AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg opplevde for 2 uker siden at jeg sende en snap som jeg i ettertid har blitt fortalt ble mistolket. Han kuttet kontakten på dagen og hadde ingen planer om å noen sinne snakke med meg igjen. Jeg lot han være i 1,5 uke, så krevde jeg svar og en avslutning. Det fikk jeg. Nå kan jeg gå viderer med mindre spørsmål og visshet om at jeg ikke gjor noe galt. Men hvorfor velger dere å bare kutte? Ikke gi noe form for forklaring eller ha en samtale om noe vanskelig? Anonymkode: 7ab06...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Drittsekk uten folkeskikk. Anonymkode: 1686c...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Fordi det er langt verre å stå ansikt til ansikt med noen å si "Jeg kutter kontakten med deg for all fremtid fordi du sa det der!" Nå for tiden er det bare et tastetrykk eller to på en mobil, uten å se vedkommendes ansikt en gang, som skal til for å kutte noen ut av livet sitt. Mye mer upersonlig, og derfor ikke vanskelig. Lett og fort å gjøre, særlig om det er en man ikke har så nært personlig forhold til fra før. Jeg tror det skjer fordi det er for enkelt og distansert og upersonlig å trykke på den tasten som blokkerer. Endret 23 timer siden av Million 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Million skrev (7 minutter siden): Fordi det er langt verre å stå ansikt til ansikt med noen å si "Jeg kutter kontakten med deg for all fremtid fordi du sa det der!" Nå for tiden er det bare et tastetrykk eller to på en mobil, uten å se vedkommendes ansikt en gang, som skal til for å kutte noen ut av livet sitt. Mye mer upersonlig, og derfor ikke vanskelig. Lett og fort å gjøre, særlig om det er en man ikke har så nært personlig forhold til fra før. Jeg tror det skjer fordi det er for enkelt og distansert og upersonlig å trykke på den tasten som blokkerer. Kommunikasjon over nett og mobil lar en glemme at det er et menneske en har med å gjøre, det distanserer oss fra hverandre. Tenk all dritten folk lirer av seg her på forumet, de hadde aldri turt å gjøre det om vi var samlet i en sal i stede for et nettforum. Så hva viser det, hva som egentlig bor i enkelte folk? Trist. Anonymkode: 1686c...a31 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Million skrev (9 minutter siden): Fordi det er langt verre å stå ansikt til ansikt med noen å si "Jeg kutter kontakten med deg for all fremtid fordi du sa det der!" Nå for tiden er det bare et tastetrykk eller to på en mobil, uten å se vedkommendes ansikt en gang, som skal til for å kutte noen ut av livet sitt. Mye mer upersonlig, og derfor ikke vanskelig. Lett og fort å gjøre, særlig om det er en man ikke har så nært personlig forhold til fra før. Jeg tror det skjer fordi det er for enkelt og distansert og upersonlig å trykke på den tasten som blokkerer. Dette var snakk om en flere års relasjon. Vi snakker 4år+. Daglig kontakt, filmkvelder, armkrok, overnattinger. Det ble stille på dagen fordi han mistolka og ble såra over en snap Anonymkode: 7ab06...a99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var snakk om en flere års relasjon. Vi snakker 4år+. Daglig kontakt, filmkvelder, armkrok, overnattinger. Det ble stille på dagen fordi han mistolka og ble såra over en snap Anonymkode: 7ab06...a99 Ja, jeg sa ikke at det utelukkende skjer ved mer upersonlige bekjentskaper, men særlig da. Det skjer selvsagt med personlige forhold også, hele tiden, rett og slett fordi det er enkelt og kjapt og man slipper konfrontasjonen. Bare trykker på en tast, ferdig. Konfliktsky folk er nok spesielt ivrige på den metoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det ble stille på dagen fordi han mistolka og ble såra over en snap Anonymkode: 7ab06...a99 Som en kvinne ofte gjør. Folk kutter kontakten uavhengig av kjønn. Anonymkode: 380ea...4a0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette var snakk om en flere års relasjon. Vi snakker 4år+. Daglig kontakt, filmkvelder, armkrok, overnattinger. Det ble stille på dagen fordi han mistolka og ble såra over en snap Anonymkode: 7ab06...a99 Da tenker jeg han er en butthurt umoden mann med veldig svart hvitt tolking og er dømmende, jeg hadde blitt litt sjokka selv, men på en annen side vær glad du er kvitt det. Anonymkode: 1686c...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg opplevde for 2 uker siden at jeg sende en snap som jeg i ettertid har blitt fortalt ble mistolket. Han kuttet kontakten på dagen og hadde ingen planer om å noen sinne snakke med meg igjen. Jeg lot han være i 1,5 uke, så krevde jeg svar og en avslutning. Det fikk jeg. Nå kan jeg gå viderer med mindre spørsmål og visshet om at jeg ikke gjor noe galt. Men hvorfor velger dere å bare kutte? Ikke gi noe form for forklaring eller ha en samtale om noe vanskelig? Anonymkode: 7ab06...a99 Jeg kutter kontakten blankt, når grunnen er så åpenbar at hun enkelt burde forstå det selv. Eneste grunnen til at jeg tar opp igjen praten da er om hun faktisk erkjenner det. Om grunnen er meg og hun ikke kan vite, så vil hun absolutt få vite hvorfor. Anonymkode: 0b332...