AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Vet det varierer stort! Vi har ikke stor familie, så vår konfirmant vil ikke få store summer. Ikke er familien godt bemidlet heller, så ingen forventninger om store summer. Vi tenkte kanskje å gi 10000,-, men føles litt som å stikke fingeren i lufta og finne en sum. Hva gav dere? Anonymkode: b67ff...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Jeg og pappaen er ikke sammen. Fra meg får han 10 000 kr og en weekend-tur med meg til utlandet. Fra pappaen får han førerkort. Anonymkode: 81538...040 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Vi betaler lappen for henne og et tilskudd til bil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Bunad med utstyr, 30.000,- i tillegg. Anonymkode: 3803d...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Våre barn får 15 000 hver. Anonymkode: efac6...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Betaler for førerkort og får bunad. Anonymkode: 579a2...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Mi blir te neste år. Men bunad får hun. Så har vi ikke diskutert hva mer. Meg og faren er ikke sammen lenger. Anonymkode: c2afe...204 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars Selskapet og en ferietur som dem bestemte hvor. Anonymkode: e478a...189 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars Sønnen fekk Apple data. Anonymkode: e15aa...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #10 Del Skrevet 6. mars De får fikk/får velge mellom bunad og førerkort. Alle har valgt førerkort. Anonymkode: 996e4...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars Selskapet var gaven, og så fikk de en fotobok i tillegg. Anonymkode: 7e87c...5f1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #12 Del Skrevet 6. mars Bunad til hun som ønsket det og penger (samme beløp) til hun som ikke ville ha bunad. Anonymkode: fd383...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #13 Del Skrevet 6. mars Jeg tenker bunad , ikke gave i tillegg . Anonymkode: 3badf...584 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #14 Del Skrevet 6. mars Helt sykt hva folk gir! Jeg har ikke så god råd, så her får konfirmanten kanskje noen 1000 sammenlagt. Virker som om beløpene bare blir villere og villere 😳 Anonymkode: 471ed...05e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #15 Del Skrevet 6. mars Bunad og elsykkel fikk vår. Anonymkode: 5a8fd...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #16 Del Skrevet 6. mars De har fått en tur etter eget ønske. Jenta kommer i tillegg til å få bunad. Anonymkode: f87c5...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #17 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt sykt hva folk gir! Jeg har ikke så god råd, så her får konfirmanten kanskje noen 1000 sammenlagt. Virker som om beløpene bare blir villere og villere 😳 Anonymkode: 471ed...05e Jeg var konfirmant på 90tallet og det var vanlig også da. Håper helt ærlig talt min sønn velger bort konfirmasjon. Jeg tenker tilby konfirmasjon+gave til X eller at han dropper konfirmasjon og får en større sum som kan brukes til en dyrere reise eller spare til noe fornuftig. Jeg tilbyr IKKE sertifikat til dette barnet nei, det er å be om ulykke. Og vi bor midt i Oslo, så. Anonymkode: 7f4b0...3b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #18 Del Skrevet 6. mars Bunad, og 20 000. Ingen penger i stedet for bunad, men tilbud om bunad står der livet ut. Lappen kommer i tillegg. Angrer på at vi ikke tilbød en alene-helgetur, så ikke den idéen før mye senere. Pengegaver forsvinner jo bare i et eller annet, i stedet for å gi varige minnner. Bil får de fikse selv, en god stund inn i fremtiden. Er en unødvendig kostnad å ha som student. Anonymkode: 05f27...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #19 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt sykt hva folk gir! Jeg har ikke så god råd, så her får konfirmanten kanskje noen 1000 sammenlagt. Virker som om beløpene bare blir villere og villere 😳 Anonymkode: 471ed...05e Jeg fikk omtrent tilsvarende tidlig 90-tall. Anonymkode: 05f27...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessaly Skrevet 6. mars #20 Del Skrevet 6. mars (endret) En langweekend til en by i Europa etter eget valg (med en av oss voksne), og en bok med bilder fra oppveksten. I tillegg så fikk jenta bunad til konfirmasjon, gutten får når han er utvokst. Vil han ikke ha så får han ikke penger. Lappen får de senere, kombinasjon av bursdagsgaver fra de er 16-18 (mine foreldre hadde ikke råd til å sponse noe av lappen, så jeg tok den ikke før jeg var godt voksen, vil gjerne slippe å sette ungene i samme situasjon). Endret 6. mars av Thessaly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå