AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #1 Del Skrevet i går, 14:56 Begge er samme dag, litt langt fra hverandre, min svigermor kommer selvsagt med trusler😅 min niese er jeg fadder til og har kjent hele livet, stebarnet har jeg kjent 10 år. Anonymkode: a31b5...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:59 #2 Del Skrevet i går, 14:59 Hvorfor spør du? Kjedelig lørdag - ønsker en debatt? Anonymkode: 99566...09b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #3 Del Skrevet i går, 15:01 Uten tvil, jeg hadde prioritert stebarnet. Anonymkode: a3088...dbc 16 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:02 #4 Del Skrevet i går, 15:02 Oi, den var veldig vanskelig🙈 Klønete at dere ikke har planlagt for at det ikke blir på samme dag.. Er det ikke forventet at du skal hjelpe til i konfirmasjonen til stebarnet? Anonymkode: 3c45e...a71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:07 #5 Del Skrevet i går, 15:07 Den var lei… Vet du noe om hvem det er viktigst for at du kommer? Av konfirmantene altså. Hva øvrig familie mener er ikke viktig. I utgangspunktet ville jeg sagt prioriter stebarnet, men det kommer jo litt an på forholdet man har. Min søster er f.eks som en ekstra mamma for mitt barn, og han hadde blitt knust om hun ikke kom i hans konfirmasjon. Men det er såpass viktig for han at vi hadde nok passet på at det ikke ble på samme dag hvis hun hadde et stebarn på samme alder da… Anonymkode: 1c0df...af5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:08 #6 Del Skrevet i går, 15:08 Her synes jeg du bør prioritere ditt stebarn. Anonymkode: dbb7a...5cd 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:09 #7 Del Skrevet i går, 15:09 Niese helt klart. Når du blir skilt fra mannen er stebarnet ute av livet ditt, niesen kommer alltid til å være der. Anonymkode: 85581...516 3 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet i går, 15:10 #8 Del Skrevet i går, 15:10 Stebarnet. Også komme dagen etter på reste-kake til niesen din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:12 #9 Del Skrevet i går, 15:12 Dere burde jo ha snakket sammen tidligere slik at det kanskje kunne vært mulig å sørge for at konfirmasjonene ikke havnet på samme dag. Anonymkode: 4526e...2ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:34 #10 Del Skrevet i går, 15:34 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): I utgangspunktet ville jeg sagt prioriter stebarnet, men det kommer jo litt an på forholdet man har. Min søster er f.eks som en ekstra mamma for mitt barn, og han hadde blitt knust om hun ikke kom i hans konfirmasjon. Anonymkode: 1c0df...af5 Dette. Jeg er som en ekstra mamma for min søsters 3 barn og hadde derfor valgt dem over alt og alle dersom jeg måtte velge mellom dem og stebarn. Er glad i stebarna mine, de har vært i livet mitt i 10 år og er nå voksne, men hadde likevel valgt hvilket som helst av tantebarna over alt annet. Hadde ofret livet mitt for dem om jeg måtte, elsker dem som mine egne. Har ikke egne barn, så jeg har nok tilbrakt veldig mye mer tid med min søsters barn enn mange andre gjør med tantebarn i løpet av livet. Det vil derfor ikke være mulig å svare på hva akkurat du TS skal gjøre, det kommer an på flere faktorer. Folk her inne svarer jo ut fra seg selv og jeg vet veldig godt at ikke alle har samme forhold til nieser/nevøer som jeg har. Anonymkode: a17f7...27a 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:39 #11 Del Skrevet i går, 15:39 Niese Anonymkode: 2921e...0e5 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:43 #12 Del Skrevet i går, 15:43 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Niese helt klart. Når du blir skilt fra mannen er stebarnet ute av livet ditt, niesen kommer alltid til å være der. Anonymkode: 85581...516 Nei. Min mamma er en ekstra mamma for min storesøster som var hennes stedatter, og fadder for barna hennes. Anonymkode: 36cd8...271 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #13 Del Skrevet i går, 15:46 Når man har vært sammen siden barnet var 4-5 år, bør "stebarnet" settes på lik linje med egne barn. Ville du valgt niesen din fremfor ditt eget barn? Anonymkode: b4996...356 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:48 #14 Del Skrevet i går, 15:48 Ser i kommentarfeltet her at noen mener man kan planlegge slik at det ikke blir på samme dag. Tror dere man kan velge fritt når man skal konfirmeres? Har Bø kirke konfirmasjon 4 mai så har de konfirmasjon 4 mai. Skal man velge bort den kirka man sokner til? Eller hva mener dere? Det er heller ikke sikkert stemor har så mye hun skulle sagt ang stebarnets konfirmasjon heller. Jeg hadde valgt niesen uten tvil. Anonymkode: 93379...f26 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 15:49 #15 Del Skrevet i går, 15:49 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Begge er samme dag, litt langt fra hverandre, min svigermor kommer selvsagt med trusler😅 min niese er jeg fadder til og har kjent hele livet, stebarnet har jeg kjent 10 år. Anonymkode: a31b5...dd1 Stebarn så klart! Rart å spørre om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:52 #16 Del Skrevet i går, 15:52 Niese, pga at du er fadder. Faddere bør møte i konfirmasjon. Konfirmasjonen er en bekreftelse av dåpen. Anonymkode: e84a8...d78 2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 15:53 #17 Del Skrevet i går, 15:53 Men det går også an å ha felles selskap for konfirmantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 15:56 #18 Del Skrevet i går, 15:56 Grüner skrev (1 minutt siden): Men det går også an å ha felles selskap for konfirmantene. Nei, de bor på forskjellige steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 15:56 #19 Del Skrevet i går, 15:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Niese, pga at du er fadder. Faddere bør møte i konfirmasjon. Konfirmasjonen er en bekreftelse av dåpen. Anonymkode: e84a8...d78 Men hun er mor til den andre! Når hun har vært stemor i 10 år siden gutten var 4 år er det som ens eget barn og ikke bare sønnen til kjæresten. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:56 #20 Del Skrevet i går, 15:56 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Niese helt klart. Når du blir skilt fra mannen er stebarnet ute av livet ditt, niesen kommer alltid til å være der. Anonymkode: 85581...516 Eh nei det er ikke sant Anonymkode: 1b548...fae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå