AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg ser nå serien Gossip Girl fra a til å for første gang, og lurer på hvem Gossip Girl er? Hvem styrer denne ondskapsfulle nettsiden? For øvrig blir jeg veldig sliten av å se på alt dramaet disse tenåringene lager av ingenting. Anonymkode: f3d36...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Han her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Phoenix Heart skrev (16 minutter siden): Han her Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Hvorfor ikke bare google det? Anonymkode: 5cf84...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Ja, det blir avslørt på slutten av serien. Så lite spennende å se det for første gang og du vet hvem GG er😅 Ødelegger jo hele serien😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Han her Etter Gossip Girl klikket det litt for han, så han gikk over til å jobbe i bokhandel å stalke kvinnfolk. 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Det blir avslørt i slutten av serien ja, derfor vet vi med sikkerhet. Anonymkode: 86cc1...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Kullsyrevann skrev (7 minutter siden): Etter Gossip Girl klikket det litt for han, så han gikk over til å jobbe i bokhandel å stalke kvinnfolk. Ja, jeg vet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Fordi jeg har sett hele serien, derfor vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du/vet du det? Blir det avslørt på slutten av serien? Jeg er nå på sesong 2, episode 18 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 Hvorfor folk vet det? Fordi vi har sett serien vel. Anonymkode: 0bf36...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Jeg blir sprø av alt styret mellom Blair og Chuck 🙉 Har binget sesong 2 i dag-25 episoder 🥵 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg blir sprø av alt styret mellom Blair og Chuck 🙉 Har binget sesong 2 i dag-25 episoder 🥵 Ts Anonymkode: f3d36...aa3 De gifter seg til slutt, Anonymkode: aba35...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå