AnonymBruker Skrevet 7. mars #41 Del Skrevet 7. mars 10 000,- Anonymkode: c70e0...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #42 Del Skrevet 7. mars Hun får bunad til 45 000 og selskap på hotell. Anonymkode: d6d5b...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #43 Del Skrevet 11. mars Jeg har bare råd til å gi guttungen 5000,- ... 🥺 Det samme fikk storebror da han var konfirmant. Er alenemor. Anonymkode: 93e38...8e6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 11. mars #44 Del Skrevet 11. mars Jakt rifle og selskap, begge ungdommen fikk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 12. mars #45 Del Skrevet 12. mars Vi har tre barn og de fikk i tillegg til selskapet: Nr. 1: Trafikalt grunnkurs og scooter Nr. 2: Trafikalt grunnkurs og moped Nr.3: Trafikalt grunnkurs og språkreise 3 uker i England. Alle tre har også fått førerkort etterhvert som de ble 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #46 Del Skrevet 13. mars Min fikk 10 000 kr og dress/sko av far og meg. Hadde vi hatt bedre råd hadde han nok fått førerkort. Anonymkode: a925c...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #47 Del Skrevet 14. mars Min kommer til å få bunad (minus sølv- det får hun av mormor). Og 5000 ved siden av. Jeg og faren er skilt, så hun får egen gave fra han. Tror han skal gi ca 15000. Anonymkode: c8334...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criss Skrevet 14. mars #48 Del Skrevet 14. mars Vi har konfirmant i år og har tenkt å gi han 30 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #49 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 12.23): Jeg har bare råd til å gi guttungen 5000,- ... 🥺 Det samme fikk storebror da han var konfirmant. Er alenemor. Anonymkode: 93e38...8e6 Det er jo masse penger! Og absolutt en kjempefin gave. Han har vel også en far han fikk gave av? ❤️ Anonymkode: c8334...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #50 Del Skrevet 14. mars Sognebunad med alt sølv, inkl sølvbelte. Selskapet. Noen som nevnte på førerkort såg jeg, det fikk ungene, men ikke som konfirmasjonsgave. Anonymkode: 9b2d1...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #51 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 12.23): Jeg har bare råd til å gi guttungen 5000,- ... 🥺 Det samme fikk storebror da han var konfirmant. Er alenemor. Anonymkode: 93e38...8e6 Mer enn godt nok❤️ Anonymkode: 9b2d1...45f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 14. mars #52 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 14.11): Du vil ikke at barnet skal få lappen i tilfelle han dør i en trafikkulykke? For en sjuk tanke. Alle normalt oppegående mennesker kjører bil Anonymkode: 417be...2d7 Det går da an å være normal og oppegående uten å kjøre bil! Men enig i at det er rimelig spesielt å ikke betale førerkort i tilfelle barnet skulle dø i en ulykke! Ikke at det er noen selvfølge at foreldre skal betale for førerkort, men argumentet var rimelig spesielt. Er forresten ikke nødvendig å kjøre selv for å dø i en ulykke heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #53 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 13.45): Helt sykt hva folk gir! Jeg har ikke så god råd, så her får konfirmanten kanskje noen 1000 sammenlagt. Virker som om beløpene bare blir villere og villere 😳 Anonymkode: 471ed...05e Ja, mange har forbausende god råd, selv i disse dyrtider. Og andre har "vanlig" inntekt, men har satt av penger målrettet i årevis med tanke på konfirmasjon. For dem med lavere inntekt enn gjennomsnittet/høye utgifter blir forskjellen ofte påfallende. Folk uten dårlig råd har en tendens til å tenke at det er jo bare å spare litt hver måned, men mange lever fra hånd til munn og har absolutt ikke mulighet til det😑 Anonymkode: 56f44...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #54 Del Skrevet 14. mars Penger, bunad og festdrakt fra mitt hjemland (hun er indisk og norsk). Anonymkode: 0651d...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #55 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Penger, bunad og festdrakt fra mitt hjemland (hun er indisk og norsk). Anonymkode: 0651d...e90 AB over her. Det var selvsagt en spleis, vi foreldre la ikke ut for alt dette alene. Anonymkode: 0651d...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14. mars #56 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 13.45): Helt sykt hva folk gir! Jeg har ikke så god råd, så her får konfirmanten kanskje noen 1000 sammenlagt. Virker som om beløpene bare blir villere og villere 😳 Anonymkode: 471ed...05e Jeg fikk 10 000 kr av mine foreldre som konfirmant i 2001. De hadde ikke god råd, men sparte i årevis for å få det til. Fikk også selskapet av dem. Synes det er vanskelig. Vi arrangerer nok konfirmasjon for min stesønn, men usikker på hvordan vi gjør det siden han har spesielle behov og ikke kan bestemme selv. Mor har trumfet gjennom katolsk dåp og barnet er registrert katolikk mot fars vilje, så vi arrangerer egen "seremoni" med en prest i den norske kirke som vi kjenner. Tenker vi setter inn 10-20 000 kr i fondet hans, og lager et fint selskap. Mor får ordne med sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 14. mars #57 Del Skrevet 14. mars Mine fikk 10 000 hver pluss valgfri helgetur i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #58 Del Skrevet 14. mars Bunad og 10 000 kr Anonymkode: 94b7a...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 14. mars #59 Del Skrevet 14. mars 7000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #60 Del Skrevet 14. mars Min skal ikke konfirmeres på noen som helst måte, og skal få 30k for det. Anonymkode: 6f290...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå