AnonymBruker Skrevet 10. mars 2025 #21 Skrevet 10. mars 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): jeg har alle typer tøy hos svigers ja, så slipper vi pakke så mye med oss og kan dra over landegrensene med håndbagasje på fly.. Anonymkode: b14c7...8c9 Men er det svigers som vasker brukte truser? Eller rekker du å vaske før dere drar igjen? Jeg har klær i felles fritidsbolig. Men må si at akkurat undertøy, slik TS spør om, det frakter jeg frem og tilbake. Anonymkode: ea478...31b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2025 #22 Skrevet 10. mars 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så det ligger ikke undertøy til dere voksne som dere bruker hjem til de? Anonymkode: 80da4...1c4 Barndomshjemmet; har ingenting. Men låner varme sokker og varm cardigan av mamma. Innimellom en lue eller turklær om været krever det. Svigers; ingenting, heller ikke mannen. Fritidsbolig; både jeg og mannen har liggende klær, da det krever flytur. Men akkurat undertøy frakter vi frem og tilbake. Av alle ting vi ikke legger i andres skittentøyskurv. Er selv ofte bar' Anonymkode: ea478...31b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2025 #23 Skrevet 10. mars 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så det ligger ikke undertøy til dere voksne som dere bruker hjem til de? Anonymkode: 80da4...1c4 Jo, det kan det ligge, vårt eget, rent fra forrige gang. Sokker også. Sammen med pysjer som alltid ligger der. Anonymkode: bf513...572
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå