Gå til innhold

Hva burfe jeg ta for brukte truser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått spørsmål om jeg vil selge noen brukte truser. Det har skjedd uforutsette hendelser som gjør at pengene er sårt trengt, og jeg vurderer dette.

Men jeg har null peiling på dette markedet.

Noen som har kjøpt? Noen som har solgt? Hvor mye tar man for ei truse i dag?

Jeg ønsker ikke å møtes for personlig levering, men har ingenting imot å sende et intimt bilde av meg som er anonymt. Og jeg vil gjerne levere akkurat det vedkommende ønsker seg (altså ikke jukse med det ene og andre).

Tipps?

Anonymkode: 424e4...a50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk litt på nett,aner ikke hva slikt koster.

Anonymkode: 4303d...895

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt nok til at det faktisk gjorde en forskjell for meg så rundt 3500-4000kr per truse.

Anonymkode: 06a19...d0c

AnonymBruker
Skrevet

4-500kr i 2016 ser jeg. Inflasjonen har kanskje nådd trusemarkedet også?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

200kr for trusa. (Du kjøper en ny i kundens preferanse før bruk) 100kr for pakking og frakt. Og timesbetalt for antall timer den skal være brukt før sending. 

Tillegg dersom de ønsker truser brukt under eggløsning (som har best hormonell effekt på dem) eller dersom de ønsker at det skal gjøres spesielle aktiviteter i dem, som hard trening for ekstra svette ol. 

Anonymkode: d239d...cce

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Personlig tenker jeg slik:

Kostnaden for selve trusen (noen vil ha spesifikke ønsker her)  +  100-200 kr timesbetalt for selve opplegget du må gjøre for at kunden skal bli fornøyd + 1000kr i skamgebyr + porto.

Bilde av deg vil jo være en tilleggstjeneste med kostnad som du tilbyr. Her ville jeg tenkt ihvertfall en tusenlapp om bilde skal vise noe spesielt med trusen.

Anonymkode: da40e...3e7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk en kondom på dildoen din neste gang du bruker den og selg den som det den er brukt til. (med bilde) De koster ikke så mye som ei truse, så fortjenesten bør bli bedre.

Anonymkode: a226c...48a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble tilbudt 2500 for mine for ett par år siden. Ville nok hatt minst 4-5000 for å gidde å vurdere det en gang. 

Anonymkode: 6e2ec...b56

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg ble tilbudt 2500 for mine for ett par år siden. Ville nok hatt minst 4-5000 for å gidde å vurdere det en gang. 

Anonymkode: 6e2ec...b56

Jøss, de som jobber på gjenbruksstasjonen har en gullgruve når kvinner har klesopprydning  som kommer og kaster masse brukt undertøy! Pass på, her er det store penger å hente!

AnonymBruker
Skrevet

Eier du ikke skam??

Anonymkode: 3f8ef...52b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vert mer skam å selge kroppen sin, her selger man bare et uvasket klesplagg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ta heller timesleie. Store inntjeningsmuligheter da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eier du ikke skam??

Nei, må si at akkurat i den situasjonen her kveles jeg ikke av skam.

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eier du ikke skam??

Hvor skal det være skam?
Og i den grad det skulle vært skam involvert (og det skal det ikke være), hvorfor skal det være HUN som skal skamme seg?

Hun har da vitterlig ikke gjort annet enn å eksistere og bli kontaktet av en fyr. Kan ikke se hvordan den blotte eksistens skal være grunnlag for skam.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp 10/50/100 pakning med truser fra Temu. Jeg selger dem for 500. 1000 ved personlig overlevering. 

Anonymkode: 140ba...75e

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eier du ikke skam??

Skam er et menneskeskapt konsept. 

• Liker 2
Skrevet
Jajakvinne12 skrev (4 timer siden):

Skam er et menneskeskapt konsept. 

Akkurat nettopp derfor👏  

Skampåleggelse, sjikanering, hets, og inkl. trolling på KG, er et menneskeskapt konsept.. Mest pga at de føler ydmykelse er 10 ganger bedre, enn seksuell nytelse.. De tilhører "De syv dødsynder" og kommer seg ikke ut, fordi alt i livet er grått og trist.. Det er en konsekvens av, at de også er flittige brukere av Janteloven.. Det er heller ingen skam tross alt.. men kanskje en brutal sannhet, hva de ikke ser i seg selv i speilet..

I rake motsetning av konseptet, finner vi gode medmennesker.. De viser ofte omtanke, er sprudlende kåt og med godt humør, inkl. truseselgere.. De er fastlåst i "De syv himmelske dyder" og Anti-Janteloven.. de vil iallefall ikke ut, fordi livet kan ikke bli hærligere🤭

TS: Truseselgere er noen smarte business kvinner.. "Det nye" er at de legger ved bilde av musa sammen med trusene.. det gir dobbel tenning og innkomst🤭
Men beklager, jeg kjøper ikke.. Kvinnens nektar er ferskvare.. den er mye deiligere som varm og med utømmelige mengder🥰

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Akkurat nettopp derfor👏  

Skampåleggelse, sjikanering, hets, og inkl. trolling på KG, er et menneskeskapt konsept.. Mest pga at de føler ydmykelse er 10 ganger bedre, enn seksuell nytelse.. De tilhører "De syv dødsynder" og kommer seg ikke ut, fordi alt i livet er grått og trist.. Det er en konsekvens av, at de også er flittige brukere av Janteloven.. Det er heller ingen skam tross alt.. men kanskje en brutal sannhet, hva de ikke ser i seg selv i speilet..

I rake motsetning av konseptet, finner vi gode medmennesker.. De viser ofte omtanke, er sprudlende kåt og med godt humør, inkl. truseselgere.. De er fastlåst i "De syv himmelske dyder" og Anti-Janteloven.. de vil iallefall ikke ut, fordi livet kan ikke bli hærligere🤭

TS: Truseselgere er noen smarte business kvinner.. "Det nye" er at de legger ved bilde av musa sammen med trusene.. det gir dobbel tenning og innkomst🤭
Men beklager, jeg kjøper ikke.. Kvinnens nektar er ferskvare.. den er mye deiligere som varm og med utømmelige mengder🥰

Av forskjellige grunner er det ikke alle forunt å bare gå ut i det offentlige rom for å skaffe seg "Kvinners nektar som ferskvare". Derfor vil det alltid være et marked for dette, likeså som behovet for "verdens eldste yrke". Dog synes jeg prisene som enkelte opererer med er alt for høye, man betaler ikke like mye eller mer for ei skitten truse en for et "ligg" man kan kjøpe på gata.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dog synes jeg prisene som enkelte opererer med er alt for høye, man betaler ikke like mye eller mer for ei skitten truse en for et "ligg" man kan kjøpe på gata.

Det er etterspørsel/marked som styrer prisen her, som ellers. De kvinnene som gjør dette, gjør det for å tjene penger, ikke for å være "snille". Man selger selvsagt til høystbydende, noe annet ville være idiotisk.

Anonymkode: 657c6...f50

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er etterspørsel/marked som styrer prisen her, som ellers. De kvinnene som gjør dette, gjør det for å tjene penger, ikke for å være "snille". Man selger selvsagt til høystbydende, noe annet ville være idiotisk.

Anonymkode: 657c6...f50

Er vel neppe noen "spotpris" på dette. At en evneveik tufs kan finne på å bruke 4-5000kr på ei truse betyr ikke at alle andre gjør det? Skal det være et marked, må prisen ligge såpass lavt at en god del vil kjøpe også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...