AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Hei, det er en fyr jeg har hatt sex med ca 3.ganger. Hver gang vi er intime så er det et problem at jeg ikke får orgasme. Jeg føler at han prøver men det går jo bare ikke. Føler på en måte at jeg ikke får noe ut av sex! Er det vanlig å føle det sånn her?Jeg er veldig opptatt av at han skal ha det bra og at han skal være tilfredsstilt. Så jeg tenker hele tiden på om det intime er bra nok for han. Vet ikke om det er det som er et hinder for meg? Er det noen som har noe tips? ps: vi er bare fwb Anonymkode: 109c7...d51
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Hvis du føler at du ikke får noe ut av sex hvis du ikke får orgasme så har du en lang rekke med skuffelser som venter på deg resten av livet. Anonymkode: 2344d...859 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars Herregud. Du har bare hatt sex med han 3 ganger. Bare slapp av og nyt. Så kommer det. Dere kjenner jo ikke hverandres kropp så godt enda. Anonymkode: ea86f...daf
AnonymBruker Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du føler at du ikke får noe ut av sex hvis du ikke får orgasme så har du en lang rekke med skuffelser som venter på deg resten av livet. Anonymkode: 2344d...859 Skjønner at dette kan høres «trollete» ut for noen, men shit au💁🏼♀️ Jeg har vært sammen med mannen min i 21 år. Vi har aldri hatt sex uten at jeg får minst en orgasme. Ikke en, eneste gang. Jeg skjønner at jeg er «heldig» som har en mann som tenner veldig på at jeg nyter. Men jeg syntes ikke det er for mye å forvente at begge har orgasme når man har sex (forutsatt at man er frisk og har normal funksjon). Anonymkode: bf459...065 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars #5 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner at dette kan høres «trollete» ut for noen, men shit au💁🏼♀️ Jeg har vært sammen med mannen min i 21 år. Vi har aldri hatt sex uten at jeg får minst en orgasme. Ikke en, eneste gang. Jeg skjønner at jeg er «heldig» som har en mann som tenner veldig på at jeg nyter. Men jeg syntes ikke det er for mye å forvente at begge har orgasme når man har sex (forutsatt at man er frisk og har normal funksjon). Anonymkode: bf459...065 Da får du inderlig håpe at det aldri blir slutt mellom deg og mannen din. Anonymkode: 2344d...859
Soft mann Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars Eg får nesten aldri orgasme under sex. Snakker dere om hva du liker. Det er jo nesten bare det fwb gjør. snakker for at begge skal ha det beste mulig. Er trenger du mer oppvarming? Kommer han? Prøv med en kommunikasjon etter dere er ferdig og snakk igjennom det dere ønsket var gjort anerledes
AnonymBruker Skrevet 9. mars #7 Skrevet 9. mars Soft mann skrev (13 minutter siden): Eg får nesten aldri orgasme under sex. Snakker dere om hva du liker. Det er jo nesten bare det fwb gjør. snakker for at begge skal ha det beste mulig. Er trenger du mer oppvarming? Kommer han? Prøv med en kommunikasjon etter dere er ferdig og snakk igjennom det dere ønsket var gjort anerledes Han kommer hver gang. Enten det er sex(samleie), at jeg runker han eller gir han en bj! Anonymkode: 109c7...d51
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, det er en fyr jeg har hatt sex med ca 3.ganger. Hver gang vi er intime så er det et problem at jeg ikke får orgasme. Jeg føler at han prøver men det går jo bare ikke. Føler på en måte at jeg ikke får noe ut av sex! Er det vanlig å føle det sånn her?Jeg er veldig opptatt av at han skal ha det bra og at han skal være tilfredsstilt. Så jeg tenker hele tiden på om det intime er bra nok for han. Vet ikke om det er det som er et hinder for meg? Er det noen som har noe tips? ps: vi er bare fwb Anonymkode: 109c7...d51 Sånn har det vært til meg og. Jeg er over 50. Men aldri vært i noe langt forhold. Så jeg føler hele tiden at jeg ikke er likt nok ikke bra nok.. de ser på meg som bare bra nok til sex. Jeg sliter med sånne tanker som gjør at det låser seg litt. Alene har jeg ikke noe problem. Anonymkode: 92992...bc2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #9 Skrevet 9. mars Soft mann skrev (54 minutter siden): Eg får nesten aldri orgasme under sex. Snakker dere om hva du liker. Det er jo nesten bare det fwb gjør. snakker for at begge skal ha det beste mulig. Er trenger du mer oppvarming? Kommer han? Prøv med en kommunikasjon etter dere er ferdig og snakk igjennom det dere ønsket var gjort anerledes Hvorfor gidder du å ha sex da? Og hvorfor får du ikke det? Det høres jo helt merkelig ut. Anonymkode: 92158...1be
AnonymBruker Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, det er en fyr jeg har hatt sex med ca 3.ganger. Hver gang vi er intime så er det et problem at jeg ikke får orgasme. Jeg føler at han prøver men det går jo bare ikke. Føler på en måte at jeg ikke får noe ut av sex! Er det vanlig å føle det sånn her?Jeg er veldig opptatt av at han skal ha det bra og at han skal være tilfredsstilt. Så jeg tenker hele tiden på om det intime er bra nok for han. Vet ikke om det er det som er et hinder for meg? Er det noen som har noe tips? ps: vi er bare fwb Anonymkode: 109c7...d51 Mulig du ikke er trygg på han eller deg selv? Vet du hva du liker eller hva som får deg til å komme? Fantasier? Hjelper jo ikke at du bare ligger der og ser i tsket og hsn styrer på om du ikke liker det han gjør heller. Kommunikasjon.. Anonymkode: ecdf4...0d6
AnonymBruker Skrevet 9. mars #11 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor gidder du å ha sex da? Og hvorfor får du ikke det? Det høres jo helt merkelig ut. Anonymkode: 92158...1be Du skjønner ikke at sex er mye mer enn bare orgasme? Anonymkode: 2344d...859 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars #12 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, det er en fyr jeg har hatt sex med ca 3.ganger. Hver gang vi er intime så er det et problem at jeg ikke får orgasme. Jeg føler at han prøver men det går jo bare ikke. Føler på en måte at jeg ikke får noe ut av sex! Er det vanlig å føle det sånn her?Jeg er veldig opptatt av at han skal ha det bra og at han skal være tilfredsstilt. Så jeg tenker hele tiden på om det intime er bra nok for han. Vet ikke om det er det som er et hinder for meg? Er det noen som har noe tips? ps: vi er bare fwb Anonymkode: 109c7...d51 La han bruke en vibrator på deg? Anonymkode: 2e711...86e
Soft mann Skrevet 9. mars #13 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kommer hver gang. Enten det er sex(samleie), at jeg runker han eller gir han en bj! Anonymkode: 109c7...d51 Hva gjør han gale da. Eller snakker dere ikke?
AnonymBruker Skrevet 9. mars #14 Skrevet 9. mars Hvorfor forventer en at partneren skal være den ansvarlige for sin egen orgasme og din? Hvorfor bruker en ikke sin egne fingre og kommunikasjon for å stimulere seg til orgasme mens samleiet er full sving? Du kjenner best din egen kropp Anonymkode: b95d5...53b
AnonymBruker Skrevet 9. mars #15 Skrevet 9. mars Er ikke alle menn som gjør en skikkelig innsats for at kvinnen skal komme, fra oppfatning og trygghet til faktisk innsats. Ff som ikke virker kutter man ut. Når det kun er for sex bør sexen være veldig god. Anonymkode: 68977...0cf 2
Soft mann Skrevet 9. mars #16 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor gidder du å ha sex da? Og hvorfor får du ikke det? Det høres jo helt merkelig ut. Anonymkode: 92158...1be Eg elsker å se hun har det godt. at eg ikke får orgasme er trist for oss begge. Men eg har det jo godt fordom eg ikke kommer. eg har lite følelse i penis derfor eg har vanskelig for å få orgasme og sjelden opplever det
AnonymBruker Skrevet 9. mars #17 Skrevet 9. mars Hvorfor forventer du at han skal fikse orgasmen din? Har du ikke egne fingre? Anonymkode: 8b819...845
AnonymBruker Skrevet 9. mars #18 Skrevet 9. mars hva er din "benefit" i fwb om du ikke får komme? Anonymkode: abff8...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #19 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): hva er din "benefit" i fwb om du ikke får komme? Anonymkode: abff8...1ac Nærhet er jo en type benefit det også! Ta her! Anonymkode: 109c7...d51
AnonymBruker Skrevet 9. mars #20 Skrevet 9. mars Du bruker sikkert 2000 watt dildo flere ganger i uken. Klitoris er like herda som en omskjært penis. Anonymkode: 6e6d1...100 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå