Gå til innhold

Burde menn 40+ år drite i Tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har sveipet i månedsvis uten matcher utenom falske profiler. Jeg er en mann på 42 år, skallet, littegrann muskuløs pga av jevnlig trening men har ikke sixpack som Tinder damene liker. Har ikke akkurat modell utseendet heller. Kan Hingr være et alternativ? Sukker eller Match?

Anonymkode: 3ce51...0d8

Hvordan vet damene at du ikke har sixpack? Antar det har noe med bildene og kroppsfokuseringa di at kvinnene ikke er interessert. Lyser det gjennom at du ikke er ute etter forhold vil du ikke få match med mindre du ser overdrevent smashing ut, da vil du få match med de få som er ute etter å ligge rundt. 

Anonymkode: a3125...d9c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke noe "Tinder-damene" som kollektivt liker det samme. 

Utover det kjenner jeg plenty både kvinner og menn som har møtt nye partnere på Tinder i førti- og femtiåra. Helt vanlige folk.

Anonymkode: 0976b...53a

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tinder dame på førti 🙋‍♀️

Jeg har ikke likt en eneste mann med synlige mageruter så langt altså! Men jeg sveiper på få menn, ikke som i at jeg er så kresen, men at jeg får stort sett match på 7/10 likes og det tar da tid når jeg skal sortere  meg gjennom en og en samtale. 

Menn som ikke svarer, men som slutter å svare etter en dag eller en to.. også videre også videre. Det tar altså sykt lang tid før jeg kommer gjennom en bunke, ligger du ikke øverst så tar det tid tipper jeg. 

Er du seriøs med datingen så skader det neppe å være aktiv flere plasser. Så finner du kanskje lettere det som passer deg best.

Anonymkode: 45dba...3e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 43. Fant kjæresten min på Happn da jeg var 41 og han 48.

Jeg er høy, slank og veltrent. Og han trodde faktisk profilen min kunne være fake for han synes jeg var for pen🤭

Han har hår, men begynt å bli rund i kantene. I mine øyne er han den vakreste mannen som finnes. 

Jeg har aldri fokusert på utseende. Det jeg ser etter er kjemi og at vi kan prate lett sammen og har felles verdier, interesser, livssyn, syn på barneoppdragelse, økonomi osv.

Venninnene mine er også pene damer og utseende på mannfolkene de har funnet attraktive har sjeldent vært modell pene. Det har handlet om hvem de er og hvordan de behandler dem.

Anonymkode: 52832...829

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om alle er over på Hinge?

Anonymkode: a4192...63a

Skrevet

Har aldri forsøkt Tinder selv, men kameraten min på 59 vasser i damer mellom 37 og 55.

Bokstavelig vasser.

Problemet hams er at det blir bare sex-forhold. Han ønsker en (ny) ektefelle og livspartner.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Har aldri forsøkt Tinder selv, men kameraten min på 59 vasser i damer mellom 37 og 55.

Bokstavelig vasser.

Problemet hams er at det blir bare sex-forhold. Han ønsker en (ny) ektefelle og livspartner.

Tror mange av begge kjønn i den alderen sliter med å forplikte seg grunnet tidligere brudd og bagasje.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min på Tinder. Skal flytte sammen nå i løpet av våren.  

M50+

Anonymkode: 8981b...2f0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror mange av begge kjønn i den alderen sliter med å forplikte seg grunnet tidligere brudd og bagasje.

Jeg ville ikke generalisert her. Levd liv betyr et mangfold av erfaringer og valg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff min på Tinder, da var han på din alder. Jeg er fem år yngre.

Anonymkode: d1aa1...cc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
askjiir skrev (3 timer siden):

Fordi det har med det usikre selvbildet ditt å gjøre. Greit nok.

Haha, du bare ignorerte resten av posten ja? Jeg har jo gått på date med alle disse mennene, så jeg har ikke hatt som vane å velge dem bort før de konsekvent har valgt bort meg.

Anonymkode: b756b...971

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Størrelse på penis?

Har du under 20,71 cm er det vanskelig siden damene på KG foretrekker større enn det.

De fleste her har erfaring med en sånn kuk, serru. 
Har du mindre enn en på 20,70 så er det bare å gi opp. 

Anonymkode: a039f...0ba

Hva skal dette bety? Han lurer ikke på det

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (11 timer siden):

Nei, men du bør heller ikke forvente likes og matcher. 

Markedet jevner seg nok mer ut etter at man har passert 40, da er ikke damene like attraktive lenger og kan ikke bare velge og vrake blant kjekke, vellykkede menn.

Problemet med kvinner og menn 40+ er at dem er restavfall dessverre. De beste er allerede tatt

Anonymkode: da370...5b4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (11 timer siden):

Bokstavelig vasser.

Han er 59, og han tror at kvinner i 30-årene vil se på ham som sin neste livspartner?

Anonymkode: b8a38...ac4

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Problemet med kvinner og menn 40+ er at dem er restavfall dessverre. De beste er allerede tatt

Slike kommentarer sier alt om deg, og ikke de du kommenterer.

Du får ta en titt på skilsmissestatistikken. Det er mange som går fra hverandre etter at de har vært gift en del år, og det er helt vanlige familiefolk som ikke har fått samlivet til å fungere av ulike årsaker. Det er ikke "restavfall" fordi man har blitt single etter 40, det er helt normale folk som har vært i langvarige forhold.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å snakke om mennesker på denne måten her er rett og slett forkastelig.

Håper du er sammen med en snill person, for om du noen gang blir single, (hvis ikke du er det fra før) så tror jeg du vil ha problemer med å få deg en partner....

Anonymkode: 38bff...706

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er 59, og han tror at kvinner i 30-årene vil se på ham som sin neste livspartner?

Flere av de relativt få jeg har møtt gjør i utgangspunktet dette.

Jeg har ikke sett Tinder-profilen hans, og jeg har uansett ikke verktøyene til å vurdere den.

Det jeg observerer er at han møter mange kvinner, men hans mål om å treffe en livspartner ikke ser ut til å skje gjennom denne kanalen. 
Kanskje er det ham, kanskje er det kvinnene, min teori er at algoritmene er utviklet slik at kundene ikke forlater appen. Da kan de ikke finne varig kjærlighet i den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mange, ikke alle. Mange bra som kommer ut av forhold etter at de har passert 40.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Slike kommentarer sier alt om deg, og ikke de du kommenterer.

Du får ta en titt på skilsmissestatistikken. Det er mange som går fra hverandre etter at de har vært gift en del år, og det er helt vanlige familiefolk som ikke har fått samlivet til å fungere av ulike årsaker. Det er ikke "restavfall" fordi man har blitt single etter 40, det er helt normale folk som har vært i langvarige forhold.

Det blir for hardt å kalle dem restavfall. Men hos par som ikke får til samlivet er det en eller to som ikke har gjort en tilstrekkelig jobb. Jeg vil si at 99% av forhold kunne bestått om alle gjorde sitt for et godt forhold. 

Anonymkode: a3125...d9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lol. 

Oftest er de skilt etter å giftet seg ung med feil partner.

Så mange kommer ut klokere og vet hva de ønsker i en partner og i et forhold.

Anonymkode: 52832...829

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...