Gå til innhold

Hva burfe jeg ta for brukte truser?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg anbefaler at du ikke viser fjeset ditt, hvem som helst kan ta et vanlig bilde av deg og "søke" fjeset på internet, sånn facial recognition som man ser på politi serier.

Se også om NAV kan hjelpe deg før du selger deg selv.

Anonymkode: 3bcf4...80c

Men det er jo ikke seg selv hun skal selge, det er et klesplagg? Kanskje bare et par uskyldige sokker eller ei strømpebukse. Hva er greia med NAV da?

Anonymkode: a226c...48a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg anbefaler at du ikke viser fjeset ditt, hvem som helst kan ta et vanlig bilde av deg og "søke" fjeset på internet, sånn facial recognition som man ser på politi serier.

Se også om NAV kan hjelpe deg før du selger deg selv.

Anonymkode: 3bcf4...80c

Har allerede søkt nav, fått avslag...

Anonymkode: 424e4...a50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har allerede søkt nav, fått avslag...

Anonymkode: 424e4...a50

Da er det vel bare å samle opp uvaskede og slitte sokker og strømpebukser om du er ukomfortabel med truser og legge ut for salg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å betale mellom 3-500 pr. plagg pluss porto. Truser og sokker må ha vært brukt i minst 3 dager. Helst med tiss i trusa og sokker som er brukt på trening.

Får tilsendt fast i posten fra samme leverandør ca. en gang i uka. Noen ganger personlig levering som er noe dyrere, men er verdt det.

Anonymkode: db44c...0b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Av forskjellige grunner er det ikke alle forunt å bare gå ut i det offentlige rom for å skaffe seg "Kvinners nektar som ferskvare". Derfor vil det alltid være et marked for dette, likeså som behovet for "verdens eldste yrke". Dog synes jeg prisene som enkelte opererer med er alt for høye, man betaler ikke like mye eller mer for ei skitten truse en for et "ligg" man kan kjøpe på gata.

Nå er det jo ikke selve trusa man betaler for, men at en attraktiv dame har hatt den på seg. Ellers kunne man jo bare gått i bestemors skittentøyvask og tjent seg søkkrik. 

Anonymkode: f4876...c56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det er jo ikke seg selv hun skal selge, det er et klesplagg? Kanskje bare et par uskyldige sokker eller ei strømpebukse. Hva er greia med NAV da?

Klart det er seg selv hun skal selge. Bare ikke fysisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå er det jo ikke selve trusa man betaler for, men at en attraktiv dame har hatt den på seg. Ellers kunne man jo bare gått i bestemors skittentøyvask og tjent seg søkkrik. 

Bestemors skittentøysvask lukter like godt om ikke bedre. Attraktive damer 55+ er best.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 12.15):

Hadde tatt nok til at det faktisk gjorde en forskjell for meg så rundt 3500-4000kr per truse.

Anonymkode: 06a19...d0c

Det er jo rene ranet. De må være dumme de menn som kjøper for slike summer 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bestemors skittentøysvask lukter like godt om ikke bedre. Attraktive damer 55+ er best.

Helt klart. Og ikke uvanlig at de ikke er helt "tette" der nede heller, dvs. at det gjerne kommer noen ufrivillige dråper i ny og ne. Husker en gang bestemor hadde kastet en strømpebukse som lå øverst i søppelbøtten på badet. Kunne ikke la være å sniffe litt, og herregud for en deilig lukt!😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...