Gå til innhold

Eldre menn og Snapchat

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja som sagt. Jeg skjønner det er fjortis men det er det enkleste kommunikasjonsmidlet nå når ting er i startfasen. Er ikke like naturlig å sende en sms eller noe sånt når man ønsker å flørte med en person man gjerne ikke kjenner så godt. 

Anonymkode: deeb1...877

Hvordan er det det enkleste? Er i startfasen selv og vi bruker sms. 

Anonymkode: 2d414...d29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Needy personlighet fordi man ønsker å kommunisere med det andre kjønn? Jøss..

Her er en radikal tanker… RING

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det det enkleste? Er i startfasen selv og vi bruker sms. 

Anonymkode: 2d414...d29

Jeg vet ikke. Føler bare det er enklere… mtp han tar ikke akkurat kontakt selv,våger rett og slett ikke å være mer frempå for han virker overhodet ikke interessert over tekst… 

Jeg gir ikke alle detaljene her men la oss bare være klare på at han i virkeligheten er en helt annen enn på tekst. Og da lurer jeg på om han faktisk bare er høflig/grei/en kjekk fyr. Som jeg leser helt feil… godt mulig det er det siste..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er eldre. Over 40

Jøss nå følte jeg meg gammel, da jeg er over 40 men bruker ikke Snap da jeg synes det er idiotisk og barnslig, men min mamma på 80 bruker Snap aktivt 

Anonymkode: 639dd...210

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Jajakvinne12 skrev (2 minutter siden):

Her er en radikal tanker… RING

Det ville jeg aldri gjort med mindre det var til en jeg visste jeg holdt på med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke. Føler bare det er enklere… mtp han tar ikke akkurat kontakt selv,våger rett og slett ikke å være mer frempå for han virker overhodet ikke interessert over tekst… 

Jeg gir ikke alle detaljene her men la oss bare være klare på at han i virkeligheten er en helt annen enn på tekst. Og da lurer jeg på om han faktisk bare er høflig/grei/en kjekk fyr. Som jeg leser helt feil… godt mulig det er det siste..

Så du dater han ikke engang?

Anonymkode: 93191...9d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du dater han ikke engang?

Nope

AnonymBruker
Skrevet

Nope

Da har du nok mistolket hans høflighet for interesse, det er kjipt men du får ikke gjort så mye med det desverre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har du nok mistolket hans høflighet for interesse, det er kjipt men du får ikke gjort så mye med det desverre.

Nei, sant nok! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Needy personlighet fordi man ønsker å kommunisere med det andre kjønn? Jøss..

Du misforstår, og gjør det som er så typisk for mange kvinner, å tillegge flere betydninger av det som blir sagt. 

Hun krever å holde en samtale på en bestemt plattform, en plattform han ikke har noe forhold og som han synes er bortkastet energi. 

Jeg antar han hadde vært mer tilstede hvis hun hadde ringt han. Du har også den kategorien som har et liv uten SoMe, og når de først har fritid så ønsker de å være avlogget. Meg inkludert. 

Anonymkode: 1f3d2...231

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jøss nå følte jeg meg gammel, da jeg er over 40 men bruker ikke Snap da jeg synes det er idiotisk og barnslig, men min mamma på 80 bruker Snap aktivt 

Anonymkode: 639dd...210

Jeg er også over 40 år, og har hatt snap i over 10 år. Brukt det aktivt i alle år. 

Anonymkode: c4091...b86

Skrevet (endret)

Herregud, vi har kommunisert over en eller annen form for meldinger i snart 30 år, det er ikke akkurat noen nymotens greie for ungdommen. Det eneste som forandrer seg er plattformen og teknologien, ellers er mye likt. Kanskje er han bare en av de som, fullt forståelig, ikke liker å kommunisere via meldinger.

I tillegg, av alle meldingsapper som finnes tilgjengelig i dag, må Snap være en av de desidert verste, kun forbigått av Facebook og Instagram Messages.

Endret av Jdz
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg skjønner Snapchat er idiotisk og barnslig og alt sånn men nå er det nå engang slik at det er den kommunikasjonsformen som er mest brukervennlig for oss da meg og mannen det er snakk om har akkurat lagt hverandre til der. 

Jeg er godt dreven i snap gamet og skjønner ikke helt greia. 
Når vi ses så er tonen veldig leken, god og vi smiler og tøyser med hverandre. På grensen til flørt. 
Derfor la jeg han til på snap, men der er det iskaldt. Ikke i det hele tatt sånn som i virkeligheten. Svarer kort, eller ikke i det hele tatt. 
Fortsetter ikke samtalen, men lar den dø ut. 
Bør jeg ta dette som et tegn på at han ikke er gira…? Forstår ingenting. Han er eldre. Over 40

Jeg mener du ikke må ta det som et tegn på at han ikke er «gira». Mulig han ikke er det, men hvordan han er på snap, trenger ikke å ha noe betydning.

Da bruker jeg meg selv som utgangspunkt. Jeg er mann i 40 årene og er sikkert lik han du beskriver. Jeg er veldig fraværende digitalt på sosiale medier. Jeg har ikke varsler på snap, insta osv. må selv inn på appen å sjekke etc. svarene mine er også typisk enstavelsesord. 

Anonymkode: 1e4bb...aa0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg mener du ikke må ta det som et tegn på at han ikke er «gira». Mulig han ikke er det, men hvordan han er på snap, trenger ikke å ha noe betydning.

Da bruker jeg meg selv som utgangspunkt. Jeg er mann i 40 årene og er sikkert lik han du beskriver. Jeg er veldig fraværende digitalt på sosiale medier. Jeg har ikke varsler på snap, insta osv. må selv inn på appen å sjekke etc. svarene mine er også typisk enstavelsesord. 

Anonymkode: 1e4bb...aa0

Skjønner det. MEN. Om du fikk en snap ifra en dame du liker så ville du gjerne lagt en innsats i å vise interesse? Eller…? Selv om du ikke liker appen? 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert intressert for det. Du kan jo spørre rett ut eller bare være sånn tilbake. Bedre å spørre.

Anonymkode: 61f1c...df9

AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber han med? Snap er skriftlig og potensielt kan hans meldinger lagres og brukes mot han. Kjenner noen som må være ekstremt korrekte i sosiale medier av den grunn. 

Anonymkode: 4fdcc...fee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en mann på samme alder som er helt lik. Dette er jo veldig søkt men initialene hans er ikke K.P?

Anonymkode: af832...41d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en mann på samme alder som er helt lik. Dette er jo veldig søkt men initialene hans er ikke K.P?

Anonymkode: af832...41d

Er du seriøs nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...