tro 😉 Før tenkte jeg ikke på yngre i det hele tatt, det har snudd nå. Men ikke prøvd ennå da 😊 Hei.. jeg vil ha deg g25 her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord_ Skrevet 15. mars #19 Del Skrevet 15. mars Jeg elsker voksne damer og liker å gi voksne damer så mye nytelse som jeg kan klare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 18.16): Jeg lurer veldig på om dere «eldre» kvinner, 50-60 pluss, fantaserer om å ha sex med yngre menn? Altså å bli tatt som om dere var 20-30 år yngre igjen. Og hva slags sex liker egentlig dere damer i den aldersgruppen? Er det i stor grad «vanlig» sex, eller er det oralsex, fetisher osv i like stor grad som hos oss yngre? M36 Anonymkode: 9a817...d88 En del gjør selvsagt det, men jeg lurer på hvor stor prosentandelen er. Anonymkode: a3c70...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå