AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #1 Del Skrevet i går, 09:25 Leste en plass at det kunne klusse til hormonene selv etter at man slutter, stemmer dette? Eller vil det gå tilbake til normalen når man slutter med tilskuddet? Anonymkode: 8a70e...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Dytter. Anonymkode: 8a70e...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Du tenker på misbruk av anabole steroider og når man slutter med disse suprafysiologiske dosene? Generelt vil man forvente en normalisering etter en overgangsperiode. Slik at det er viralisering som klitoris hypertrofi og dypere stemme som blir permanent, ikke endringer i produksjonen av kvinnelige kjønnshormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Fremmed fugl skrev (30 minutter siden): Du tenker på misbruk av anabole steroider og når man slutter med disse suprafysiologiske dosene? Generelt vil man forvente en normalisering etter en overgangsperiode. Slik at det er viralisering som klitoris hypertrofi og dypere stemme som blir permanent, ikke endringer i produksjonen av kvinnelige kjønnshormoner. Nei, tenker på vanlig bruk foreskrevet av lege. Regnet med at det ville gå tilbake til normalen, og det er mye mulig det har. Kom bare over noen innlegg hvor det ble beskrevet at det kunne forårsake langvarig kluss i hormonbalansen. Takk for svar, da regner jeg med at det er tilbake til normalen. Anonymkode: 8a70e...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg har hørt at selv en liten mengde tilført testosteron vil føre til at din egen produksjon nedreguleres. Men jeg vil tro at når man slutter å tilføre testosteron så vil egenproduksjonen starte igjen? Aner ikke hvor lang tid dette evt vil ta da. Anonymkode: 766fb...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #6 Del Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har hørt at selv en liten mengde tilført testosteron vil føre til at din egen produksjon nedreguleres. Men jeg vil tro at når man slutter å tilføre testosteron så vil egenproduksjonen starte igjen? Aner ikke hvor lang tid dette evt vil ta da. Anonymkode: 766fb...f80 Ok, takk for svar! Er et par år siden nå, så da har det vel mest sannsynlig normalisert seg. Anonymkode: 8a70e...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå