AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Hei Kunne damer forklare hvorfor de kan rote, kline på julebord med kollegaer og late som ingen ting dagen etterpå. Og velger kvinner og kline med folk de ikke er tiltrukket av ?. Bodd i Norge i 13 år, ukjent med denne kulturen Anonymkode: 5bdde...4ab 1
Macro Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Menn er i stand til akuratt det samme. Folk har ulike ønsker og behov. 3 1
bullehurk Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kunne damer forklare hvorfor de kan rote, kline på julebord med kollegaer og late som ingen ting dagen etterpå. Og velger kvinner og kline med folk de ikke er tiltrukket av ?. Hørt om alkohol ?
HemmeligSpion Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars Det er ikke vanlig, men fremstilles slik og vitses med. Det er stort sett bare søppelfolk med tomme liv som holder på sånn. Samme folka som ser på Gullrekka og kjøper handlevogner fulle med Pepsi Max når det er på tilbud.
AnonymBruker Skrevet 9. mars #5 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei Kunne damer forklare hvorfor de kan rote, kline på julebord med kollegaer og late som ingen ting dagen etterpå. Og velger kvinner og kline med folk de ikke er tiltrukket av ?. Bodd i Norge i 13 år, ukjent med denne kulturen Anonymkode: 5bdde...4ab Det er et helt vanlig fenomen. Kvinner, men, whatever. Julebord eller ei. Alle mennesker er kåret dyr året rundt, kloden rundt. Ikke lek naiv. Anonymkode: 040fb...a88 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars HemmeligSpion skrev (22 minutter siden): Det er ikke vanlig, men fremstilles slik og vitses med. Det er stort sett bare søppelfolk med tomme liv som holder på sånn. Samme folka som ser på Gullrekka og kjøper handlevogner fulle med Pepsi Max når det er på tilbud. Jeg kjøper mye pepsi max på tilbud, men kliner aldri på julebord, eller offentlig. Hvor er sammenhengen mellom de to? Anonymkode: 53668...c20 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars #7 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøper mye pepsi max på tilbud, men kliner aldri på julebord, eller offentlig. Hvor er sammenhengen mellom de to? Anonymkode: 53668...c20 Vedkommende har kanskje blitt avvist av noen på julebord som elsker pepsi max🤷♀️ Anonymkode: 2aeb0...108 2
Macro Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vedkommende har kanskje blitt avvist av noen på julebord som elsker pepsi max🤷♀️ Anonymkode: 2aeb0...108 Søren. Skulle ikke være AB.
Snok1 Skrevet 9. mars #9 Skrevet 9. mars HemmeligSpion skrev (59 minutter siden): Det er ikke vanlig, men fremstilles slik og vitses med. Det er stort sett bare søppelfolk med tomme liv som holder på sånn. Samme folka som ser på Gullrekka og kjøper handlevogner fulle med Pepsi Max når det er på tilbud. Er det korrelasjon mellom brus-forbruk og utroskap? Vis meg gjerne tallmaterialet. Hilsen en som mange ganger har vært utro, men som aldri, aldri ville finne på å drikke brus. 3
Langline Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars Det har hendt at jeg har klina litt på byen, men aldri med kollegaer, verken på julebord eller på jobb. Brusforbruk? Minimalt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni Langline skrev (På 9.3.2025 den 21.57): Det har hendt at jeg har klina litt på byen, men aldri med kollegaer, verken på julebord eller på jobb. Brusforbruk? Minimalt. Hook ups på julebord er det planlagt? Hva er det med at gifte damer kun roter på julebord..? Anonymkode: 5bdde...4ab
AnonymBruker Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni Aldri klina med kollegaer på julebord, men definitivt blitt sjekka opp av mannlige kollegaer på julebord... Jeg har dessverre råklina med folk i full offentlighet på byen da, det er jeg ikke så stolt over. Anonymkode: 7b6ba...f97
Snok1 Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Aldri klina med kollegaer på julebord, men definitivt blitt sjekka opp av mannlige kollegaer på julebord... Jeg har dessverre råklina med folk i full offentlighet på byen da, det er jeg ikke så stolt over. Anonymkode: 7b6ba...f97 Er det feil? Jeg fjør det rett som det er. Jeg er sammen med kjæresten min, enkelte kvelder er vi ute på byen…… Kjærlighet har jo en fysisk dimensjon, og det føles feil å undertrykke det.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Aldri klina med kollegaer på julebord, men definitivt blitt sjekka opp av mannlige kollegaer på julebord... Jeg har dessverre råklina med folk i full offentlighet på byen da, det er jeg ikke så stolt over. Anonymkode: 7b6ba...f97 Er dette bevvist og intensjonelt i forkant ? Hvis en kollega roter med meg på julebord, er det noe attraction eller ren fyll ? Anonymkode: 5bdde...4ab
AnonymBruker Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er dette bevvist og intensjonelt i forkant ? Hvis en kollega roter med meg på julebord, er det noe attraction eller ren fyll ? Anonymkode: 5bdde...4ab For min del vet jeg at han ene var interessert i meg, men regner med at det kan være litt av hvert. Snok1 skrev (33 minutter siden): Er det feil? Jeg fjør det rett som det er. Jeg er sammen med kjæresten min, enkelte kvelder er vi ute på byen…… Kjærlighet har jo en fysisk dimensjon, og det føles feil å undertrykke det. Personlig synes ikke jeg det er feil så lenge man ikke sitter oppå andre og kjører fullt klineshow. Jeg elsker å kline, men er i utgangspunktet ganske sjenert, så når det først skjer er jeg ganske full. Anonymkode: 7b6ba...f97
Snok1 Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Personlig synes ikke jeg det er feil så lenge man ikke sitter oppå andre og kjører fullt klineshow. Jeg elsker å kline, men er i utgangspunktet ganske sjenert, så når det først skjer er jeg ganske full. Jeg er ikke veldig plaget av sjenerthet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå