Gå til innhold

Sterke brystsmerter ved forkjølelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er syk nå og vet ikke egentlig hva jeg har, om det er vanlig forkjølelse, influensa eller covid 🤷‍♀️ Men har vært syk i flere dager nå med feber som kommer og går, og jeg har konstante smerter i hele ryggen, leddsmerter og sterke brystsmerter. (I midten av brystet, sternum/brystbeinet) Smertene blir mye verre hvis jeg er i aktivitet merker jeg. Holder meg mye rolig akkurat nå, men selv ved en liten rolig gåtur får jeg kjempevondt i brystet en god stund etterpå. Er det normalt å ha? 

Hilsen bekymret kvinne i 20 årene som aldri har opplevd sånne smerter når hun har vært syk før 😅

Anonymkode: 27d8c...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feber, leddsmerter, brystsmerter og smerte i rygg høres veldig ut som influensa. I tillegg går det veldig mye influensa nå, mens det ikke er mye corona. Derfor tenker jeg influensa. Sterke brystsmerter kan også være lungebetennelse. Tenker du bør ringe legevakten å høre. Om det kan være lungebetennelse du har. Hvis det har sett seg bakteriell lungebetennelse så må det nok penicillin eller antibiotika til.

God bedring😊

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
GlitrendeSjokolade skrev (3 minutter siden):

Feber, leddsmerter, brystsmerter og smerte i rygg høres veldig ut som influensa. I tillegg går det veldig mye influensa nå, mens det ikke er mye corona. Derfor tenker jeg influensa. Sterke brystsmerter kan også være lungebetennelse. Tenker du bør ringe legevakten å høre. Om det kan være lungebetennelse du har. Hvis det har sett seg bakteriell lungebetennelse så må det nok penicillin eller antibiotika til.

God bedring😊

Tusen takk 🤗

Anonymkode: 27d8c...ae7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...