AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, håper noen kan hjelpe. Mannen min og jeg ønsker å besøke Sveits i påsken, 3-4 dager. Vi liker å gå tur i gamlebyen, museer, spise god mat og slappe av. Hvilken by anbefales? Anonymkode: 11131...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er veldig glad i Genève, byen er ikke så stor, men ligger fint til langs Lac Leman. Dere kan også ta båt over til Yvoire på andre siden av sjøen. Genève har mange gode resturanter. Anonymkode: 5b09b...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Veldig mange restauranter kommer til å være stengt i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessaly Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Luzern er en utrolig vakker by. Nydelig gamleby, flere museer, restauranter, mulig å ta båt på innsjøen eller gondol opp til Mt Pilatus (2128moh). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå