Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sveipet i månedsvis uten matcher utenom falske profiler. Jeg er en mann på 42 år, skallet, littegrann muskuløs pga av jevnlig trening men har ikke sixpack som Tinder damene liker. Har ikke akkurat modell utseendet heller. Kan Hingr være et alternativ? Sukker eller Match?

Anonymkode: 3ce51...0d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er aldersspennet på?

Anonymkode: b33a9...7db

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

møteplassen har jeg hørt er mest seriøs for 40+

Anonymkode: 03a0c...1e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Størrelse på penis?

Har du under 20,71 cm er det vanskelig siden damene på KG foretrekker større enn det.

De fleste her har erfaring med en sånn kuk, serru. 
Har du mindre enn en på 20,70 så er det bare å gi opp. 

Anonymkode: a039f...0ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Størrelse på penis?

Har du under 20,71 cm er det vanskelig siden damene på KG foretrekker større enn det.

Husk bare å skriv dette i første melding på Tinder🤦🏼‍♀️

Så svaret til TS er JA! Ha dere vekk fra Tinder for dere sender bare seksualiserte meldinger og dét er så turn off!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Størrelse på penis?

For noe tull!

Vet du gjennomsnittlig dybde på en vagina? 

Om du har problemer med kvinner er det neppe på grunn av din penis. Den er nok rimelig uskyldig i det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42 og liker ikke sixpack 😛 

Har du en bra profil? Med gode, gjennomtenkte bilder, en fin profiltekst som sier litt om hvem du er og hva du driver med i livet, og oppgir høyde? 

Anonymkode: b756b...971

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva ser du etter på Tinder da TS? Søker du etter noe seriøst synes jeg du bør ha profilen der til det plutselig dukker opp en god match. Det er så mange useriøse menn på Tinder så det er SVÆRT positivt med en som faktisk søker noe seriøst innimellom alt søppelet. At du er skallet og ikke har six pack er bare positivt for min del. Men har du skrevet noe tekst? Og har du satt inn greie bilder av deg selv?

Anonymkode: 84128...5ad

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Størrelse på penis?

Lol det er under 0,1% av befolkningen

Anonymkode: 1c6a1...f27

AnonymBruker
Skrevet

Hva er aldersinnstillingene dine på? Om du søker 18-35 så ja, ikke vær på tinder

Anonymkode: fadd4...7fc

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så rart, venninnen min på 45 er på Tinder og er stadig på date med menn 40-50 år som til dels er både hårløse og småfeite og i mine øyne fullstendig uattraktive.

Hverken hun eller noen av mennene har six-pack eller ser ut som modeller, men hun er søt, engasjert, intelligent, og bryr seg nok mer om intellekt enn fettprosent på en potensiell partner.

Hva slags kvinner ser du etter? Hva slags kvaliteter har du selv? Du skriver kun om dine negative sider, men har du noen positive? Morsom, belest, kjapp i replikken, omsorgsfull, engasjert, interessant, hardtarbeidende, intelligent, dyretekke, raus, sterk, lojal, trofast…?

Anonymkode: 91bb9...bab

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker Hinge alle dager i uken✌️Lettere å danne seg et bilde av noen og personlig synes jeg det virker som andelen folk med annet fokus enn å finne en partner er lavere der enn Tinder.

Anonymkode: 560d7...397

AnonymBruker
Skrevet

Damer foretrekker ikke sixpack.

Min mann har det, og tiltrakk meg fordi jeg har det selv.

De færreste damer vil ha så godt trente menn, som lever for diett og trening.

Anonymkode: 4912c...352

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Møtte nåværende samboer på Tinder. Vi var godt voksne begge to. Han hadde/har både tynn kropp og var/er tynn i hyssingen etter kreftbehandling, men det var uansett full klaff mellom oss. Han er stødig, trygg og intelligent, og jeg har aldri opplevd å få så mye omsorg og kjærlighet som nå. 

Har du presisert i bioen hva du kan bjuda på?

Synes huske at de fleste som var på Tinder også var på andre plattformer, men du kan jo gjøre et forsøk på f.eks. Facebook dating? 

Eller du kan sveipe ALLE til høyre på Tinder, så får du en realitetssjekk på hvem du får match med/hvem som ser på deg som aktuell. 

Anonymkode: 862bd...61a

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, men du bør heller ikke forvente likes og matcher. 

Markedet jevner seg nok mer ut etter at man har passert 40, da er ikke damene like attraktive lenger og kan ikke bare velge og vrake blant kjekke, vellykkede menn.

AnonymBruker
Skrevet

Aldersspennet du legger inn tenker jeg vil ha mye å si. Eldre menn som søker yngre kvinner kan jeg se for meg at blir mål for de som lager falske profiler. Legger du inn 35-45 tipper jeg mye ræl forsvinner.

Anonymkode: a0cfe...09d

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er 42 og liker ikke sixpack 😛 

Har du en bra profil? Med gode, gjennomtenkte bilder, en fin profiltekst som sier litt om hvem du er og hva du driver med i livet, og oppgir høyde? 

Hvorfor oppgi høyde? Du kommer med fine eksempler, og så plutselig et overfladisk ett på slutten.

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
askjiir skrev (8 minutter siden):

Hvorfor oppgi høyde? Du kommer med fine eksempler, og så plutselig et overfladisk ett på slutten.

Fordi jeg er såpass høy selv at jeg ofte opplever at menn er lavere. Og min erfaring er at selv om de vil treffes og i utgangspunktet "ikke bryr seg", så har jeg likevel fått flere tilbakemeldinger etter første date om at jeg rett og slett er for høy for deres smak. Virker ikke som om menn synes det er så gøy å føle seg små.

Skal også sies at jeg ikke er sånn kjempeinteressert i å bøye meg ned for å kysse noen, men hovedsakelig er det fordi jeg ikke orker å bruke tid på sånne menn. 

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal også sies at jeg ikke er sånn kjempeinteressert i å bøye meg ned for å kysse noen, men hovedsakelig er det fordi jeg ikke orker å bruke tid på sånne menn. 

Fordi det har med det usikre selvbildet ditt å gjøre. Greit nok.

Endret av askjiir
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger på medianen for min aldersgruppe (høyden på gutter målt på sesjonene har økt), men høydekravene som stilles gjør jo at både høye og lave kvinner ekskluderer halvparten av menn. Faktisk drøyt halvparten for min aldersgruppe, hvis grensen settes ved 180cm.

Anonymkode: 9da67...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...