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette var snakk om en flere års relasjon. Vi snakker 4år+. Daglig kontakt, filmkvelder, armkrok, overnattinger. Det ble stille på dagen fordi han mistolka og ble såra over en snap Anonymkode: 7ab06...a99 Merker jeg ble litt nysgjerrig på hva du sendte på snap. Anonymkode: 8102b...e02 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg opplevde for 2 uker siden at jeg sende en snap som jeg i ettertid har blitt fortalt ble mistolket. Han kuttet kontakten på dagen og hadde ingen planer om å noen sinne snakke med meg igjen. Jeg lot han være i 1,5 uke, så krevde jeg svar og en avslutning. Det fikk jeg. Nå kan jeg gå viderer med mindre spørsmål og visshet om at jeg ikke gjor noe galt. Men hvorfor velger dere å bare kutte? Ikke gi noe form for forklaring eller ha en samtale om noe vanskelig? Anonymkode: 7ab06...a99 Som godt voksen mann kan jeg med sikkerhet si at det ville jeg aldri gjort. Anonymkode: 3a668...8d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Dette har jeg også opplevd. For min del så skjedde det etter jeg sa at jeg var skuffet at han prioriterte poker med gutta over meg som helt spesifikt hadde bedt om å prate med han om noe viktig. Da hadde han unngått meg i en uke allerede. Så han ble sur og var helt uenig i at det var dårlig prioritering fra hans side. Greit nok å være uenig, men å bare kutte meg helt ut uten ett ord mer. Det var brutalt. Så etter en uke, eller to, husker ikke nøyaktig så sendte jeg bare melding og avsluttet det. Jeg trengte den avslutningen i det minste så det var mest for min egen del. Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva som skjedde, men antar han egentlig var ferdig med meg og oppførte seg dårlig så jeg skulle gjøre det slutt. Han bare ventet på at jeg skulle få nok og si ifra sånn at han kunne skylde på meg istedenfor å ta ansvar selv. Noen gidder ikke løfte en finger fordi de er feige som faen. Anonymkode: 6cc11...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merker jeg ble litt nysgjerrig på hva du sendte på snap. Anonymkode: 8102b...e02 Vi var fwb med en avtale om å si ifra hvis vi hadde sex med andre. Jeg likte han selvfølige mer enn jeg burde og skrev "kos deg på fest, drikk med måte og husk å gi beskjed hvis du deler det som er mitt med noen andre" Han tolket det som at jeg ikke stolte på han og ble såret. Jeg kommer aldri til å forstå eller få en forklaring på hvorfor å kutte meg på dagen var det eneste alternativet til at han fikk vondt i egoet sitt. Og selv om jeg har brukt de siste dagene på å kreve en avslutning, sitter jeg med mange spørsmål Anonymkode: 7ab06...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette har jeg også opplevd. For min del så skjedde det etter jeg sa at jeg var skuffet at han prioriterte poker med gutta over meg som helt spesifikt hadde bedt om å prate med han om noe viktig. Da hadde han unngått meg i en uke allerede. Så han ble sur og var helt uenig i at det var dårlig prioritering fra hans side. Greit nok å være uenig, men å bare kutte meg helt ut uten ett ord mer. Det var brutalt. Så etter en uke, eller to, husker ikke nøyaktig så sendte jeg bare melding og avsluttet det. Jeg trengte den avslutningen i det minste så det var mest for min egen del. Jeg skjønner fortsatt ikke helt hva som skjedde, men antar han egentlig var ferdig med meg og oppførte seg dårlig så jeg skulle gjøre det slutt. Han bare ventet på at jeg skulle få nok og si ifra sånn at han kunne skylde på meg istedenfor å ta ansvar selv. Noen gidder ikke løfte en finger fordi de er feige som faen. Anonymkode: 6cc11...619 Hvis noen prioriterer fest/poker med gutta i stedet for ny kjæreste så er de ikke forelska, da er bare å avslutte som du gjorde. De enkleste å utnytte er de som er forelsket. Anonymkode: 3a668...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Rimelig lame å tro at man kan kreve svar og avslutning. Like lame å i det hele tatt ha behov for det. Når du bli ghostet så vil ikke personen ha mer med deg å gjøre, hvor tydelig skal du ha det? Anonymkode: 45b7a...c35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Når jeg legger merke til at jeg blir holdt på gress. Når chatting i ukesvis ikke engang fører til en date eller en telefonsamtale. Når først etter ukesvis får vite at hun er gravid, eller har barn. Når hun var ekstremt interessert i hvilke rabatter jeg har på byggvare og hun har et stort hus hun skulle ha pusset opp. +++ kommer ikke på alt. Ghoster ikke damer som i det minste har lest datingprofilen min og oppfører seg normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som godt voksen mann kan jeg med sikkerhet si at det ville jeg aldri gjort. Anonymkode: 3a668...8d2 Tror nok også at det handler om alder her. Ikke kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Av samme grunn som jenter og kvinner kutter kontakten Anonymkode: 8fbbc...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvis noen prioriterer fest/poker med gutta i stedet for ny kjæreste så er de ikke forelska, da er bare å avslutte som du gjorde. Anonymkode: 3a668...8d2 Men jentekvelder kan prioriteres. Anonymkode: 380ea...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette var snakk om en flere års relasjon. Vi snakker 4år+. Daglig kontakt, filmkvelder, armkrok, overnattinger. Det ble stille på dagen fordi han mistolka og ble såra over en snap Anonymkode: 7ab06...a99 Det høres veldig rart at han kuttet kontakten med deg pga en snap når dere hadde en så god relasjon fra før. Da må isåfall den snapen ha vært hetsende, sjikanerende eller du må på andre måter vært skikkelig ufin av deg. Og du var ingen av delene basert på det du skriver i tråden at du skrev til han. Så jeg sitter igjen med spørsmålet om at han muligens hadde andre grunner til å kutte kontakt med deg, der han av feighet benyttet anledningen når han fikk en liten mulighet til å "mistolke" snapen og bruke den imot deg for å ha en "grunn" til å kutte kontakt? Har du tenkt over det? Endret 10 timer siden av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå