Gå til innhold

Helgemamma

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sladrekjerringer skulle vært utstyrt med av-og påknapp - eller helst bare avknapp.  De med internettilgang burde i tillegg vært utstyrt uten fingre.

Hev dere over skvaldrekjerringene og kos dere med barna deres. :)

Det gjør jeg. Fant ut at jeg ikke kan legge på meg alt folk slenger ut. Hadde blitt helt "gal" vist jeg ikke stengte slike ting ute.

He,he. Ja,en av/på knapp hadde vert greit å ha på sladrekjerringer. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er litt for enkelt å si at "så fint at du setter barnas behov først". Underforstått: alle andre mødre er noen jævlige egoister som ikke overlater barna til far.

Var ikke dette litt overdrevent nærtagende, synes du? Hvis jeg sier at jeg synes trådstarter og flere her håndterer situasjonen på en flott måte, så er da ikke det det samme som å si at du håndterer din situasjon dårlig.

Gjest Cosette
Skrevet

Hei alle foreldre!

Min hensikt med innlegget var ikke å "sverte" hverken den ene eller den andre, men som noen her i tilsvarende situasjon sier; - det å være helgemamma er ikke helt akseptert...

Jeg har venninner som er alenemor, og i noen av tilfellene er jeg enig i at det er mor som bør ha daglig omsorg.

Men kjenner også noen mødre som bevisst bruker barna i et spill for å hevne det å bli "forlatt".

Sistnevnte kategori gjør ikke det som er best for barnet! :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...